Vithian 1 Posted January 4, 2021 (edited) Witam. Zaczynam się rozglądać za tv przeznaczonym głównie do grania - sygnał z PC, GeForce Now, Nintendo Switch, w przyszłości zapewne X-cloud i PS5. Chcę kupić tv "na lata". Z racji wylistowanych poniżej preferencji nie szukam OLEDa. Nie spieszy mi się przesadnie z kupnem, chciałabym prosić o pomoc w wyborze modeli do obserwowania (i zakupu w promocji) + ewentualne rady, na co zwrócić uwagę lub wskazanie błędów w rozumowaniu. Na temacie nie znam się nijak, a każdy kolejny artykuł w temacie tylko pogłębia mętlik w głowie. 1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 14m22. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 2m3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 14. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? Głównie na wprost, ewentualnie pod małym kątem.5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Raczej stać, ale nie wykluczam uchwytu z regulacją położenia, jeśli w/w niewielki kąt okaże się niekomfortowy.6. Jak słońce świeci w pokoju ? Okno z prawej strony, zaopatrzone w rolety.7. Jaki masz obecnie telewizor ? brak, monitor 27" 1080p8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? sprawnie działający smart TV umożliwiający obsługę GeForce Now i podobnych mu systemów streamingowych (+youtube)9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? 4K+HD10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? PC, Nintendo Switch, w przyszłości PS511. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? 4-10h12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? nie mam preferencji13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? różnie, ale nic wymagającego superpłynnego obrazu (nie gram w gry esportowe ani nie oglądam sportu)14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? z przeglądarki - niekoniecznie, streaming filmów i gier - zdecydowanie tak15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? tak, 80%+16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? różnie, ale nie tol