Sebastiano175 0 Napisano 3 Lutego 2021 Witam serdecznie jestem posiadaczem tv Samsung q90t, telewizor kupiony że względu na nową generację konsoli w moim przypadku Xbox series x. Po pierwszym uruchomieniu konsoli ogromne rozczarowanie przy włączonej zmiennej częstotliwości odświeżania ekranu (vrr) w trybie gry pojawiły się na ekranie poziome paski które poruszają się wzdłuż ekranu,kolory wyglądają na bardzo zniekształcone głównie czerń,która wygląda tragicznie,jedynym rozwiązaniem jest wyłączenie w opcjach konsoli vrr. Widziałem na forum HDTV artykuł o PS5 ktory nie współpracuje poprawnie z tym modelem TV, możliwe że Xbox ma ten sam problem? Problem zgłaszany na infolinii Samsunga wielokrotnie, na forach internetowych bardzo duża liczba użytkowników opisuje ten sam problem. Dla sprawdzenia dwa linki z gier na których jeden z nich nagrany z włączonym vrr z widocznym problemem na drugim filmiku vrr wyłączony. https://youtu.be/0Ab-rBios-Q (włączony vrr). https://youtu.be/F6g2DEE9iCQ (wyłączony vrr). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 3 Lutego 2021 Napewno nie działało to z PS5 prawidłowo a czy zostało naprawione, to nie wiem. Pewnie nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 3 Marca 2021 Witam serdecznie jestem posiadaczem tv Samsung q90t, telewizor kupiony że względu na nową generację konsoli w moim przypadku Xbox series x. Po pierwszym uruchomieniu konsoli ogromne rozczarowanie przy włączonej zmiennej częstotliwości odświeżania ekranu (vrr) w trybie gry pojawiły się na ekranie poziome paski które poruszają się wzdłuż ekranu,kolory wyglądają na bardzo zniekształcone głównie czerń,która wygląda tragicznie,jedynym rozwiązaniem jest wyłączenie w opcjach konsoli vrr. Widziałem na forum HDTV artykuł o PS5 ktory nie współpracuje poprawnie z tym modelem TV, możliwe że Xbox ma ten sam problem? Problem zgłaszany na infolinii Samsunga wielokrotnie, na forach internetowych bardzo duża liczba użytkowników opisuje ten sam problem. Dla sprawdzenia dwa linki z gier na których jeden z nich nagrany z włączonym vrr z widocznym problemem na drugim filmiku vrr wyłączony. https://youtu.be/0Ab-rBios-Q (włączony vrr). (wyłączony vrr). Mam Q90t i troszkę podobny problem z kolorami. Po włączeniu gry , kolory są takie wygrane, po odłączeniu kabla i podłączeniu za chwilę, stają się żywe i nasycone tak jak powinno być. Niestety problem pojawia się w momentach cut scenek gdzie np w gears of war są one częste i jedna cut scenka przywraca z powrotem wygrane kolory. Dzieje się tak, gdy na ekranie pojawią się tryb gry wyłączny i za chwilę włączony. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastiano175 0 Napisano 3 Marca 2021 Gdy wypniesz kabel HDMI z konsoli i ponownie go wsadzisz znika HDR dlatego kolory są żywsze ponieważ ustawienia obrazu się zmieniają. Sprawdź sobie sam uruchom grę wejdź w ustawienia obrazu w tv odłącz kabel na chwilę wsadź z powrotem i zobacz ustawienia obrazu,kolory są nasycone ponieważ w ustawieniach kolor będzie pozmwyzej 40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 3 Marca 2021 Czyli kolory z HDR powinny wyglądać tak jak na górnym zdjęciu ? Czy to jakiś bug jest? Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastiano175 0 Napisano 3 Marca 2021 W zależności co lubisz ja mam kolor w treściach HDR w tv ustawiony na 36 powyżej np w FIFA 21 obraz zaczyna brzydko wyglądać twarze są praktycznie pomarańczowe. Chodzi mi o to że różnica w Twoim przypadku jest zauważalna ponieważ gdy wyłączy się HDR ustawienia obrazu się zmieniają z pewnością kolory są ustawione wyżej niż w treściach z HDR Jakiej konsoli używasz? Grasz z włączoną zmienną częstotliwością ekranu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 3 Marca 2021 Xbsx mam , włączone mam vrr. Przecież to obraz z pseudo hdr to jakaś porażka. Coś tu jest chyba nie tak albo o czym innym mówimy Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastiano175 0 Napisano 3 Marca 2021 Gdy masz włączony vrr nie pokazują Ci się poziome paski które poruszają się wzdłuż ekranu https://youtu.be/0Ab-rBios-Q na tym filmiku są widoczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 3 Marca 2021 Nie zauważyłem. Ja wymieniam już druga matrycę jutro ...Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 688 Napisano 3 Marca 2021 25 minut temu, kurka8 napisał: Ja wymieniam już druga matrycę jutro a z jakiego powodu? bo chyba nie jest łatwo "zmusić" serwis na taką wymianę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 3 Marca 2021 a z jakiego powodu? bo chyba nie jest łatwo "zmusić" serwis na taką wymianę?Straszne DSE i ghosting. Domyślam się że nowy panel nie przyniesie rezultatów więc za 3cim będzie zwrot gotówki..Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 688 Napisano 3 Marca 2021 20 minut temu, kurka8 napisał: Straszne DSE i ghosting. ale na rękojmię przez sklep? bo wtedy dwie naprawy wystarczą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 3 Marca 2021 ale na rękojmię przez sklep? bo wtedy dwie naprawy wystarczą Pierwsza wymiana była zgłaszana przezemnie do samsunga. Druga zgłosiłem jako rekojme do sprzedawcy lecz ten wystąpił do serwisu o naprawę sprzętu Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 688 Napisano 3 Marca 2021 2 godziny temu, kurka8 napisał: Druga zgłosiłem jako rekojme do sprzedawcy lecz ten wystąpił do serwisu o naprawę sprzętu i naprawdę wymieniają podświetlenie lub matrycę z powodu DSE/ghostingu? to jest raczej cecha lcd a nie wada - przy najmniej dla serwisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 3 Marca 2021 i naprawdę wymieniają podświetlenie lub matrycę z powodu DSE/ghostingu? to jest raczej cecha lcd a nie wada - przy najmniej dla serwisuTak, cała matrycę wymieniają Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 688 Napisano 3 Marca 2021 9 minut temu, kurka8 napisał: Tak, cała matrycę wymieniają a nowa okazała się jakaś inna niż poprzednia? DSE może było inne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 4 Marca 2021 a nowa okazała się jakaś inna niż poprzednia? DSE może było inne?Każda co raz to gorsza. Dzisiajsza wymieniona ma cos takiego w roku, jakby klej wychodził no i świeci tak.. nie sugerować się kwadratem na środki gdyż to naklejka na folii ochronej z ekranu Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 11 Marca 2021 ale na rękojmię przez sklep? bo wtedy dwie naprawy wystarczą Witaj. Zglosilem drugi panel jako rekojma przez sklep ( przy pierwszej rękojmi sklep zgłosił to jako wymiana panela do serwisu) teraz zgłaszam drugi raz jako rekojma i sklep mi odpisuje, że serwis nie wystawi pisma o.tym że towar nadaje się tylko do wymiany i proponują trzecia wymianę panela. Po trzeciej wymianie dopiero można będzie zwrócić bądź wymienić na inny. Nie miało być tak, że przy drugiej rękojmi już mogę domagać się zwrotu pieniędzy?Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 688 Napisano 11 Marca 2021 (edytowane) wg mnie dopiero druga rękojmia upoważnia do żądania zwrotu kasy lub wymiany na nowy sklep standardowo robi zgłoszenie (jak nie zaznaczysz inaczej) jako z tytułu gwarancji - więc jak rozumiem pierwszą naprawę miałeś "na gwarancji" drugą już zrobiłeś na rękojmię. więc trzecia naprawa na rękojmię dopiero umożliwi ci żądanie zwrotu kasy Edytowane 11 Marca 2021 przez klaus71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurka8 2 Napisano 11 Marca 2021 wg mnie dopiero druga rękojmia upoważnia do żądania zwrotu kasy lub wymiany na nowy sklep standardowo robi zgłoszenie (jak nie zaznaczysz inaczej) jako z tytułu gwarancji - więc jak rozumiem pierwszą naprawę miałeś "na gwarancji" drugą już zrobiłeś na rękojmię. więc trzecia naprawa na rękojmię dopiero umożliwi ci żądanie zwrotu kasyTak, pierwsza wymiana była zgłaszana odrazu do samsunga, druga rekojma do sklepu i teraz trzecia naprawę zgłaszam jako rekojma czyli drugi raz z tytułu rękojmi. Potwierdza mi to serwis również, że tak jest jak mówisz Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach