Skocz do zawartości
floreks

Ktos moze mi powiedziec co to jest??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Na matrycy mojego Miraia pojawila sie linia przechodzaca przez cala wysokosc matrycy z gory do dolu...
Nie sa to martwe piksele - wyglada to tak jakby piksele w tej linii wyswietlaly kolory kilka tonow ciemniej od reszty. Widocznosc linii jest uzalezniona od kolorow obrazu-na jednym ze zdiec dosc dobrze to widac. Dodatkowo wydaje mi sie ze najbardziej widoczna jest u gory i im nizej przechodzi tym mniej jest widoczna... Co to jest?? Czy moge to reklamowac?? :rolleyes:

[url="http://zapodaj.net/viewer.php?id=7309S4020838.JPG"][img]http://zapodaj.net/thumbs/7309S4020838.JPG[/img][/url]


[url="http://zapodaj.net/viewer.php?id=5200S4020840.JPG"][img]http://zapodaj.net/thumbs/5200S4020840.JPG[/img][/url]


[url="http://zapodaj.net/viewer.php?id=1580S4020841.JPG"][img]http://zapodaj.net/thumbs/1580S4020841.JPG[/img][/url]

<a href="http://zapodaj.net/viewer.php?id=1395S4020842.JPG" target="_blank">[img]http://zapodaj.net/thumbs/1395S4020842.JPG[/img][/URL


[url="http://zapodaj.net/viewer.php?id=1693S4020844.JPG"][img]http://zapodaj.net/thumbs/1693S4020844.JPG[/img]</a>


[url=http://zapodaj.net/viewer.php?id=6550S4020845.JPG][img]http://zapodaj.net/thumbs/6550S4020845.JPG[/img][/url]


[url="http://zapodaj.net/viewer.php?id=984S4020846.JPG"][img]http://zapodaj.net/thumbs/984S4020846.JPG[/img][/url]


Tu dosc ladnie widac ze natezenie tej linii zalezy od kolorow:
[url="http://zapodaj.net/viewer.php?id=197S4020847.JPG"][img]http://zapodaj.net/thumbs/197S4020847.JPG[/img][/url]


[url="http://zapodaj.net/viewer.php?id=9872S4020849.JPG"][img]http://zapodaj.net/thumbs/9872S4020849.JPG[/img][/url]

Edytowane przez floreks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serwis.
Jesli jest uwalona matryca- dostaniesz nowy TV :rolleyes:

Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwalona matryca??
No to K...a fajnie... :rolleyes:
A jakos sie to uszkodzenie nazywa fachowo? -zebym wiedzial co mowic jutro przez telefon...

Edytowane przez floreks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='floreks' post='49929' date='10.06.2007, 20:08 ']Uwalona matryca??
No to K...a fajnie... :rolleyes:
A jakos sie to uszkodzenie nazywa fachowo? -zebym wiedzial co mowic jutro przez telefon...[/quote]


Trudno o fachowe określenie, po prostu jest uszkodzona. Bez żadnej wątpliwości kwalifikuje się do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos moze mi powiedziec jak sie sprawuje serwis Miraia? Jak podchodza do reklamacji, jak szybko dzialaja, czy robia jakies problemy?? Kurcze musze miec tv na 29 czerwca w domu... :P


Ok- jeszcze jedno- nie mam rachunku zakupu. Karte gwarancyjna mam - podbita pieczatka sklepu i wpisana data sprzedazy - reszta rubryk jest pusta... Beda robic problemy o rachunek?? No i nie moge znalesc ile mam gwarancji na ten tv... :rolleyes:

Edytowane przez floreks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='floreks' post='49934' date='10.06.2007, 21:04 ']Ktos moze mi powiedziec jak sie sprawuje serwis Miraia? Jak podchodza do reklamacji, jak szybko dzialaja, czy robia jakies problemy?? Kurcze musze miec tv na 29 czerwca w domu... :P
Ok- jeszcze jedno- nie mam rachunku zakupu. Karte gwarancyjna mam - podbita pieczatka sklepu i wpisana data sprzedazy - reszta rubryk jest pusta... Beda robic problemy o rachunek?? No i nie moge znalesc ile mam gwarancji na ten tv... :rolleyes:[/quote]


moga robic problem ( w warunkach gwarancji czesto widnieje wpis (... karta gwarancyjna wazna wylacznie z fiskalnym dowodem zakupu -paragon,f-vat ....)
wszystko zalezy od podejscia producenta czy importera...
p.s.
jak sie okazuje to nie karta gwarancyhna jest najwazniejsza a fiskalny dowod zakupu ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Damn! No wlasnie tak mi pisze : "dolaczc kopie rachunku,fakture,lub inny dowod zakupu"... Bede musial sie skontaktowac z sprzedawca...
Ponawiam prosbe o ocene serwisu i proedury serwisowej Miraia w polsce...
Macie jakies wskazowki jak z nimi gadac??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='floreks' post='49947' date='10.06.2007, 22:23 ']Damn! No wlasnie tak mi pisze : "dolaczc kopie rachunku,fakture,lub inny dowod zakupu"... Bede musial sie skontaktowac z sprzedawca...
Ponawiam prosbe o ocene serwisu i proedury serwisowej Miraia w polsce...
Macie jakies wskazowki jak z nimi gadac??[/quote]


Ale tu nie ma co "gadać". Panel jest zepsuty - kropka. Nie martw się na zapas :rolleyes:. Masz gwarancję, załatw sprawę rachunku, sądzę że TV zostanie wymieniony bez ociągania. Usterka jest wyjątkowo oczywista i nie budząca wątpliwości. No chyba że kupiłeś TV, czy ja wiem... w Senegalu, to możesz spodziewać się trudności obiektywnych.

Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz wiem ze moge miec problem z rachunkiem... :D
Ale mam wyjscie awaryjne :rolleyes:
Martwie sie tylko zeby w ramach wymiany nie dostac np tv z bad pikselami mieszczacymi sie w granicach normy... Ten mial matrce idealna... (no wlasnie - mial...)
Moze ktos wie ile sie czeka na wymiane? Kurcze mojego modelu juz chyba nie produkuja - jeszcze sie okaze ze bede czekal az go z chin sprowadza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='floreks' post='49952' date='10.06.2007, 23:02 ']Juz wiem ze moge miec problem z rachunkiem... :D
Ale mam wyjscie awaryjne :rolleyes:
Martwie sie tylko zeby w ramach wymiany nie dostac np tv z bad pikselami mieszczacymi sie w granicach normy... Ten mial matrce idealna... (no wlasnie - mial...)
Moze ktos wie ile sie czeka na wymiane? Kurcze mojego modelu juz chyba nie produkuja - jeszcze sie okaze ze bede czekal az go z chin sprowadza...[/quote]


1. Nie sprowadzą z Chin, te TV są składane w Europie :angry:.

2. Jak nie będą mieć takiego to dostaniesz nowszy model.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No nic - jutro zadzwonie i dam znac co sie dowiedzialem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok - dzis zadzwonilem. Odebrala bardzo mila pani, wszystko ladnie mi przedstawila: mam zamowic kuriera Stolica (pani podala mi numer do nich co bym nie szukal). Kurier odbierze odemnie tv a po naprawie przywiezie spowrotem (door to door - zawsze bardzo zwracam uwage na ten typ reklamacji i jesli producent oferuje taka to bardzo u mnie punktuje :) ). Pani zapytala jaki to tv, jak wyglada usterka (stwierdzila ze prawdopodobnie beda to regulowac elektoniką tv :P ), podala mi jakis nr. ktory mam podac kurierowi zeby wiedzial ze wysylka na ich koszt i tyle. Niestety rachunek za tv dojdzie do mnie w sobote wiec bede musial zadzwonic jutro i zapytac czy jesli posle tv w poniedzialek to beda w stanie to zrobic na tyle szybko zebym mial telewizor na 28 czerwca w domu. Jesli bedzie miala watpliwosci to wstrzmam sie z przekazaniem tv do poczatku przyszlego miesiaca. Jutro dopisze co mi odpowie - okaze sie jak sprawnie dziala serwis ;)

BTW: Co myslicie o tym "wyregulowaniu usterki elektronika telewizora"?? To da sie cos takiego naprawic, czy po prostu babka sciemniala i dopiero na miejscu okaze sie co tam nie gra...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='floreks' post='50010' date='11.06.2007, 20:30 ']BTW: Co myslicie o tym "wyregulowaniu usterki elektronika telewizora"?? To da sie cos takiego naprawic, czy po prostu babka sciemniala i dopiero na miejscu okaze sie co tam nie gra...?[/quote]

Pani po prostu zna się na tym jak kura na pieprzu. Może i nadaje się do odbierania telefonów i przyjmowania zgłoszeń, ale sprawy techniczno-serwisowe powinna sobie odpuścić. Widać koniecznie chciała powiedzieć coś co mądrze brzmi. Nie przejmuj się tym. Matryca do wymiany i tyle. Edytowane przez SlawekR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie... Bardzo przepraszam ze nie pisalem ale nie bylo mnie w kraju. Teraz wrocilem i wrocila sprawa serwisu. Zadzwonilem jeszcze raz (tak na swiezo...), odebrala mila pani (inna niz ostatnio...) , poprosila o moj mail i juz po kilku minutach dostalem cala procedure serwisowa. Wszystko dokladnie opisze jak tylko wszystko zalatwie i telewizor wroci do domu. Cierpliwosci... Napewno dowiecie sie jak wyglada reklamacja telewizorow Mirai w naszym kraju... Edytowane przez floreks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeeeee....
Lepiej pozno niz wcale :(
Serwis - super! Po 2 tygodniach telewizor był w domu. Przez cały czas dostawałem maile na jakim etapie są prace. Odebrałem od kuriera - pudło było zniszczone jak cholera... Otwarłem, obejrzałem tv , stwierdziłem ze wszystko gra i odesłałem kuriera. Wieczorem podłączyłem. Wszystko wyglądało ok. Przełączyłem na konsole Xboxa360 po vga - zanim ją sie włącza widzimy obraz niebieski - i padłem! Z jednej strony na matrycy świeciły białe plamy! Później stwierdziłem metoda dedukcji , że pudło było na tyle uszkodzone ze tv po prostu z niego wypadł jedną stroną i ktoś ratując go przed zderzeniem z ziemia chwycił za brzeg tv zostawiając na matrycy wieczne odbicie swoich palców. Na potwierdzenie tego faktu stwierdziłem ze pudło właśnie po tej stronie ma uszkodzony uchwyt - brakowało plastikowej raczki która trzyma spód i boki pudła w kupie - zamiast rączki ktoś pokleił pudło taśmą. No cóż - pełny przekonania że w serwisie powiedzą mi, że moglem sprawdzić tv przed odesłaniem kuriera porobiłem zdjęcia i posłałem na maila serwisu(było już grubo po 22-ej)... Jakież było moje zdziwienie gdy na drugi dzień rano zadzwonił pan z przeprosinami i tłumaczeniem że sam wymieniał matryce , była wygrzewana i testowana ponad tydzień i na pewno telewizor wyszedł w 100% sprawny. Jak sam stwierdził jest mu bardzo przykro i jedyne co może mi zaproponować to odesłanie telewizora ponownie na gwarancje oczywiście na ich koszt (door to door)... Heh... Jak widać do serwisu nie można mieć żadnych zastrzeżeń. A tv? No cóż - w domu leżało parę gier więc zapytałem czy mogę posłać telewizor w innym terminie - odpowiedz brzmiała ze zgłoszenie przyjęte a ja mam czas do samego końca gwarancji... Historia skończyła sie tak ze nie posłałem go do dziś - plamy występują tylko w tym jednym przypadku - telewizor przełączony na VGA bez podania sygnału więc stwierdziłem ze nie będę sie pierdołą przejmował.
Pozdr i przepraszam ze nie opisałem procedury wcześniej - jakoś tak wyszło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

przepraszam ze odświeżam po takim czasie ,ale czy ktoś ostatnio korzystał z serwisu Miraia? ja od kilku dni nie mogę sie dodzwonić na żaden nr. telefonu.

Jeśli ktos posiada jakieś info odnosnie serwisu to proszę o pomoc .

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...