Skocz do zawartości
mothafck

full zestaw

Rekomendowane odpowiedzi

zaczne od tego ze jestem kompletnie zielony w sprawach hd ale chce sie przezucic z dvd na blu-ray'e i dlatego pisze tego posta

chce aby moj zestaw wygladal tak:
- ps3 do gier i jako odtwarzacz blu-ray
- tv SONY KDS-70R2000 BRAVIA
- i jakis zestaw glosnikow 5.1 - 7.1

czy potrzebuje jeszcze cos kupic aby to wszystko gralo? chodzi mi o wszystko nawet o dodatkowe kable gdyz chce uzyskac najlepsza jakosc dzwieku i obrazu. czy to bedzie gralo? bo slyszalem ze hdmi maja tez rozne oznaczenia 1.3 czy cos i niejestem poewny czy ten telewizor bedzie bez problemu wspolpracowal z ps3. czy hdmi sluzy tylko poloczeniu telewizora z odtwazaczem np. blu-ray(ps3) czy tez moge go podlaczac do pc przez hdmi? slyszalem ze glosniki w SONY KDS-70R2000 BRAVIA sa odlaczane czy moga one sluzyc jako 2 przednie glosniki a np 1 przedni 2 tylnie i subufer moge sobie dokupic i bedzie dzialalo jak zestaw 5.1? ps3 chce kupic w polsce a filmy blu-ray na amerykanskim amazonie, czy bedzie to dzialalo czy sa tez jakies blokady regionalne tak jak przy dvd? jakies inne rady? Edytowane przez mothafck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='mothafck' post='56448' date='18.08.2007, 17:05 ']zaczne od tego ze jestem kompletnie zielony w sprawach hd ale chce sie przezucic z dvd na blu-ray'e i dlatego pisze tego posta

chce aby moj zestaw wygladal tak:
- ps3 do gier i jako odtwarzacz blu-ray
- tv SONY KDS-70R2000 BRAVIA
- i jakis zestaw glosnikow 5.1 - 7.1