ExecPL 1 Napisano 13 Lutego 2022 (edytowane) Dzień dobry, Pacjent: LG 65GX3LA Wiek: 1 rok i 1 miesiąc Rozpoznanie: martwa linia w poziomie (zdjęcia) Pytanie: jak to zgłosić żeby było dobrze ogarnięte (wymiana matrycy)? Z tytułu gwarancji? Rękojmi? Do sklepu (Euro RTV), czy jakoś bezpośrednio do LG? Edytowane 13 Lutego 2022 przez ExecPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 pawelkon4 19 Napisano 13 Lutego 2022 Infolinia lg na stronie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 ExecPL 1 Napisano 16 Marca 2022 Sprawa załatwiona. Podsumowując: Zgłosiłem na infolinię LG, zgłoszenie przyjęte, nie chcieli żadnych zdjęć, od razu informacja, że będzie kontakt z serwisu. Po 5 dniach kontakt serwisu LG z Katowic z informacją, że matryca do wymiany, umówiony termin w przeciągu tygodnia. Serwis na najwyższym poziomie, nowa matryca oryginalnie zapakowana, czas wymiany ok. 30 minut - szybko i sprawnie. Gwarancja na wymienioną matrycę - 24 miesiące. Serwis z Katowic (Ligocka 103) świetna robota. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 zack9352 3 Napisano 24 Marca 2022 Opcja spoko z serwisem, ale ostrzegam, mam ten sam problem tylko z zieloną linia i pionową zamiast poziomej. Ekran padł po 2,5 roku i raptem 2000 godzin pracy.... Niestety odrzucono reklamacje, bo minął okres gwarancji. Problemy dotyczące linii na matrycy mogą być chyba gorsze niż ewentualne wypalenia i powidoki, bo na to użytkownik ma wpływ, na wystąpienie linii już nie ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzień dobry,
Pacjent: LG 65GX3LA
Wiek: 1 rok i 1 miesiąc
Rozpoznanie: martwa linia w poziomie (zdjęcia)
Pytanie: jak to zgłosić żeby było dobrze ogarnięte (wymiana matrycy)? Z tytułu gwarancji? Rękojmi? Do sklepu (Euro RTV), czy jakoś bezpośrednio do LG?
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach