Skocz do zawartości
peterka1000

WYBÓR TV LCD POMIEDZY Panasonic TX-32LX70P I LG 37LBR2R

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wielu tutaj czytających , mam dylemat jaki tv kupic . Chce coś nabyc po wakacjach (Zaznaczam , że testy i opinie interesują mnie tylko i wyłacznie na tunerach N-ki i innych tunerach satelitarnych ( sam posiadam N-ke CYFRE+ I POLSAT oraz mam Dreamboxa ,a teraz nosze sie z zamiarem zakupu tunerka Kathrein UFS 910 HD), a nie kablówki czy anteny siatkowej ). Testy przeprowadzam już od dawna . Wiem jedno że napewno odpada plazma jaka kolwiek , bo jak chodzi o mnie nie pasuje mi obraz na plazmach pomimo jej lepszej czerni . Więc moje zaintersowanie skupiłem tylko i wyłacznie na Tv lcd . Zaznaczam że nie jestem laikiem w tej branzy . Miałem już w domu kilka modeli LCD ale zaden nie miał technologii tzw 100 hz . Często ze SławkiemR toczymy na GG dyskusje nad róznymi Telewizorkami . On się skupił nad Panasonikiem TX-32LX70P i zakupił ten model . Ja pewno bym zrobił to samo ale wolałbym kupic Tv lcd wiekszy nieco niz 32 cale , a jak wiadomo panasonic nie ma takich modeli . Czytałem wiele recenzji pozytywnych na temat tego modelu LG 37 LB2R . Niestety mieszkam w mieście może nie małym ale tylko 60 tysiecznym i jak w wielu takich miastach nie ma z prawdziwego zdarzenia sklepów RTV , w których można sobie potestowac co dusza zapragnie i w warunkach takich jak by sie chciało . Sprzedawcy mogą oczywiście zamówic taki TV ale jak dam zaliczke ( czyli kupie ) . Ja nie chce kupowac kota w worku . Prosze o opinie w sprawie porównania tych modeli , zwłaszcza tych co nie są laikami i opinii w stylu : kupiłem i jest super nie chciał bym , a raczej rzeczowej dyskusji w tym temacie . POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.