Powrót

Epson zaprasza na 32. Warszawski Festiwal Filmowy

Warszawski Miedzynarodowy Festiwal Filmowy 2016 Polska/Poland Copyright: www.RafalNowak.com 0048 601408155 raffoto@wp.pl

W piątek 7 października rozpoczyna się 32. Warszawski Festiwal Filmowy. Potrwa on przez dziesięć dni do niedzieli 16 października włącznie . Program WFF podzielony jest na pięć sekcji konkursowych i pięć poza konkursem. Wśród konkursowych znajdą się: sekcja  międzynarodowa (dla filmów fabularnych powyżej 60 minut), sekcja 1-2 (dla pierwszych i drugich pełnometrażowych filmów fabularnych w dorobku ich reżyserów), sekcja „Wolny Duch” (dla filmów niezależnych, nowatorskich, buntowniczych), sekcja filmów dokumentalnych (dla pełnometrażowych filmów dokumentalnych) oraz filmów krótkometrażowych.

Od 2009 roku Warszawski Festiwal Filmowy jest w gronie czternastu imprez, akredytowanych jako międzynarodowe festiwale filmowe przez Międzynarodową Federację Stowarzyszeń Producentów Filmowych (www.fiapf.org). Festiwal warszawski znalazł się w gronie renomowanych imprez jak Cannes, Wenecja, Berlin, Locarno, San Sebastian, Karlowe Wary, Tokio, Moskwa, Mar del Plata, Montreal, Szanghaj, Kair i Goa.

Podobnie jak w poprzednich latach, firma Epson –nieprzerwanie od 15. lat światowy lider w produkcji projektorów[1] – został technologicznym partnerem WFF i na potrzeby festiwalowych projekcji dostarcza wiodące w swej klasie urządzenia oparte na autorskiej technologii obrazowania 3LCD.

Jako zaplecze projekcji posłużą modele: Epson EB-Z8050W, EB-G5950, EB-G5200, EB-G5750, EB-1900, EB-1945, EB-1955 i EB-1960.

Oferują one tak samo wysokie natężenie światła barwnego (CLO), jak białego, co sprawia, że obraz charakteryzuje się jasnymi, realistycznymi kolorami, które są nawet trzykrotnie jaśniejsze niż urządzenia oparte na innych systemach obrazowania (DLP). W tym przypadku oznacza to, że widzowie warszawskiego festiwalu będą mogli cieszyć się doskonałą jakością oglądanych filmów, wyglądających na ekranie dokładnie tak chcieli ich autorzy – światowej klasy reżyserzy i operatorzy.

„Istotnym wymiarem nowych technologii jest umożliwianie pełniejszego przeżywania dzieł artystycznych, dzięki realizmowi i oddaniu pełni zamierzeń twórcy. Doskonałym potwierdzeniem tego jest wykorzystanie projektorów Epson opartych na autorskiej technologii Epson 3LCD do prezentacji filmów w trakcie Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Po raz kolejny z całym przekonaniem angażujemy się w jego organizację wspierając jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń filmowych w Polsce, poprzez zapewnienie najwyższej jakości technologii obrazowania i druku.” – powiedziała Ewa Pytlak, Marketing Manager w Epson Europe.

Dodatkowo wszystkie wejściówki na festiwalowe seanse są drukowane w wysokiej jakości na kolorowych drukarkach do etykiet i paragonów Epson ColorWorks C3500. Przewiduje się, że te urządzenie oparte na atramentowej technologii druku z użyciem opracowanej przez Epson głowicy Micro Piezo wydrukują w tym roku bilety dla blisko stutysięcznej publiczności.

Więcej informacji i program Festiwalu: www.wff.pl

[1]  Wg raportu Futuresource Consulting Ltd., 2001 – 2015 (udział na rynku projektorów o jasności 500 lumenów i więcej).

Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane z redakcją HDTVPolska. Redakcja HDTVPolska nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji.

(26)