Skocz do zawartości
  • 1
Undisclosed

Upadek telewizora podczas dostawy - RTV Euro AGD

Pytanie

Hej, spotkała mnie taka sytuacja wczoraj ;) Kupiliśmy telewizor 65XH9505 w RTV Euro AGD z dostawą, kurier wczoraj podjechał pod dom, żona już obserwowała go z okna. Zdjął karton z telewizorem z paki, oparł przy drzwiach i poszedł zamknąć busa. Tymczasem telewizor 65" spadł na płasko na chodnik. Kurier myślał, że nikt tego nie widział, obejrzeli z żoną wizualnie telewizor, nic nie znaleźli, kurier stwierdził że wszelkie uszkodzenia są i tak w kwestii sklepu i pojechał. Myślę, że to błąd że żona w ogóle podpisała odbiór, no ale stało się. Stwierdziłem, że nie po do daję ponad 5 tysięcy, żeby mi ktoś pieprznął telewizorem o chodnik, sam zrezygnowałem z jazdy po niego bo się bałem, że mi spadnie czy coś, więc nawet go nie rozpakowuję, nie włączam, żądam od euro wymiany na inny egzemplarz, zgłosiliśmy rękojmię. W instrukcji, na kartonie wszędzie ostrzeżenia, żeby nie upadł, żeby unikać wstrząsów, a tu je* o ziemię, no bez kitu :D Co sądzicie, jakie macie doświadczenia, jak z nimi wygrać? Spodziewam się, że będą rzucać kłody pod nogi, dlatego chcę się przygotować

Edytowane przez Undisclosed
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Nie udowodnisz, że telewizor upadł. Kurier powie, że nie upadł i w sądzie jest słowo przeciwko słowu. 

Trzeba było nie odbierać, teraz mleko się wylało.

Podejrzewam, że telewizorowi nic nie jest.

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Z jakiego tytułu rękojmię? Rękojmia to rodzaj reklamacji w przypadku kiedy sprzęt przestaje działać lub wychodzi jakaś usterka Tak poza tematem to wszystko powinno się reklamować z tytułu rękojmi bo daje dużo większe możliwosci ale to inny temat Swoją drogą jeżeli sprzęt nie nosi uszkodzeń mechanicznych to bym to olał Nic nie zrobisz Teoretycznie mógł tak upaść kilka razy podczas transportu czego nie widziałeś Jeżeli coś jest nie tak to raczej roszczenia zgłaszałbym w dniu dostarczenia ale sprzedawcy bo to on odpowiada przed Tobą zgodnie z prawem i to sprzedawca niech się szarpie z firmą kurierską Ty ewentualnie możesz byc świadkiem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zalecał bym zapis (odręczny) na dokumencie przekazania, że TV nie został sprawdzony z powodu braku czasu u kuriera. Zwykle jest tam txt, że TV jest sprawny w 100%. Wykreślamy i parafujemy zmuszają do podpisu także kuriera, który pewnie odmówi. Nie wiem czy to jest wykonalne ??? Jest zasadnicza przewaga w sklepie. Możemy potestować i zlecić dostawę tego egzemplarza.

Edytowane przez UHD fan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...