Skocz do zawartości
mada321

Aleternatywne oprogramowanie do 37PFL9632D

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie jestem po zakupie 37PFL9632D. Gra nieźle ( niestety nie mam doświadczenia w tej zakresie i trudno porównać z innymi).
Jestem wręcz zaskoczony obrazem z anteny: obraz żyleta ( z zastrzeżeniem, że jakość sygnału z anteny je b. dobra ).
Narazie nie doszły kabelki HDMI - N-kę oglądam z po SCART (RGB) - obraz niezły ale tylko z niektórych stacji. Kanały z małym transferem wygladają beznadziejnie i chyba nic na to nie poradzi ( na duzym ekranie widać więcej -błędów :lol: ).
Na drugim ekranie oglądam te same kanały z filipka 6010 i Polsat obraz zdecydowanie gorszy ( dla scisłości - w info podaje mi, że sygnał jest w formacie CVBS a powinno być RGB - narazie nie mam czasu ani ochoty tym się zajmować ) , być może przyczyną jest także b.niski rate.

A teraz pytanie zasadnicze: w suporcie Philipsa umieszczone są dwa zestawy do aktualizacji firmowe (29.10.2007) i oprogramowanie open surce . Czy może ktoś udzielić mi informacji co może zawierać oprogramowanie alternatywne - ciekawość korci ale obawa przed instalowaniem alternatywnego programu na nowiutkim sprzęcie jednak pozostaje :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='mada321' post='68277' date='16.11.2007, 19:25 ']Właśnie jestem po zakupie 37PFL9632D. Gra nieźle ( niestety nie mam doświadczenia w tej zakresie i trudno porównać z innymi).
Jestem wręcz zaskoczony obrazem z anteny: obraz żyleta ( z zastrzeżeniem, że jakość sygnału z anteny je b. dobra ).
Narazie nie doszły kabelki HDMI - N-kę oglądam z po SCART (RGB) - obraz niezły ale tylko z niektórych stacji. Kanały z małym transferem wygladają beznadziejnie i chyba nic na to nie poradzi ( na duzym ekranie widać więcej -błędów :) ).