Skocz do zawartości
Michał Kudźma

Pomoc przy wyborze sprzętu do muzyki (do 3000zł)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie

Ostatnio znajomy, widząc mój sprzęt kina domowego, poprosił mnie o pomoc przy wyborze sprzętu do odtwarzania muzyki ale niestety nie jestem w stanie nic doradzić bo akurat nie siedzę w tym temacie więc może mi trochę doradzicie.

Znajomy obecnie ma głośniki Microlab Solo 6C podłączone do laptopa, a muzykę słucha z youtuba - natomiast na upgrade sprzętu chce przeznaczyć maksymalnie 3000zł.

Nie wiem czy iść w jakiś tańszy amplituner stereo + dwa głośniki czy szukać głośników komputerowych. Nie wiem czy przy odtwarzaniu muzyki z youtuba zakup amplituner ma sens, a jak już ma sens czy podłączać laptop do amplitunera czy może jest opcja by odtwarzać muzykę z youtuba bezpośrednio z amplitunera.

Jak widać jestem kompletnie zielony i dlatego potrzebuję jakiejś porady przy wyborze sprzętu bo nie chcę zawieść znajomego.

Edytowane przez Michał Kudźma

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli to ma byc zestaw do komputera to Bose Companion 50. Mam starsza wersje i używam od lat.

Jesli sprzęt stacjonarny to jakie ma być źródło muzyki, tez komputer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj przede wszystkim kolegę co mu nie pasi/czego brakuje w Solo a potem pomyślimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu chce mieć coś lepszego - Solo przestały mu wystarczać odkąd zaczął słuchać więcej muzyki.

Dowiedziałem się natomiast, że ostatnio muzyki przez spotify

6 godzin temu, pmcomp napisał:

Jesli to ma byc zestaw do komputera to Bose Companion 50. Mam starsza wersje i używam od lat.

Jesli sprzęt stacjonarny to jakie ma być źródło muzyki, tez komputer?