Skocz do zawartości
Qlasjanie90

LG C9 gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po zapoznaniu się serwisu z moim problemem w Lg 65C9 ( żółte pasy na białym tle ) dostałem informacje że dostanę nowy sprzęt i będą się ze mną kontaktować. Problem w tym, że C9 już nie ma i pewnie będą próbowali dać mi CX. Czy mimo wszystko nie jest to gorszy model od C9 ? Na testach świecił 170 nitów mniej oraz mam info że nie odtwarza dźwięku DTS. Czy LG musi wymienić model na taki sam ? Proszę o wasze doświadczenia oraz poradę. W załączniku zdjęcia TV.

 

received_873649853462616.jpeg

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż jest ciemniejszy. Zapytaj ich, bo raczej chyba ciężko chcieć mieć gorzej, C9 mogą zwyczajnie nie mieć wiec - gyw mi maj mani bek.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cx jest ciemniejszy, 170 nitów na oledzie to bardzo dużo i zdecydowanie c9 to najlepszy wybór. A mogą Ci zaoferować c9 , a jeśli nie to odpowiadający model z nowszego roku, czyli cx. Ja bym wziął zwrot kasy i poszedł w panasa lub phillipsa z ambi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodziłem się na CX. Ciemniejszy panel w testach oraz brak obsługi DTS mnie nie zachęciło. Zaproponowałem zwrot gotówki, ewentualnie wymianę na GX.  Ostatnio z cashbackiem w media expert był do wzięcia za 7800.  A wizualne cechy tego telewizora rekompensują braki, które ma CX względem C9. Powiedziałem pani, że ogólnie namawiam znajomych na ich tv, kolejno od zeszłego roku kupowali sobie C9 , GX i teraz kolejny czeka na BX.  Jest to prawda bo pod względem ceny i obrazu ciężko trafić lepiej.Jak dostanę zwrot kasy i kupię sobie np Samsunga, to z marketingowego punktu widzenia polegne ja i LG. Więc licze, że jakoś się dogadamy.  Ciśnienia nie mam na nowy tv już teraz ,bo za kilka tygodni pojawia się C1 i chyba tez warto będzie się im przyjrzeć. Czekam na ich stanowisko.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj znać obowiązkowo jak to się zakończy, mi szmelcownicy 3 razy zmieniali panel zamiast dać nowy tv 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.01.2021 o 15:07, Qlasjanie90 napisał:

Po zapoznaniu się serwisu z moim problemem w Lg 65C9 ( żółte pasy na białym tle ) dostałem informacje że dostanę nowy sprzęt i będą się ze mną kontaktować

Miałeś szczęście że uznali Ci tą wadę, bo zafarb jest rzadko uznawany przez LG. Przy wymianie obowiązuje zasada że powinieneś dostać sprzęt taki sam, lub nie gorszy. Jeżeli CX jest wg Ciebie gorszy (ciemniejszy i nie ma DTS) to oczywiście masz prawo nie zgodzić się na ten model i żądać zwrotu gotówki. Ja bym brał gotówkę na Twoim miejscu, bo z wymiany serwisowej najczęściej ludzie dostają naprawdę kiepskie egzemplarze pod kątem typowych dla OLEDów problemów (zafarb i banding)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, efel napisał:

Miałeś szczęście że uznali Ci tą wadę, bo zafarb jest rzadko uznawany przez LG. Przy wymianie obowiązuje zasada że powinieneś dostać sprzęt taki sam, lub nie gorszy. Jeżeli CX jest wg Ciebie gorszy (ciemniejszy i nie ma DTS) to oczywiście masz prawo nie zgodzić się na ten model i żądać zwrotu gotówki. Ja bym brał gotówkę na Twoim miejscu, bo z wymiany serwisowej najczęściej ludzie dostają naprawdę kiepskie egzemplarze pod kątem typowych dla OLEDów problemów (zafarb i banding)

Wymiany tv dokona serwis i oczywiście sprawdzę czy wszystko jest ok.  Nie liczę na to, że dadzą mi GX więc nastawiam się na inny tv. Szkoda że nie ma alternatywy dla cx  na tą chwilę w tej cenie. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę pochwalić panów z  serwisu LG. Otrzymałem telefon, se jest zgoda na 65GX, co potwierdził również pan z serwisu , który ma dokonać wymiany. Dorzucili nawet nóżki :) widocznie wolą dopłacić i zatrzymać klienta, co nie ukrywam pozytywnie mnie zaskoczyło. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.02.2021 o 11:00, Qlasjanie90 napisał:

Muszę pochwalić panów z  serwisu LG. Otrzymałem telefon, se jest zgoda na 65GX, co potwierdził również pan z serwisu , który ma dokonać wymiany. Dorzucili nawet nóżki :) widocznie wolą dopłacić i zatrzymać klienta, co nie ukrywam pozytywnie mnie zaskoczyło. 

Ja na Twoim miejscu bym brał zwrot kasy. Teraz po nowym roku będą różne promocje i zapewne udałoby Ci się kupić tego GX za zwrot z C9. A kupienie nowego ze sklepu to dużo mniejsze ryzyko, że dostaniesz słaby egzemplarz. Bardzo wiele osób pisało że na wymianie gwarancyjnej dostali TV z różnymi mniejszymi lub większymi wadami i trzeba na to uważać, bo zareklamowanie takiego TV jest bardzo trudne (LG w momencie gdy dokona wymiany bardzo usztywnia swoje stanowisko i nie chce uznawać wad, które będą na tym wymienionym TV).

Oby w Twoim przypadku wszystko było w porządku, ale lepiej bądź ostrożny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gx nie widziałem taniej niż 9999 zl. Ewentualnie z cashbackiem na kartę na kolejne zakupy. Tv przychodzi z magazynu nowy i wszystko sparwdzam z serwisantem  na miejscu ( w tym ilość przeprwcowanych godzin )W sklepach nie ma dostępnych stacjonarnie tych telewizorów, tylko na zamówienie więc i tak idzie z magazynu. Ubezpieczenie dodatkowe przechodzi mi na model gx, wystarczy dosłać dokumenty do ubezpieczalni. Dzisiaj ma przyjechać sprzęt, zarzucę plansze i wszystko sprawdzę. Nie mogę na razie narzekać, bo GX za C9 to bardzo dobry deal. Na ścianie wygląda obłędnie i na pewno nie pozwoliłbym sobie normalnie na ten sprzęt. Pożyjemy zobaczymy. Tym bardziej, że wszyscy czekali na nowe matrycę OLED Evo od LG, a one tylko będą w modelu G1, cena prawie 16 tys za 65 cali.

 

 

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.02.2021 o 10:15, Qlasjanie90 napisał:

Gx nie widziałem taniej niż 9999 zl. Ewentualnie z cashbackiem na kartę na kolejne zakupy. Tv przychodzi z magazynu nowy i wszystko sparwdzam z serwisantem  na miejscu ( w tym ilość przeprwcowanych godzin )W sklepach nie ma dostępnych stacjonarnie tych telewizorów, tylko na zamówienie więc i tak idzie z magazynu. Ubezpieczenie dodatkowe przechodzi mi na model gx, wystarczy dosłać dokumenty do ubezpieczalni. Dzisiaj ma przyjechać sprzęt, zarzucę plansze i wszystko sprawdzę. Nie mogę na razie narzekać, bo GX za C9 to bardzo dobry deal. Na ścianie wygląda obłędnie i na pewno nie pozwoliłbym sobie normalnie na ten sprzęt. Pożyjemy zobaczymy. Tym bardziej, że wszyscy czekali na nowe matrycę OLED Evo od LG, a one tylko będą w modelu G1, cena prawie 16 tys za 65 cali.

 

 

 

 

 

 

 

 

Przecież wygląd nie ma kompletnie żadnego znaczenia, liczy się tylko jakość obrazu, a tu jest taka sama jak w cx. 

Jak ten gx się okazał? Jakiś banding, zafarb? Jak jasność w porównaniu do c9? Chyba gx jest jaśniejszy? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...