Powrót

Nowa zawartość w Sea of Thieves w przyszłym miesiącu

Sea of Thieves ukazało się w zeszłym miesiącu i z dość entuzjastycznym ale mieszanym i krytycznym przyjęciem. Deweloperzy z Rare przedstawili właśnie swoją wizję wsparcia gry i wzbogacania jej zawartością. Na efekty ich pracy nie będziemy musieli długo czekać, bo nadejdą już w maju.

Spośród informacji zwrotnych zebranych od graczy dominowały przede wszystkim aspekty, takie jak urozmaicenie interakcji między graczami, wzbogacanie świata po którym podróżują, nowe możliwości rozgrywki, większa różnorodność celów zadań oraz nagród oraz poszerzenie „wędrówki” po status Pirackiej Legendy (i dalszych).

Rare zamierza w kwietniu skupiać się na najpilniejszych bieżących potrzebach graczy, a od maja nadejdzie nowa zawartość. Pierwsze rozszerzenie (bezpłatne i dostępne dla wszystkich, tak jak każde kolejne) ma nazywać się The Hungering Deep. Wprowadzi ono nowy typ przeciwnika , kontrolowanego przez AI. Z opisu producenta Joe Neate’a wynika, że będzie to kolejny typ unikatowego wydarzenia (takiego jak zdobywanie szkieletowego fortu), a więc znowu trzeba będzie połączyć siły i ze sobą współpracować. Rozprawienie się z tym przeciwnikiem zaowocuje „unikatowymi nagrodami” specyficznie związanymi z tym rodzajem starcia.

Zobacz także: nasza recenzja Sea of Thieves

Ponadto twórcy gry chcą rozpocząć program cotygodniowych wydarzeń, gdzie stopniowo mają dodawane być nowe mechaniki rozgrywki, a także świeże nagrody. Wszystko to ma na celu zachęcić wszystkich do interakcji, które jeszcze nie były możliwe, a także zaoferować graczom bardziej unikatowe i namacalne nagrody.

Oprócz The Hungering Deep w dwóch miesiącach przypadających na lato (a więc potencjalnie przedział czerwiec-sierpień, lub też wrzesień) nadejdą dwie kolejne aktualizacje, Cursed Sails oraz Forsaken Shores. Dodadzą one odpowiednio nowy typ statku oraz nowy, niedostępny uprzednio świat na mapie. Oczywiście nie zapomniano o tym, aby po raz kolejny dodać nowe mechaniki gameplayu oraz przeciwników, a także nagrody.

Co ciekawe, to właśnie feedback graczy zaowocował zmianą planów, gdyż pierwotnie Rare zakładało, że doda osobiste zwierzątka oraz możliwość przydzielania statusu kapitana, co tylko pokazuje jak istotny był udział graczy w kształtowaniu tego tytułu.

(130)