Jump to content
Sign in to follow this  
BitTornado

Usterka Plazmy

Recommended Posts

[b]Witam! Mam maly problem z plazma. Telewizor juz zgloszony do serwisu ale niewiem czy to powazna usterka.A mianowicie pokazala sie na ekranie cienka linia od gory do dolu o sierednicy 2 mm, zalezy na jakim tle raz jest czerwona raz zielona najbardziej widoczna na czerwonym tle, morze ktos tez mial taki problem albo wie co dolega mojej plazmie czy ta usterka jest powazna ?[/b][img]http://img211.imageshack.us/img211/3662/th37pwd8uklgnt6.jpg[/img] Edited by BitTornado

Share this post


Link to post
Share on other sites
Usterka poważna, będziesz miał wymieniony telewizor... Edited by pooh1968

Share this post


Link to post
Share on other sites
To i ja się podłącze z pytaniem.
W telewizorze LCD Grundig czasami zaraz po wlączeniu obraz zalewa od środka czarna plama, która się powiększa na zewnątrz aż ekran zrobi się całkowicie czarny, momentami pojawiają się kolorowe pionowe pasy w różnych miejscach na ekranie i po ok 15 sekundach wszystkjo jest ok. Robi się tak stosunkowo rzadko.
Poważna usterka?
Tv jest na gwarancji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem to samo w PV60. W serwisie w Gliwicach stwierdzili że padł panel + jakiś moduł i będzie wymiana na nowy TV.
Po 3 tygodniach przysłali z centrali w Warszawie nowy PV70 z nową gwarancją 2 letnią. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja mam podobny problem od jakiegos czasu na lcd toshiba pojawila sie cienka linia.tylko jest centralnie na srodku lcd i czym dluzej jest wlonczony tv tym mocniej ja widac ale lipa a niedawno skonczyla mi sie gwarancja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
[b]Wielkie dzieki za odpowiec pocieszyliście mnie troche,jak by wymienili plazme na nowa to by bylo w sumie ok,
Aha czy wogule sa jakies telewizory plazmowe albo lcd bez awaryjności ????????????????????????????????????[/b]

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Nie ma... WSZYSTKO się może zepsuć. Ważne jest jak podchodzi do tego serwis. Z tego co czytałem na forach, Panasonic nie robi z tym problemów. Ta usterka jest dość częsta w Panasonicach. PZDR

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='BitTornado' post='68942' date='21.11.2007, 10:59 '][b]Wielkie dzieki za odpowiec pocieszyliście mnie troche,jak by wymienili plazme na nowa to by bylo w sumie ok,
Aha czy wogule sa jakies telewizory plazmowe albo lcd bez awaryjności ????????????????????????????????????[/b][/quote]

Loewe, B&O, Pionieer ;-) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam! Dostałem w końcu nową plazme wymienili mi PV71F na PV 71FA i co mi sie wydaje że lepiej swieci niż stary tv może ten mój poprzednik był już tak zajechany? normalnie Oglądam tv 8 godzin dzienie,czy jest to możliwe
że tak mógł spaść kontrast po siedmiu miesiącach oglądania, aha telewizor dostarczyli w orginalnym opakowaniu ale tv jest bez naklejek porzednik mial je w prawym górnym rogu,pokazali mi stan licznika w menu serwisowym same zera,i moje pytanie czy można wyzerowac czas w menu serwisowym?

Przepraszam za bledy,
Pozdrawiam BitTornado

Aha co do gwarancji to powiedzieli że stara leci dalej dożywotniej gwarancji nie ma, nie wiem jak jest w Polsce ale w Niemczech
nie przedłużają gwarancji, ja zawsze mówiłem ze niemcy to dziwny naród. Edited by BitTornado

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie istnieje sprzet bezawaryjny

loewe itp marki mają mała usterkowość ale tylko dlatego ze sprzedają sprzet w marginalnych ilosciach w porownaniu z panasiem czy sony
Statystycznie rzecz biorąc- ich usterkowosc jest zblizona do innych marek (loewe nie produkuje podzespołów tylko korzysta z gotowych rozwiązań)
A pioneer? Tez sie wypala :)

Edited by mobor

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='BitTornado' post='75001' date='20.12.2007, 10:22 ']Witam! Dostałem w końcu nową plazme wymienili mi PV71F na PV 71FA i co mi sie wydaje że lepiej swieci niż stary tv morze ten muj poprzednik był już tak zajechany? normalnie Oglądam tv 8 godzin dzienie,czy jest to morzliwe że tak mógł spaść kontrast po siedmiu miesiącach oglądania, aha telewizor dostarczyli w orginalnym opakowaniu ale tv jest bez naklejek porzednik mial je w prawym górnym rogu,pokazali mi stan licznika w menu serwisowym same zera,i moje pytanie czy morzna wyzerowac czas w menu serwisowym?

Przepraszam za bledy,
Pozdrawiam BitTornado

Aha co do gwarancji to powiedzieli że stara leci dalej dożywotniej gwarancji niema, niewiem jak jest w Polsce ale w Niemczech
nie przedłużają gwarancji, ja zawsze mówiłem ze niemcy to dziwny naród.[/quote]
zmieniły się przepisy i niestety przy wymianie gwarant nie musi dac od nowa gwarancji tylko musi ją przedłuzyc o czas pobytu tv w serwisie , w niektórych przypadkach mozna by miec na dożywotniej gwarancji gdyby stale nową dawali ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='BitTornado' post='68825' date='20.11.2007, 14:17 '][b]Witam! Mam maly problem z plazma. Telewizor juz zgloszony do serwisu ale niewiem czy to powazna usterka.A mianowicie pokazala sie na ekranie cienka linia od gory do dolu o sierednicy 2 mm, zalezy na jakim tle raz jest czerwona raz zielona najbardziej widoczna na czerwonym tle, morze ktos tez mial taki problem albo wie co dolega mojej plazmie czy ta usterka jest powazna ?[/b][img]http://img211.imageshack.us/img211/3662/th37pwd8uklgnt6.jpg[/img][/quote]

Miałem ten sam problem w moim th 45EH ( nie pamiętam dokładnie) po 5-ciu miesiącach i 2 tygodniach pojawiła sie najpierw jedna linia ..a następnego dnia kolejna - moim zdaniem telewizor nadaje się co najmniej do wymiany. Odwiozłem do sklepu AVANS w Olsztynie i zgłosiłem niezgodność towaru z umową ( do 6-ciu miesięcy od zakupu to sprzedawca musi udowodnić że towar nie był wadliwy -szanse w sądzie ma małe na wygraną). Zażyczyłem sobie zwrot kasy jako że brak mojego monitora komputerowego uniemożliwia mi pracę i traktuję to jako znaczne utrudnienie. Po tygodniu jakiś mądruś stwierdził że wysyłają towar do serwisu i co ja sobie wyobrażam że to by była jakaś paranoja gdyby mieli za każdym razem tak postępować to by nie zarobili na siebie itp, itd. , a moje żadanie zwrotu kasy uznają za bezzasadne. Ok... tego samego dnia napisałem im że nie przyjmę naprawionego telewizora bo w takim przypadku to konsument ma prawo wyboru sposobu załatwienia sprawy a nie sklep , a do Państwowej Inspekcji Handlowej drugie pismo - wniosek o wzmocnienie praworządności poprzez wykonanie czynności kontrolnych w firmie AVANS. Po kolejnym tygodniu dostałem pisemko że zamówili telewizorek w Panasie i że niedługo będzie. Po kolejnych 2 tygodniach sklep sam zadzwonił żebym przyjechał bo "będą mnie rozliczać" . Na miejscu Panie oczywiście chciały zwrócić kasę ....ale jakiś kierowniczek zaczął sie bawić w prawnika i oficera śledczego - "my Pany już zamówiliśmy telewizorek nawet lepszy".."nie chce Pan lepszego ? ...a czemu?...to dziwne że Pan nie chce..." ...oczywiście ja nie chciałem wcale lepszego tylko ten model bo byłem z nim emocjonalnie związany. Pan KEROWNIK jednak nadal upierał się że pieniędzy mi nie zwróci (pomimo że miałem pismo od Avansu że w przypadku braku takiego modelu oddadzą mi pieniądze. Tu już niestety zacząłem mieć trochę dość tej sytuacji i w myśl zasady " znajdź szefa osoby która Ci przeszkadza i zrób jej awanturę" po 20 minutach sklep pieniądze zwrócił a pan kierownik nawet nie chciał ze mną rozmawiać :angry:.

...minusem jest to że teraz znowu mam problem co wybrać ....ale teraz już patrzę na 50 calowe albo fullHD ...bo jednak zdecydowanie staniały :lol:))


Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

[quote name='mobor' post='75015' date='20.12.2007, 09:47 ']nie istnieje sprzet bezawaryjny

loewe itp marki mają mała usterkowość ale tylko dlatego ze sprzedają sprzet w marginalnych ilosciach w porownaniu z panasiem czy sony
Statystycznie rzecz biorąc- ich usterkowosc jest zblizona do innych marek (loewe nie produkuje podzespołów tylko korzysta z gotowych rozwiązań)
A pioneer? Tez sie wypala :rolleyes:[/quote]
mam pytanie dotyczące wyświetlania czarnobiałego obrazu na modelu pv70-przy oglądaniu takich filmów jak Lista Shindlera czy Wściekły byk widać krawędzie i rozbłyski koloru zielono-niebieskiego z dominacją zieleni.Jest to zjawisko,które występuje głównie na materiale w ruchu(także kolorowym)tam gdzie kontrastują ze sobą kolory biały z czarnym-wygląda to tak jakby plazma nie potrafiła prawidłowo wyświetląć tych kolorów.Czy może ktoś wie coś więcej o tym zjawisku?
(występuje także na materiale hd z tunera).

Share this post


Link to post
Share on other sites
chodzi ci zapewne o grren ghosting

[url="http://pl.youtube.com/watch?v=lVw_VvFcV1U"]http://pl.youtube.com/watch?v=lVw_VvFcV1U[/url]


Jest to normalne zjawisko i występuje w każdej plaźmie. Jedni to widzą mniej drudzy wiecej, ja nie stety w plazmach widze to cały czas. Poszukaj na AV forums tam masz wszystko opisane. Edited by mobie

Share this post


Link to post
Share on other sites
[quote name='rostan' post='68898' date='20.11.2007, 22:26 ']ja mam podobny problem od jakiegos czasu na lcd toshiba pojawila sie cienka linia.tylko jest centralnie na srodku lcd i czym dluzej jest wlonczony tv tym mocniej ja widac ale lipa a niedawno skonczyla mi sie gwarancja...[/quote]

Miałem dokładnie to samo z lcd toshiba. Była to wada produkcyjna matryc i toshiba wymiwniała lcd na nowe modele np. 42X3030D,albo oddawała równowartość.
Nawet jeśli lcd był po gwarancji. Tak było na moim przykładzie.Wymienili w ciągu dwóch dni. Nie pokrywałem żadnych kosztów.Telewizor był miesiąc po gwarancji. Edited by Irko S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...