Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
pawel jachim

Samsung qled qe55q77tat

Question

Witam. Od paru dni mam problemy ze Smart TV. Aplikacja Netflix działa bez zarzutu, lecz Player, HBO go, czy tam Play nov już nie. Co parę godzin muszę router i modem odpiąć z prądu i po 30 sekundach włączyć w tedy na parę godzin mam spokój. Na tych aplikacjach co niedziałają mam komunikat, że jest brak dostępu do internetu a test Smart hub wywala błąd 202. Internet mam od UPC przez modem cisco i swój router Asus rt AC 1200g+. TV mam przez wifi wpięte

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...