Skocz do zawartości
Maciej Starmach

Prawdziwy graficzny next-gen w 4K60fps z HDR i Ray Tracing, czyli nasza recenzja Returnal na PS5! Czy to już zupełnie nowy poziom?

Rekomendowane odpowiedzi

Prawdziwy graficzny next-gen w 4K60fps z HDR i Ray Tracing, czyli nasza recenzja Returnal na PS5! Czy to już zupełnie nowy poziom?

Należycie do tych, którzy narzekają na brak powalających graficznie gier na PlayStation 5? Ten tekst jest dla Was. Spider-Man: Miles Morales nie jest już jedynym reprezentantem nowej generacji od Sony. Returnal "wjeżdża z buta" na tę konsolę i pokazuje co można osiągnąć, gdy ma się do dyspozycji tak potężną maszynę. Ja sprawdziłem przede wszystkim, jak roguelike od studia Housemarque prezentuje się graficznie. Usiądźcie wygodnie - będzie na co popatrzeć.

 

Przeczytaj całość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Jak dla mnie gra trochę za trudna, przez co zaczyna już nudzić powtarzanie po raz kolejny tego samego 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, jaczar napisał:

Jak dla mnie gra trochę za trudna

a to nie jest taki singlowy anthem/destiny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno gra chodzi natywnie w 1080p i jest skalowana w górę do 2880x1620 pikseli.

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, które sobie zadaję od kilku dni widząc te wszystkie narzekania na sposoby generowania 4K (zazwyczaj osób, które w ogóle tej gry na oczy nie widziały na wielkim ekranie): jakie to ma znaczenie w jaki sposób uzyskiwane jest to 4K jeżeli gra na 82" wygląda mega ostro (nie ma nic wspólnego z 1080p natywne, które sobie można włączyć na PC w każdej grze)? Oprawa jest na bardzo wysokim poziomie. Szkoda czasu na analizy skoro efekt jest jaki ma być: mega dobry. Przy obecnej ocenie grafiki w obecnych czasach i z obecnymi telewizorami rozdzielczość jest daleko, daleko za HDR, ilością detali, WCG itd. Rozumiem gdyby to było 480p ale litości. Większość osób gra na 55" albo max 65" z kilku metrów i nie ma szansy w ogóle dostrzec różnic nawet między 1080p czymś wyżej nie mówiąc o natywnym 4K czy w ogóle już pominę 8K. Ba 90% osób albo więcej nie zdaje sobie sprawy czy gra jest natywna w konkretnej rozdzielczości czy jakaś inna bo nie mają i tak jak tego sprawdzić > gdzieś coś przeczytają i myślą, że tak jest a prawda jest taka, że nie ma jak generalnie tego sprawdzić.

Dlatego totalnie mnie nie dziwi, że producenci konsol oraz sami twórcy gier piszą ogólnie, że gra działa w 4K. Bo nie powinno nas w ogóle obchodzić w jaki sposób jest to uzyskiwane skoro efekt jest jaki jest.

Jest tylko jedno pewne natywne 4K albo 8K: z PC. Z konsol to sobie można tylko gdybać.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...