Skocz do zawartości
bocheno

100Hz czy FULL HD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Chciałbym kupić telewizor. LCD. Zastanawiam się czy 100Hz czy full hd. Najlepiej jedno i drugie tylko że budżet może tego nie wytrzymać a jest on około 4000+-500 pln). Telewizor do domowego zastosowania. Jakaś telewizja (źródełko cyfrowa kablówka - docelowo z kanałami HD). Odległość pomiędzy oglądającym a oglądanym (ekranem) 2-2,5m. Zastanawiałem się nad 37". Jestem laikie w tej kwestii dlatego zwracam się o opinie ekspertów - Was.
Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie jestem ekspertem, ale wybrał bym np. to:
[url="http://digitalo.pl/product_info.php/cPath/54_71/products_id/2051"]TOSHIBA 37X3030D full HD[/url]
Widziałem u kumpla i obraz jest bardzo ładny. Naprawdę polecam, ale lepiej poczekaj na opinie innych. Chociaż najlepiej pochodzić samemu i pooglądać byle nie w MM, Saturnach itp.

Pozdrawiam

Krzysiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wstępie powiem że wzrok mam absolutnie idealny , zero wad , kontrola co roku , pracuje jako grafik.

posiadam 42" TV FullHD - cudo :) siedze w odleglosci okolo 2.5m z tej odleglosci SD jest rewelacyjne przy FullHD nie ma praktycznie zadnej roznicy.

jak gram na kompie lub ogladam film FullHD to przesiadam się z kanapy na fotel na kółkach i podjeżdżam na 1.5-1.7m wtedy widze różnice.

37" Full HD to super pomysł do pokoju dziecinnego albo do dużej kuchni

proponuje uzbierac na cos wiekszego jesli ma byc widac różnice w obrazie z odległości 2.5m

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='bocheno' post='85482' date='13.02.2008, 13:47 ']Witam.