tombar211 0 Napisano 14 Stycznia 2022 Chciałem was przestrzec przed tv sony oled. Wypalające sie matryce których sony nie chce naprawiać czy wymieniać bo wiedzą że maja wade i była by to skala masowa. DZIAŁ REKLAMACJI ZBYWA KLIENTÓW. Nie potrafi odpowiedzieć na pytania zadane przez prawnika. 1. Gdzie w przewodniku bo tak to się nazywa Sony Polska bo nie jest to nawet instrukcja jest informacja o zakazie oglądania jakichkolwiek treści telewizyjnych , proszę wskazać stronę zaznaczam zabronione. W tej kwestii uprzedzę od razu że nie wyświetlałem statycznych obrazów jak zdjęcia czy reklamy materiałów z czarnymi pasami u dołu i góry ekranu , gry wideo zawierające statyczne elementy obrazu , menu programowe przewodniki po programach, statyczne elementy obrazu z aplikacji. 2. Co znaczy słowo UNIKAJ czy zabrania czegokolwiek i oglądania telewizji do czego służy telewizor i co znaczy i ile czasu trwa sowo DŁUGOTRWAŁE. 3. Gdzie podany jest w instrukcji przewodniku firmy sony czas bezpiecznego wyświetlania obrazów statycznych np w filmach. 4. Dlaczego instrukcja Sony dołączona do sprzętu nie wskazuje jaki jest dopuszczalny czas oglądania i czego , jak klient ma ocenić czy akurat wyświetlany UKŁAD GRAFICZNY stanowi zagrożenie dla matrycy czy nie? 5. Proszę o przesłanie dokumentów na jakiej podstawie został naprawiony wymieniony mój poprzedni tv oled sony a1 który posiadał taka samą wadę fabryczna jak obecny. 6. Co oznacza '' GEST DOBREJ WOLI '' w pojęciu firmy Sony i jakie warunki trzeba spełnić żeby go uzyskać bo ta tej podstawie został naprawiony wymieniony mój poprzedni wadliwy telewizor sony oled A1z ta samą wadą jak obecny sony 65ag9. OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ Z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvalery 180 Napisano 21 Stycznia 2022 W dniu 14.01.2022 o 12:52, tombar211 napisał: Chciałem was przestrzec przed tv sony oled. Wypalające sie matryce których sony nie chce naprawiać czy wymieniać bo wiedzą że maja wade i była by to skala masowa. DZIAŁ REKLAMACJI ZBYWA KLIENTÓW. Nie potrafi odpowiedzieć na pytania zadane przez prawnika. 1. Gdzie w przewodniku bo tak to się nazywa Sony Polska bo nie jest to nawet instrukcja jest informacja o zakazie oglądania jakichkolwiek treści telewizyjnych , proszę wskazać stronę zaznaczam zabronione. W tej kwestii uprzedzę od razu że nie wyświetlałem statycznych obrazów jak zdjęcia czy reklamy materiałów z czarnymi pasami u dołu i góry ekranu , gry wideo zawierające statyczne elementy obrazu , menu programowe przewodniki po programach, statyczne elementy obrazu z aplikacji. 2. Co znaczy słowo UNIKAJ czy zabrania czegokolwiek i oglądania telewizji do czego służy telewizor i co znaczy i ile czasu trwa sowo DŁUGOTRWAŁE. 3. Gdzie podany jest w instrukcji przewodniku firmy sony czas bezpiecznego wyświetlania obrazów statycznych np w filmach. 4. Dlaczego instrukcja Sony dołączona do sprzętu nie wskazuje jaki jest dopuszczalny czas oglądania i czego , jak klient ma ocenić czy akurat wyświetlany UKŁAD GRAFICZNY stanowi zagrożenie dla matrycy czy nie? 5. Proszę o przesłanie dokumentów na jakiej podstawie został naprawiony wymieniony mój poprzedni tv oled sony a1 który posiadał taka samą wadę fabryczna jak obecny. 6. Co oznacza '' GEST DOBREJ WOLI '' w pojęciu firmy Sony i jakie warunki trzeba spełnić żeby go uzyskać bo ta tej podstawie został naprawiony wymieniony mój poprzedni wadliwy telewizor sony oled A1z ta samą wadą jak obecny sony 65ag9. OMIJAJCIE TĄ FIRMĘ Z DALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alem się zesrtachał.😁 Już omijam. Widzę, że mas uraz i jeszcze tu trafiłeś ze swoimi żalami, bo forum sony to za mało. Napisz ile Ci przedstawili, że oglądałeś niewłaściwe obrazki co wykazało menu serwisowe. Zresztą oled nie jest dla idiotów, którzy na oczo[beeep]nych ustawieniach oglądają TVP Info. Ja mam przyjacielu 5000 godzin przejechane i wspaniały obraz, a tą swoją masówkę wsadź między bajki. Kup sobie LED to będziesz spokojniejszy, ale jego też wypalić można. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 15 Marca 2022 Widzę, że w sony jeszcze większa patola niż w serwisach LG. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
afflux 80 Napisano 15 Marca 2022 To jest biznes. Raczej nikt nie chce ciągle naprawiać lub wymieniać coś co sprzedał. To nie jest złośliwość. Rozumiem oczekiwania konsumentów którym i ja jestem. Ale sklepy, serwisy i dział obsługi klienta mają pewnie narzucone aby próbować udowodnić że to wina klienta. Tylko uparci dostają wymianę lub naprawę. Nie ma się co wściekać tylko spokojnie argumentować i męczyć ich aby coś zrobili. Ja miałem kiedyś telefony Sony i potraktowali mnie bardzo nieciekawie. Pomimo rzeczowych argumentów i pism, nie naprawili mi telefonu. Tak bywa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 15 Marca 2022 Wsparcie techniczne Sony to jakaś porażka Pytalem ich o pobór mocy AG9 77 w trybie czuwania, który był 14,5 raza większy w rzeczywistości niż w reklamowany na stronie producenta i nie potrafili mi tego wyjaśnić, tylko odsyłali do danych technicznych z www Na szczęście żadnych wypalen nie mam Jeśli się pojawia to zobaczymy co na to odpowiedzą Niezawodność ekranów OLED firmy Sony Telewizory OLED projektujemy tak, by na ekranie nie wypalał się obraz. Procesor X1™ Ultimate oraz technologia 4K HDR Processor X1™ Extreme wykrywają statyczny obraz i przesuwają piksele w celu uniknięcia wypalenia lub utrwalenia się obrazu. https://www.sony.pl/electronics/picture-quality#SonyProcessors Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach