Migot 7 Napisano 14 Października 2021 A jak rękojmia ma się w przypadku np oficjalnego sklepu Allegro, oni nie mają siedziby więc pewnie będą cheli żeby taki wielki TV do nich wysyłać. Czy konsument ma obowiązek pakowania i wysyłania tak wielkiego towaru ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 19 Października 2021 W dniu 14.10.2021 o 14:00, Migot napisał: A jak rękojmia ma się w przypadku np oficjalnego sklepu Allegro, oni nie mają siedziby więc pewnie będą cheli żeby taki wielki TV do nich wysyłać. Czy konsument ma obowiązek pakowania i wysyłania tak wielkiego towaru ? Sprzedawca pokrywa koszt transportu zawsze jeżeli reklamacja będzie uznana. Duży sklep taki jak allegro zorganizuje Ci wysyłkę na swój koszt z góry, bo wie czym to może grozić jeżeli tego nie zrobi: wynajmiesz szwagra który ma firmę transportową i wystawisz im fakturę na xxx zł. Jeżeli reklamacja będzie uznana to będą musieli oddać te pieniądze. Lepiej i taniej dla nich ogarnąć to samemu, nawet z góry, nie czekając na wynik reklamacji. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin26pl 0 Napisano 29 Listopada 2021 (edytowane) Witam. Do autora wątku. Czy te paski wyglądały jak na zdjęciu poniżej? Bo nie wiem czy matryca walnieta czy t-con. Edytowane 29 Listopada 2021 przez marcin26pl korekta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Skalski 4 Napisano 29 Listopada 2021 Nie tak jak na tym zdjęciu. Jeden migający pasek na dole ekranu i dodatkowo delikatne ciemne paski co któraś linia nie do uchwycenia na zdjęciu ale jednak widoczne na jednolitych tłach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys_72 5 Napisano 1 Grudnia 2021 No ewidentnie pech, u mnie 65C9 dwa lata, 5500h na liczniku. Ludzie się martwią możliwymi wypaleniami, a tu taki kwiatek... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Skalski 4 Napisano 1 Grudnia 2021 11 godzin temu, matys_72 napisał: No ewidentnie pech, u mnie 65C9 dwa lata, 5500h na liczniku. Ludzie się martwią możliwymi wypaleniami, a tu taki kwiatek... Tak. Ale po pechu jakoś nie palę się do zakupu kolejnego OLED-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Skalski 4 Napisano 15 Grudnia 2021 (edytowane) EPILOG Panowie, po wykorzystaniu ostatniej opcji odwołania się do Biura Prezesa LG Polska jest SUKCES! Serwis LG wymienił matrycę w moim telewizorze bezpłatnie jako usunięcie wady fabrycznej. Teraz znów mogą się cieszyć moim OLED-em :-). W tym miejscu dziękuję osobie (lub osobom) rozpatrującym moje odwołanie od odrzuconej reklamacji, za zrozumienie zagadnienia i udowodnienie, że Klient dla firmy LG jest ważny, a wartości które promuje LG jako swoje faktycznie stara się wdrażać. Jednak podkreślam dla osób z podobnym problemem, że wymieniono matrycę tylko z powodu wady fabrycznej, bo gdyby to było wypalenie moje odwołanie nie zostałoby pozytywnie rozpatrzone. THE END Edytowane 15 Grudnia 2021 przez Robert Skalski 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zack9352 3 Napisano 22 Marca 2022 W dniu 15.12.2021 o 22:21, Robert Skalski napisał: EPILOG Panowie, po wykorzystaniu ostatniej opcji odwołania się do Biura Prezesa LG Polska jest SUKCES! Serwis LG wymienił matrycę w moim telewizorze bezpłatnie jako usunięcie wady fabrycznej. Teraz znów mogą się cieszyć moim OLED-em :-). W tym miejscu dziękuję osobie (lub osobom) rozpatrującym moje odwołanie od odrzuconej reklamacji, za zrozumienie zagadnienia i udowodnienie, że Klient dla firmy LG jest ważny, a wartości które promuje LG jako swoje faktycznie stara się wdrażać. Jednak podkreślam dla osób z podobnym problemem, że wymieniono matrycę tylko z powodu wady fabrycznej, bo gdyby to było wypalenie moje odwołanie nie zostałoby pozytywnie rozpatrzone. THE END Dzień dobry, mam identyczny problem jak opisywany przez Pana na forum. Mój problem wygląda następująco - zielony pas na OLED B8 55 cali, od góry do dołu ekranu, szerokość 1 piksel, wystąpiło po niespełna 32 miesiącach użytkowania i nie jest to wypalenie matrycy. (według Pana opisu z powyższego linku jest identyczny) LG OLED 55 B8 problem z matrycą, zielony pas + wyszukiwanie głosem - Pomoc techniczna - HDTV Centrum Polska (hdtvpolska.com) Czy mógłby mi Pan przekazać, co wskazał Pan w "odwołaniu" od reklamacji na infolinii LG, że została ona pozytywnie rozpatrzona? Na infolinii odrzucono moją reklamację powołując się na okres gwarancji czyli 24 miesiące. Czy długo oczekiwał Pan na odpowiedź? Decyzję o wymianie podjęto na podstawie zdjęć czy też serwis był sprawdzić sprzęt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Skalski 4 Napisano 23 Marca 2022 15 godzin temu, zack9352 napisał: Dzień dobry, mam identyczny problem jak opisywany przez Pana na forum. Mój problem wygląda następująco - zielony pas na OLED B8 55 cali, od góry do dołu ekranu, szerokość 1 piksel, wystąpiło po niespełna 32 miesiącach użytkowania i nie jest to wypalenie matrycy. (według Pana opisu z powyższego linku jest identyczny) LG OLED 55 B8 problem z matrycą, zielony pas + wyszukiwanie głosem - Pomoc techniczna - HDTV Centrum Polska (hdtvpolska.com) Czy mógłby mi Pan przekazać, co wskazał Pan w "odwołaniu" od reklamacji na infolinii LG, że została ona pozytywnie rozpatrzona? Na infolinii odrzucono moją reklamację powołując się na okres gwarancji czyli 24 miesiące. Czy długo oczekiwał Pan na odpowiedź? Decyzję o wymianie podjęto na podstawie zdjęć czy też serwis był sprawdzić sprzęt? Dzień dobry, Odpisałem Panu w wiadomości bardziej szczegółowo mogą drogę do wymiany matrycy. Natomiast dla pozostałych użytkowników dwie informacje. Całe postępowanie zaczęło się od wezwania autoryzowanego serwisu LG, który stwierdził rodzaj uszkodzenia TV i sporządził odpowiedni protokół. TV był po gwarancji więc wizyta serwisu LG była płatna. Ostateczną decyzję o wymianie podjęto na bazie w/w protokołu serwisu choć w samym procesie reklamacji udostępniałem też zdjęcia uszkodzonej matrycy. Trudno mi sobie wyobrazić sytuację w której zatwierdzono by wymianę matrycy bez wizyty serwisu LG. Z pozdrowieniami Robert S. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinzaw 0 Napisano 21 Września 2022 (edytowane) W dniu 23.03.2022 o 09:01, Robert Skalski napisał: Dzień dobry, Odpisałem Panu w wiadomości bardziej szczegółowo mogą drogę do wymiany matrycy. Natomiast dla pozostałych użytkowników dwie informacje. Całe postępowanie zaczęło się od wezwania autoryzowanego serwisu LG, który stwierdził rodzaj uszkodzenia TV i sporządził odpowiedni protokół. TV był po gwarancji więc wizyta serwisu LG była płatna. Ostateczną decyzję o wymianie podjęto na bazie w/w protokołu serwisu choć w samym procesie reklamacji udostępniałem też zdjęcia uszkodzonej matrycy. Trudno mi sobie wyobrazić sytuację w której zatwierdzono by wymianę matrycy bez wizyty serwisu LG. Z pozdrowieniami Robert S. Mój telewizor OLED55C8 również padł po niespełna 36 miesiącach pracy. Oficjalny serwis LG wskazał uszkodzenie matrycy bez żadnych powodów typu uderzenie itd. Czy mogę prosić w jaki sposób reklamacja w LG została pozytywnie rozpatrzona? Z góry dziękuję Edytowane 21 Września 2022 przez Marcinzaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Skalski 4 Napisano 22 Września 2022 Panie Marcinie, Odpisałem Panu w wiadomości prywatnej opis mojego przypadku. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klimczop 6 Napisano 10 Października 2022 Co do LG to inna przestroga to ich system Mam TV OLED B8 i po ledwie 4 latach mój TV już jest Reliktem, który nie dostaje już wsparcia jeżeli chodzi o nowe aplikacje, które wychodzą na system WebOS Mogę zapomnieć o takich aplikacjach na Tidal, Canal+, które są na nowych OLEDach. Na Android TV takiego problemu nie ma bo TV sprzed 4ch lat dalej mają dostęp do tych samych aplikacji do nowe TV Pozdrawiam 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Skalski 4 Napisano 10 Października 2022 13 godzin temu, klimczop napisał: Co do LG to inna przestroga to ich system Mam TV OLED B8 i po ledwie 4 latach mój TV już jest Reliktem, który nie dostaje już wsparcia jeżeli chodzi o nowe aplikacje, które wychodzą na system WebOS Mogę zapomnieć o takich aplikacjach na Tidal, Canal+, które są na nowych OLEDach. Na Android TV takiego problemu nie ma bo TV sprzed 4ch lat dalej mają dostęp do tych samych aplikacji do nowe TV Pozdrawiam Tak, zgadzam się. Porzucają starsze produkty by wymuszać zakup nowych... Tak niestety postępuje obecnie większość producentów elektroniki. Nie są w tym wyjątkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PitR 3 Napisano 16 Października 2022 Dzień dobry, Po zapoznaniu się z tym wątkiem chciałbym podtrzymać opinię autora wątku nt jakości produktów OLED. Owszem jakość obrazu jest na najwyższym poziomie ale trwałość poniżej oczekiwań. Piszę to jako użytkownik OLEDa LG B8 z końca 2018 roku. Swój egzemplarz zakupiłem w dużej sieci handlowej bodajże w październiku lub listopadzie i do około marca kolejnego roku doczekałem się kilku wymian matryc. Pierwsza wymiana z powodu martwych pikseli. I od razu wymiana na kolejną z powodu mocnych przekłamań koloru (różowa biel). Tutaj brawa dla autoryzowanego serwisu LG za szybki i sprawny serwis oraz nie "robienie mi pod górę". Wady potwierdzono i matryce wymieniono. Od momentu ostatniej matrycy tv nie sprawiał problemów. Ostatnio regularnie sprawdzam matrycę. Wypaleń nie stwierdzam natomiast każdy bok ekranu zawiera już kilka do kilkunastu matrwych pikseli. Zjawisko postępuje. Byłoby one nawet pomijalne z odległości 3 metrów ale niestety aktywne piksele wokół tych całkowicie martwych sprawiają wrażenie jakby rozlanych/ odbarwionych co powoduje w niektórych miejscach otoczkę plam o średnicy poniżej 0,5 cm. Występują one tylko w odległości do 2 cm od krawędzi ekranu. TV używany jest do YT, streamingu i gier video. Nie oglądam kablówki, zwłaszcza materiałów z trwałym logo. Gry tylko w trybie obniżonej jasności. Nie odświeżam samodzielnie matrycy, daję zawsze działać automatyce. Jak widać można "chuchać i dmuchać" a trwałość tej technologii i tak zrobi swoje. Dla porównania użytkuję również : o połowę tańszy 3 letni tv Samsunga z matrycą VA oraz 5 krotnie tańszy, 7 letni tv LG z matrycą IPS oraz ponad 12 letnią plazmę Panasonica. Są one (jak dotąd) bez wad matryc Gratuluję Panu Robertowi pozytywnego rozpatrzenia sprawy w LG. 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert Skalski 4 Napisano 18 Października 2022 W dniu 16.10.2022 o 12:17, PitR napisał: Gratuluję Panu Robertowi pozytywnego rozpatrzenia sprawy w LG. Dziękuję :-). Nie oczekuję zbyt dużej trwałości nowej matrycy. Ciekawe czy w aktualnych seriach sobie już z tym poradzili? No i pokazała się wreszcie konkurencja tj. OLED od Samsunga, który z samego opisu technologii wygląda na trwalszy ale trzeba poczekać z 2 lata na opinie użytkowników. Pozdrawiam :-). W dniu 10.10.2022 o 10:42, klimczop napisał: Co do LG to inna przestroga to ich system Mam TV OLED B8 i po ledwie 4 latach mój TV już jest Reliktem, który nie dostaje już wsparcia jeżeli chodzi o nowe aplikacje, które wychodzą na system WebOS Mogę zapomnieć o takich aplikacjach na Tidal, Canal+, które są na nowych OLEDach. Na Android TV takiego problemu nie ma bo TV sprzed 4ch lat dalej mają dostęp do tych samych aplikacji do nowe TV Pozdrawiam No tak to kiepskie podejście pozostawić Klientów bez wsparcia szczególnie, że teraz co rocznie mnożą się nowe serwisy streamingowe, stare znikają i bez aktualizacji trudno korzystać aktualnie z tego co jest na rynku. Android wydaje się bardziej elastyczny... ale na tym forum w niektórych jego wydaniach nie funkcjonowało to idealnie. Także tu też trzeba włożyć pracę w wybór dobrze zaimplantowanego Androida (wydajność elektroniki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach