Skocz do zawartości
  • 0
M4jK3LL

Bravia XR-65X90J i zanikający obraz

Pytanie

Witam, mam problem z TV Sony Bravia XR-65X90J, który jest podłączony do komputera. Podczas odtwarzania filmów w trybie fullscreen ekran gaśnie tak jak na filmie, dzieje się to jedynie wtedy, kiedy na ekranie są czarne pasy, po powiększeniu obrazu problem znika. To samo się dzieje przy przeglądaniu zdjęć na plikach, które nie wypełniają całego ekranu. Miał ktoś podobny problem lub wie jak to naprawić?

https://www.youtube.com/watch?v=gQ5bEM46MRA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ja zakupiłem Sony xr65x90j i mam taki problem jak Ty tylko, że ja już na ekranie startowym mam taki problem. Raz mi się obraz pojawia a raz czarny ekran i nic nie można zrobić. Teraz przez parę dni w ogóle nie mam obrazu jedynie co to widzę, że matryca jest podświetlona i tyle. TV kupiłem w poniedziałek także w moim przypadku oddaję i jak będzie dobra promocja to wezmę kolejny egzemplarz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

85xh95 - podłączony bezpośrednio pod komputer - czasami tak miga jak na filmie, jakby zmieniał rozdzielczość,  zawsze się dzieje jak odpalam aplikację Netflixa

Jak komputer jest podłączony przez amplituner - dzieje się tak częściej. Natomiast totalna masakra jest jak pod drugie wyjście amplitunera podepnę kabel od projektora - obraz na projektorze z komputera znika co chwile albo nie ma go wcale. Wystarczy jednak wyjąć z ampltunera kabel od TV i wszystko jest OK.  

Wydaje mi się że w tych TV Sony jest coś skopane z HDMI/HDCP 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sprawdźcie jakiś konkretny kabel HDMI, tego typu problemy najczęściej świadczą o problemach właśnie w tym obszarze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

U mnie tak to wygląda po odpaleniu TV https://www.youtube.com/watch?v=Efokx3FklP0 . Niestety żadna metoda nie działa, które próbowałem ogarnąć. Kontaktowałem się z infolinią Sony próbowałem ogarnąć te ich metody i niestety lipa.  Według mnie w moim przypadku jest tak jakby problem, że coś nie łączy bo udało się na samym początku uruchomić TV, obraz był z 30 minut później przy kolejnej próbie włączenia czarny ekran z przebłyskami obrazu i jak zgasł tak już się nie pojawił. Dźwięk ze smart normalnie słychać jak się coś wybiera :) TV już spakowany i idzie do zwrotu. Trochę lipa że TV nowy świeżo wyciągnięty z pudełka i taki cyrk 😕 

Edytowane przez Kris_46

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Niestety nie jest to wina kabli. Kable, porządne, zresztą ten sam setup z TV Samsunga działa OK.

Sony musi mieć coś skopane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam, prawdopodobnie to była wina kabla, kupiłem inny, lepszy i jak ręką odjął. Na innym forum polecono mi bym pozmieniał coś w ustawieniach oszczędzania energii 

https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00091584 ale nie widzę tych opcji u siebie, z tego co pamietam coś zmieniłem i sie na chwile polepszyło na starym kablu, po jakimś czasie znów problem wystąpił więc kupiłem nowy kabel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...