- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Cześć,
Zauważyłem, że podczas oglądania na Netflix treści obsługującej HDR, w szybkim menu TV nie przełącza trybu obrazu w tryb HDR. Chciałem się upewnić, bo moim zdaniem nie powinno tak być i wychodzi na to, że HDR nie działa. Reset do ustawień fabrycznych nic nie pomógł. Proszę o potwierdzenie czy jest to jakaś usterka TV czy jest to zupełnie normalne. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach