Skocz do zawartości
autorus

Zakupy w USA

Rekomendowane odpowiedzi

[quote name='wachi40' post='132500' date='22.11.2008, 13:13 ']Pisal ktos moze do amerykanskiego amazonu w sprawie niedotarcia przesylki?
Wyslano do mnie 17.11 przesylke o wartosci 30 usd i do dzis nie dotarla.
Poczta chyba jej sobie nie przywlaszczyla bo w miedzyczasie przychodzily przesylki z uk .[/quote]

A czym do kolegi wysłali? Kurierem? Bo jeśli zwykłą przesyłką to czas to 3tygodnie jak pamiętam.

Autorus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś prtóbował na amazonie amerykańskim zamówić West Side Story na BD? Dostaję komunikat:

"We are not able to ship this item to your default shipping address. "

I zastanawiam się czy Polski nie lubią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś prtóbował na amazonie amerykańskim zamówić West Side Story na BD? Dostaję komunikat:

"We are not able to ship this item to your default shipping address. "

I zastanawiam się czy Polski nie lubią.

Pewnie sprzedają od jakiegoś pośrednika bo tez już tak kilka razy miałem, jak jest seller - amazon to wysyłają be problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za pomylke

Przesylka zostala wyslana 17.10 a nie 17.11

poczekaj spokojnie jeszcze

ostatnio paczka z amazon usa szła do mnie prawie 2 miesiace, juz stracilem nadzieje, ale jednak doszla ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie musiałem pisać reklamację do amazon us, bo moją przesyłkę gdzieś wcięło po drodze. Kasę oddali ale chyba odpuszczę sobie zakupy z oceanem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to jest ryzyko zakupow w USA .... + clo ! Dziwne bo zawsze mi wysylaja 2 drugi egzemplarz za free, jak wcielo pierwsza przesylke ...

Edytowane przez jacek2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety masz rację - ok. roku temu była podobna "akcja" i żadnych anulowań nie było. A jeżeli to była faktycznie pomyłka z cenami to nie najlepiej to o nich świadczy biorąc pod uwagę, że te ceny były obecne przez blisko 4 godziny. No i w końcowym rozrachunku wyszło z tego prima aprilis... :E

Edytowane przez misfit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcę złożyć zamówienie w amerykańskim amazonie na 36 - 46 dolarów (same filmy) będę płacił cło czy zbyt niska kwota na opłatę celną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten temat umarł 6 lat temu, ale może ktoś się znajdzie, kto był w podobnej sytuacji i poratuje radą.

Kupiłem sobie po raz pierwszy UHD na Amazonie US (niestety Coco w 4K w Europie nie ma). Pech chciał, że akurat płyta UHD okazała się uszkodzona i odtwarzacz jej nie uruchamia (player bez problemu czyta BD z filmem i drugi BD z dodatkami z tego wydania. I tak, wydanie jest na regiony A, B, C). 

Napisałem do Amazon US, co dalej z tym fantem, ale jakiś mało pomocny Hindus na czacie napisał mi, że nie może mi pomóc dopóki status przesyłki nie jest zaktualizowany na doręczony i najpierw muszę się skontaktować z przewoźnikiem. I tutaj pojawia się problem. Przewoźnikiem z tego, co widzę na kopercie jest BPost, ale za cholerę nie znajduje mi w ich systemie śledzenia przesyłek mojej paczki (próbowałem na różne sposoby wpisywać i numer paczki i mój kod pocztowy, ale za każdym razem jest zonk). Ktoś miał podobne doświadczenia i wybrnął z tego obronną ręką? Będę wdzięczny za jakiś sprytny tips.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn. jaki wybrałeś sposób wysyłki (Standard/Expedited/Priority) i co jest napisane w statusie twojego zamówienia po kliknięciu na track package w polu "Shipped with... ".

PS. Jaki odtwarzacz ?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesyłka była Standard. Odtwarzacz Panasonic DMP-UB300 także 4K odtwarza :)

Shipped with: IMEX ale jak na IMEX sprawdzam po numerze paczki, to widzę tylko tyle:

 

image.png.13e0943832b62d7909b0c9d653d3063e.png

 

IMEX wysłał do Europy, gdzie przejął ją belgijski BPost (na paczce jest druga naklejka oprócz IMEXowej)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hindus Cię wkręca. Skoro standard to jest to przesyłka nierejestrowana i nikt Ci jej statusu nie zmieni. W IMEX tracking kończy się na USA i tak jest u wszystkich - tydzień temu dostałem przesyłkę z amazon.com (Standard) i też nigdzie nie ma, że doręczono, itd.

Upewnij się, że masz aktualny firmware w odtwarzaczu, jeśli nie pomoże to uderzaj do nich ponownie i bądź stanowczy. Zdjęcie koperty z widocznym filmem jako dowód otrzymania przesyłki nie zaszkodzi.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firmware odtwarzacza aktualny, wszystkie filmy 4K, które mam odtwarza.

Zagadalem znowu z amazonem i po wysłaniu zdjęć paczki i rysek na płycie mam zwrócić płytę. Wyślą maila co i jak.

 

Dzięki za pomoc.

Edytowane przez pearlzfan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...