AMChot 1 Napisano 22 Listopada 2022 Od trzech tygodni posiadam ten telewizor i od ponad dwóch walczę z serwisem (działem obsługi klienta) Philipsa. Telewizor ma pełno wad w oprogramowaniu (chyba w oprogramowaniu). Aplikacje ściągnięte z Google Play zatrzymują się po wybraniu klawisza ustawień, lub Ambilight (na pilocie). W HBO MAX nie rozpoznaje Dolby Atmos (oryginalna wersja językowa wybrana) - oba Dolby działają w Apple TV. Aplikacje zainstalowane fabrycznie (np. Amazon Prime) działają poprawnie. Serwis Philipsa prosił mnie o zainstalowanie nowego oprogramowania. Niestety przy oprogramowaniu ściągniętym z linku podanego przez Philipsa Pojawia się komunikat " Błąd - brak oprogramowania". Philips dosłał mi własny pendrive z zainstalowanym oprogramowaniem, niestety załadowało się 8% i pojawił się komunikat o błędzie. Przedwczoraj podczas oglądania MŚ w Katarze wyszła kolejna przypadłość telewizora. Naziemny Kanał TVP 4k załadował się poprawnie i odtwarzał w z HDR i Dolby Atmos - do czasu. Gdy włączyłem pilotem podłączony do HDMI 1 dekoder Canal +, obraz znikł i pojawił się komunikat o braku sygnału.. Gdy wyłączyłem dekoder, obraz TVP4K wrócił. Odłączyłem przewód HDMI od dekodera i wtedy telewizor przestał reagować na włączenie zasilania dekodera C+.. Serwis Philipsa wpierw kazał mi debugować pliki z rejestru telewizora, a teraz napisał, że to Wina aplikacji HBO Max i żeby poczekać na aktualizacje tej aplikacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marchello66 1 Napisano 24 Listopada 2022 Proszę spróbować odłączyć przewód sieciowy. I to przynajmniej na cala noc. Wtedy powinny sie wszystkie buggy usunąć z pamięci. Ja to robię co dzień. To tylko android. Mam dwie wersje niżej 935. i zdarza sie ze wyłącza sie w trakcie oglądania, by wyczyścić czy jakoś tak matryce ekranu Oled. Taki urok tych telewizorów. Po kolejnej aktualizacji z 6 miesięcy będzie lepiej. Dobrze mieć podłączony po lanie na stale do Internetu. Bo często wchodzą jakie drobne aktualizacje. W tym aplikacje też. Dużo cierpliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AMChot 1 Napisano 24 Listopada 2022 To z odłączaniem zasilania na noc naturalnie próbowałem (sam Philips mi to doradził), ale nic nie pomogło. Dzisiaj dostałem nowego pendrive'a od Philipsa ze "specjalnym oprogramowaniem" . Ten się zainstalował, ale instalacja "na twardo" - czyli wyciagnięcie wtyczki z kontaktu, wsuniecie USB, podleczenie zasilania. Telewizor ruszył na nowym oprogramowaniu z 11. listopada. Zobaczymy jak będzie chodził. Internet mam po lanie. Obraz jest bardzo ładny. Zależało mi na dźwięku, a ten jest naprawdę dobry. Dzięki za rady 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 472 Napisano 24 Listopada 2022 He, he, he … widzę, że w Philipsach ciagle to samo … Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marchello66 1 Napisano 19 Grudnia 2022 Ja tam jak zawsze zadowolony. Zwłaszcza tera po informacji że dostanie aktualizacje do android 11. Czekam z niecierpliwością Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati_luk 43 Napisano 19 Grudnia 2022 W dniu 24.11.2022 o 11:18, Marchello66 napisał: i zdarza sie ze wyłącza sie w trakcie oglądania, by wyczyścić czy jakoś tak matryce ekranu Oled. Serio Philipsy wyłączają się w trakcie oglądania, żeby zrobić krótki cykl odświeżania pikseli? I wy tego nie reklamujecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marchello66 1 Napisano 21 Grudnia 2022 Tak rzeczywiście po oglądanie serialu kilku odcinków pod rząd. TV informuje że konieczne jest odświeżenie matrycy. Kiedy to ma.miejsce zależy od ustawienia matrycy. Przy wyśrubowanych parametrach obrazu ma to miejsce wcześniej. Dla mnie to otrzeźwienie, że może już starczy na dziś. Gorzej gdy to webinar w branży która się zajmuje - bioenergoterapia. Jednak jest to forma zabezpieczenia TV, by służył jak najdłużej. Oczywiście bybuniknac powidoków. Nie wiem jak jest to rozwiązane w innych markach. Nie trzeba wyłączać TV. Można oglądać materiał do końca i dopiero odświeżyć. Trwa to 10 minut. Po czym działa dalej normalnie. Mam wrażenie że z czasem a mam telewizor oled philips od początku sierpnia 2022r. Czas miedzybodswierzeniami jest dłuższy. Ciekawe jak to będzie po aktualizacji Wysłane z mojego SM-N986B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati_luk 43 Napisano 21 Grudnia 2022 Miałem Lg, teraz Sony. Tam działa to totalnie bez ingerencji użytkownika i bez żadnych komunikatów. Telewizor zlicza oglądany czas i jak uzbiera się więcej niż 4h, to po wyłączeniu następuje krótki cykl odświeżania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach