Skocz do zawartości
JayJay Lemon

TCL Czy Hisense

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, w następnym tygodniu mam zamiar kupić po wielu latach nowy telewizor i celuje cenowo w okolice 2500 złotych. Od 2/3 tygodni oglądam co jakiś czas testy/opinie na temat różnych telewizorów w tym przedziale cenowym, lecz dalej nie umiem się ostatecznie zdecydować co kupić. Zastanawiam się aktualnie między TCL C725 a Hisense U8QF (na media expert da się fajną promke skręcić wraz z tym, że za ponad 3000 ma się 350 złotych zniżki, a do 2800 jestem w stanie jeszcze dołożyć). I tutaj mam prośbę do was, który TV według was jest lepszy w tej półce cenowej i z którego będę bardziej zadowolony(a za dużych wymagań to nie mam, bo nie kuje mnie w oczy to, że jeden TV ma 120 Hz a drugi 60). A może macie jakąś inną propozycje, która przebija wyżej wymienione i jest o wiele lepszym TV? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam doświadczenia z Hisense ale mam TCL i nigdy więcej. Jakość softu to jakaś porażka, soft ma masę bugów których do tej pory TCL nie umie naprawić, kolejne wersje softu poprawiają jedne rzeczy i psują kolejne. Szybkie włączanie i wyłączanie androida (coś jakby hibernacja) nie działa - firma nie mogła sie uporać z samoczynnym włączaniem się TV w losowych momentach - najczęściej w nocy o 3 nad ranem kiedy wszyscy w domu śpią włącza się TV i naparza, więc postanowili wogóle wyłączyć tą opcję. Nie wiem na ile to wina TCL a na ile fatalnego android TV który nie nadaje się do niczego. Czy w nowszych TV coś sie zmieniło? nie wiem ale nie zamierzam już sprawdzać.