Skocz do zawartości
pepekrk

OLED 65'' do 14 tys. zł

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

Jeśli chodzi o telewizory i monitory (bo monitora też w sumie szukam 😑) to jestem laikiem, moja wiedza zatrzymała się na etapie pierwszych OLEDów. Im dłużej chodzę po sklepach, czytam recenzje/testy tym mniej jestem zdecydowany. Pierwotnie brałem pod uwagę zakup telewizora w okolicach 6-7k. W sklepie zobaczyłem różnicę między telewizorami z tej półki cenowej a telewizorem za niecałe 10k (konkretnie był to Sony XR-65A80K). Przepatrzyłem później wiele testów etc. i wyszło mi że najlepszy możliwy wybór na ten moment (pod moje preferencje) to Sony XR-65A95K. Musiałbym sporo dołożyć, ale wychodziło mi że warto - wróciłem do sklepu i odradzono mi ten model. Byłem troche zdziwiony, bo oba te telewizory sprzedają z taką samą prowizją (jest na YT fajny materiał o tym jak to rozpoznać etc.). Sprzedawca/doradca argumentował to gorszą czernią (faktycznie tak było patrząc na nie obok siebie), no i przede wszystkim ceną.

Żeby jeszcze bardziej nie przedłużać...docelowo będę chciał podpiąć konsolę i soundbara (np. Yamaha YSP-2700). Jeśli TV będzie sam z siebie grał dobrze, to zastanowie się czy jest sens dokupować kolejne audio, nie jestem audiofilem (słuchałem kilku TV w sklepie i było zaskakująco dobrze jak na telewizor). Obecnie grono telewizorów, które biorę pod uwagę:

1. Sony XR-65A80K - widziałem na żywo - super
2. Sony XR-65A95K - j/w
3. Samsung QE65S95B - wydaje się mieć idealny stosunek cena/jakość, ale trochę przeraża mnie zużycie prądu w trybie HDR oraz brak Google TV
4. Philips 907/12 - polecony w sklepie, w sumie też wydaje się OK...no i bajer w postaci ambilight, ale nigdy nie widziałem tego na żywo w warunkach domowych
5. LG G23LA