Skocz do zawartości
  • 0
tomek.gb

Sony XR-65A80J - zniekształcone odbicie w ekranie

Pytanie

Witajcie!

Od 3 dni jestem posiadaczem telewizora Sony XR-65A80J.
Moim poprzednim telewizorem był 40-calowy Samsung z 2014 roku (UE40H6400) - w związku z tym różnica w jakości obrazu jest dla mnie kolosalna, ale również oznacza to, że nie mam osobistego doświadczenia z OLEDami.

Po uruchomieniu telewizora, zabrałem się za testowanie. Nie znalazłem żadnych niepokojących anomalii w wyświetlanym obrazie - przynajmniej na moje oko. Zaniepokoiła mnie natomiast sama konstrukcja ekranu w moim egzemplarzu. Przy wyłączonym telewizorze, widać spore zniekształcenia odbijających się w ekranie przedmiotów. Problem dotyczy szczególnie centralnej części ekranu.

Rozumiem, że tak cienki ekran nie będzie idealnie płaski, ale nie jestem pewien czy zniekształcenia nie są jednak zbyt duże.
Załączam film, prezentujący opisywana zjawisko. Dajcie proszę znać, co o tym sądzicie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

To całkowicie normalna budowa takiego ekranu. Jak jest włączony to wszystko jest ok prawda? 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1

Tomku fundamentalne pytanie - czy kupiłeś sobie: 

a) tv

b) lustro 

c) lustro z funkcja tv 

🥳

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
10 godzin temu, Gmeru napisał:

To całkowicie normalna budowa takiego ekranu. Jak jest włączony to wszystko jest ok prawda? 😉

Zgadza się, nie zauważyłem anomalii w wyświetlanym obrazie, podczas "normalnego" oglądania TV oraz na filmach testowych.

9 godzin temu, Xisiek napisał:

Tomku fundamentalne pytanie - czy kupiłeś sobie: 

a) tv

b) lustro 

c) lustro z funkcja tv 

🥳

Oczywiście, że TV 😀