Skocz do zawartości
Musio1968

Czy warto kupić Philipsa 9831D ??????????

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Jestem początkującym miłośnikiem LCD i będąc w MM w Rzeszowie, zauważyłem bardzo ciekawy model Philips 9831D ! Jego stylistyka jest " kosmiczna " i w zalewie innych modeli LCD robi bardzo korzystne wrażenie !!! Obraz w HD też wygląda bajkowo ale nie mogłem zobaczyć jak ten model sprawuje się przy sygnale zwykłej kablówki np. Multimedia gdyż w sklepie nie mieli takiego sygnału / a może nie chcieli podłączyć ? / Może ktoś zna testy tego modelu ?
Pozdrawiam :);):P:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='Musio1968' post='52776' date='06.07.2007, 17:17 ']Witam ! Jestem początkującym miłośnikiem LCD i będąc w MM w Rzeszowie, zauważyłem bardzo ciekawy model www.idealo. ! Jego stylistyka jest " kosmiczna " i w zalewie innych modeli LCD robi bardzo korzystne wrażenie !!! Obraz w HD też wygląda bajkowo ale nie mogłem zobaczyć jak ten model sprawuje się przy sygnale zwykłej kablówki np. Multimedia gdyż w sklepie nie mieli takiego sygnału / a może nie chcieli podłączyć ? / Może ktoś zna testy tego modelu ?
Pozdrawiam :);):P:D[/quote]

Model ten jak inne są stworzone do analogu, super ostrość i kontrast a przede wszystkim szczegółowość pierwszego jak i drugiego planu.

Jest to zasługa polepszaczy : digital crystal clear, pixel plus 3hd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam model poprzedni czyli 32pe9830/10 i musze ci powiedziec ze nie moge nic zlego na niego powiedziec , obraz jest zyleta a hd z premiere czy tez z canal + mysle tu o NG daje wrazenie ze szok. ogladalem juz duzo innych lcd u znajomych typu samsung itp i powiem ci sa do bani szczegolnie podczas ogladania meczow pilkarskich.