Skocz do zawartości
maxiuca

TVIX HD M-6500A

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Problem opisany przez Ciebie - tzw. flickering and black screen issue jest zmorą wielu posiadaczy Tvixa 6500.Występuje we wszystkich oprogramowaniach z wyjątkiem 1.2.52 , co potwierdza sama firma Dvico. Najskuteczniejszą metodą ( u mnie pomogła ) jest specjalny sposób wgrywania nowego firmware:

1. podłącz Tvixa do komputera przewodem USB ( komputer potraktuje go jak dysk zewnętrzny )

2. usuń wszystkie pliki oznaczone jako "ted"

3. odłącz Tvixa od komputera

4. po uruchomieniu Tvixa wykonaj ręczny reset do ustawień fabrycznych ( jednocześnie naciskać STOP i SETUP, aż na display'u pojawi się napis SAVING )

5. wykonaj ręczny reboot

6. wgraj poprzez tzw. safe upgrade oprogramowanie 1.2.52

7. ponownie ręcznie zresetuj do ustawień fabrycznych

8. wykonaj ręcznie reboot Tvixa

9. wgraj poprzez safe upgrade oprogramowanie docelowe ( na przykład ostatnie jakie się ukazało - 1.5.19 )

10. ręczny reset do ustawień fabrycznych

11. ręczny reboot

Metoda trochę upierdliwa , acz skuteczna :)

Podobno pomaga również ustawienie w menu wyjścia wideo na 1080i. Warto sprawdzić też czy Tvix ma zapewnione właściwe chłodzenie , oraz czy wtyczka przewodu HDMI jest dobrze podłączona do Tvixa.

Edytowane przez Bogdan46

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, trochęto skomplikowane, aczkolwiek mam nadzieję że przyniesie oczekiwany rezultat, bo już mam szczerze mówiąc dosyć. Właśnie oglądałęm film w HD720 .mkv i mi się zaczęło "to" dziać. Wyłączyłem go i włączyłęm spowrotem i było o.k.

Niestety po 30min wystąpił znowu problem, nieco inny, już ak miałem przy paru filmach - w pewnym momencie film staje na jakiejś scenie i player się wiesza, po kilku chwilach uda sie go wyłączyć, dopiero po włączeniu ponownym wszystko wraca do normy, ale te filmy stają zawsze w tym samym momencie.

P.S. Jak wykonać ręcznie reboot sprzętu??

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączyć Tvixa , a nastepnie uruchomić go ponownie ( przycisk ON/OFF na obudowie ) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak przyjacielu- przez hdmi.

A firmware mam 1.5.16 HY

No to masz problem z gniazdem HDMI. Niestety ale jego jakość jest wątpliwa. Ja u siebie wymieniałem. problemem moze tez być wtyczka od kabla. Powodem tego zanikania jest brak styku na złączu HDMI. Poruszaj wtyczka w gnieździe to zobaczysz.

a firmware wgraj 1.5.19 w trybie bezpiecznym z pendrive. Instrukcje znajdziesz na TVIX.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...