- 0
Sign in to follow this
Followers
0
Problem z buforowaniem treści w 4k i QHD za pomocą aplikacji YouTube
Asked by
SalakOriginal
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
Witam.
Prześlę skopiowaną rozmowę pomiędzy mną, a Samsungiem, aby zarysować problem.
Ja: Witam serdecznie. Od ponad półtorej roku jestem posiadaczem telewizora, model UE65NU8002. Od kilku tygodni mam problem z płynnym odtwarzaniem treści w 4K i QHD z YouTube'a. Full HD chodzi bez problemu, natomiast wyższe rozdzielczości mają straszny problem z buforowaniem. Ponadto jeśli już jakiś filmik odpali się w wyższej rozdzielczości, to jest wielkie prawdopodobieństwo, że w krótkim czasie jego jakość zostanie automatycznie zmniejszona do - przykładowo - 360p. Zaznaczam, że wcześniej takowe problemy nie występowały. Z pewnością nie jest to wina routera, jak i przepustowości sieci, ponieważ robiąc speedtesty, ukazują się wartości rzędu 80-90 Mbitów. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Samsung: Aktualnie aplikacja Youtube dostępna w Smart Hub nie wspiera odtwarzania materiałów filmowych w rozdzielczości 4K. Nie jest to jednak zależne od wersji softu TV, tylko działania samej aplikacji YouTube.
Ja: Czyli rozumiem, że na chwilę obecną nic nie da się z tyn fantem zrobić? I jak ma się to do faktu, że owe treści w ogóle się włączają? Myślałem, że skoro takie materiały nie są wspierane, to nie będzie możliwości ich odpalenia...
Samsung: To już kwestia producenta aplikacji, możesz swoje uwagi skierować do YouTube.
Osobiście nie bardzo trafia do mnie taka argumentacja... Czy ktoś z użytkowników również spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Share this post
Link to post
Share on other sites