- 0
poziomy pasek - Philips
Pytanie zadane przez
wojtek_n
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Pytanie zadane przez
wojtek_n
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Witajcie,
Mam problem z TV Philips 70PUS7304/12. Podczas scen z dynamicznymi zmianami wideo (np. strzały z jasnymi błyskami, ogień) w górnej części ekranu pojawia się wysoki na ok. 1 cm pasek, który trochę inaczej reaguje niż pozostała część ekranu. Jakby wolniej, ale nie do końca - trudno to opisać. Przy większości "normalnych" scen wszystko jest OK.
Dwa przykładowe pliki wideo nagrane aparatem w komórce wrzuciłem na mój dysk OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!AleyMD_hVSN8lpwgXJ03xFje_DgiQg
(chyba najlepiej pobrać na dysk i otwierać z dysku, wtedy lepiej widać o co chodzi)
Gdy zgłosiłem sprawę do wsparcia Philipsa, to potwierdzili, że wymaga to interwencji serwisu. Serwis przyjechał po TV, wymienili matrycę i płytę główną, po dwóch tygodniach przywieźli telewizor z powrotem i okazało się, że problem jak był, tak jest nadal - zupełnie bez zmian.
Efekt nie zależy od źródła obrazu - testowałem na różnych aplikacjach (Netflix, YouTube) i ze źródłem zewnętrznym przez HDMI. Przyznam, że nie testowałem ze zwykłą "anteną", bo nie mam czego podłączyć.
Czy ktoś może potwierdzić, że w przypadku tych TV taki objaw, to może być coś "normalnego" i mam się przyzwyczaić? Tylko jeśli by tak było, to Philips po zobaczeniu filmików nie potwierdzałby chyba usterki i nie wysyłał serwisu?
Pozdrawiam,
Wojtek
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach