Skocz do zawartości
  • 0
Damian Łosiak

Samsung Q9FN (2018) wyłącza się w pętli

Pytanie

Cześć 

Mój Samsung Q9FN (dokładnie QE55Q9FNATXXH) przestał działać. Nagle w trakcie oglądania wyłączył się i zaczął się w pętli włączać na 3 sekundy (ekran robi się lekko szary, słychać dzwięk) po czym się wyłącza i ponownie włącza po 2 sekundach. I tak w pętli włącza się i wyłącza jak tylko ma zasilanie. Nie reaguje na pilota. Odłączenie wszystkich kabli nie pomaga, pozostawienie bez zasilania na cały dzień również. Po podłączeniu zasilania od razu wchodzi w pętlę. 

Telewizor kupiłem ze wrześniu 2018, więc niestety jest już po gwarancji. Serwis Samsunga jedyne co może to dał mi nr telefonu do serwisu autoryzowanego. Wskazany serwis za diagnozę życzy sobie 250zł, więc na razie szukałem innych serwisów. 3 lokalne serwisy RTV odmówiły po usłyszeniu słowa Samsung. 1 serwis po objawach stwierdził że to matryca i telewizor na złom. 1 serwis najpierw powiedział że wymieni Connect Boxa za 1250zł, ale po namyśle stwierdził że to pewnie matryca i odmówił. 

Czy macie może jakąś wskazówkę co może być przyczyną takiej awarii? Może się z tym spotkaliście w tym / innym modelu? Czy jest to naprawialne? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. 

 

PS Czuję się nieco zawiedziony, że flagowy model z 2018, który kosztował wtedy w sklepach ok 10k PLN padł po 3 latach...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 4.10.2021 o 20:39, Damian Łosiak napisał:

Cześć 

Mój Samsung Q9FN (dokładnie QE55Q9FNATXXH) przestał działać. Nagle w trakcie oglądania wyłączył się i zaczął się w pętli włączać na 3 sekundy (ekran robi się lekko szary, słychać dzwięk) po czym się wyłącza i ponownie włącza po 2 sekundach. I tak w pętli włącza się i wyłącza jak tylko ma zasilanie. Nie reaguje na pilota. Odłączenie wszystkich kabli nie pomaga, pozostawienie bez zasilania na cały dzień również. Po podłączeniu zasilania od razu wchodzi w pętlę. 

Telewizor kupiłem ze wrześniu 2018, więc niestety jest już po gwarancji. Serwis Samsunga jedyne co może to dał mi nr telefonu do serwisu autoryzowanego. Wskazany serwis za diagnozę życzy sobie 250zł, więc na razie szukałem innych serwisów. 3 lokalne serwisy RTV odmówiły po usłyszeniu słowa Samsung. 1 serwis po objawach stwierdził że to matryca i telewizor na złom. 1 serwis najpierw powiedział że wymieni Connect Boxa za 1250zł, ale po namyśle stwierdził że to pewnie matryca i odmówił. 

Czy macie może jakąś wskazówkę co może być przyczyną takiej awarii? Może się z tym spotkaliście w tym / innym modelu? Czy jest to naprawialne? Będę bardzo wdzięczny za pomoc. 

 

PS Czuję się nieco zawiedziony, że flagowy model z 2018, który kosztował wtedy w sklepach ok 10k PLN padł po 3 latach...

 

Cześć 

Minęły niemal 2 miesiące od awarii telewizora i chciałbym podzielić się rozwiązaniem historii. Zgodnie z poradami telewizor oddałem do autoryzowanego serwisu Samsung licząc na szybką naprawę. Na wstępie okazało się że muszę dostarczyć tv we własnym zakresie, co przy godzinach pracy serwisu wymagało nieco gimnastyki i urlopu w pracy. Na szczęście miałem oryginalny karton i duży samochód.

Za ok 80zł już kolejnego dnia miałem diagnozę i wycenę - płyta główna za 1100zł. Aby serwis rozpoczął pracę musiałem najpierw wpłacić pełną kwotę z wyceny. Szczęśliwy zapłaciłem i czekałem...

I tak po 4 tygodniach, pytaniach mailowych bez odpowiedzi, wreszcie udało się dodzwonić poprzez dział sprzedaży bo serwis nie posiada telefonu kontaktowego. Dostałem informację że 3 tygodnie wcześniej wymienili płytę główną, ale "okazało się" że uszkodzona jest również matryca i pytanie czy chcę tv w tym stanie, czy mają go zutylizować bo koszt matrycy przekracza wartość. Nie wiem, czy liczyli że zapomnę o tym telewizorze, czy to oni coś uszkodzili - nie dowiem się, ale kontakt z serwisem poniżej krytyki. 

Po krótkiej wymianie maili zgodzili się zwrócić 800zł za płytę główną bez robocizny. 

Finalnie zamiast posłuchać lokalnego serwisu rtv ("telewizor do wyrzucenia") straciłem 2 miesiące i ok 400zł. Płacąc za telewizor  10 000zł liczyłem że posłuży dłużej, że ewentualnie może być naprawialny, że Samsung ma dobre wsparcie i serwis. A tu jednak zawiodłem się po całości. Szczerze odradzam komukolwiek zakup Samsunga. Właśnie szukam nowego telewizora (na pewno nie Samsunga)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przykro mi z tego powodu, sam kupiłem Samsunga w 2018 ale po pewnym czasie trafiłem na OLED LG B9 w okazyjnej cenie, więc sprzedałem Samsunga. Mam nadzieję że kolejny właściciel nie ma z nim problemów. Miałem kilka razy kontakt z serwisem Samsunga przy okazji telefonu mojej żony. Raz: gdy był na gwarancji - to wtedy zachowali się elegancko i profesjonalnie. Niestety gdy skończyła się gwarancja , ten sam serwis zmienił się całkowicie. Mimo że płaciłem za naprawę poczułem się jak klient drugiej kategorii. Smutne.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...