Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
SalakOriginal

Problem z buforowaniem treści w 4k i QHD za pomocą aplikacji YouTube

Question

Witam.

Prześlę skopiowaną rozmowę pomiędzy mną, a Samsungiem, aby zarysować problem.

Ja: Witam serdecznie. Od ponad półtorej roku jestem posiadaczem telewizora, model UE65NU8002. Od kilku tygodni mam problem z płynnym odtwarzaniem treści w 4K i QHD z YouTube'a. Full HD chodzi bez problemu, natomiast wyższe rozdzielczości mają straszny problem z buforowaniem. Ponadto jeśli już jakiś filmik odpali się w wyższej rozdzielczości, to jest wielkie prawdopodobieństwo, że w krótkim czasie jego jakość zostanie automatycznie zmniejszona do - przykładowo - 360p. Zaznaczam, że wcześniej takowe problemy nie występowały. Z pewnością nie jest to wina routera, jak i przepustowości sieci, ponieważ robiąc speedtesty, ukazują się wartości rzędu 80-90 Mbitów. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

Samsung: Aktualnie aplikacja Youtube dostępna w Smart Hub nie wspiera odtwarzania materiałów filmowych w rozdzielczości 4K. Nie jest to jednak zależne od wersji softu TV, tylko działania samej aplikacji YouTube.

Ja: Czyli rozumiem, że na chwilę obecną nic nie da się z tyn fantem zrobić? I jak ma się to do faktu, że owe treści w ogóle się włączają? Myślałem, że skoro takie materiały nie są wspierane, to nie będzie możliwości ich odpalenia...

Samsung: To już kwestia producenta aplikacji, możesz swoje uwagi skierować do YouTube.

 

Osobiście nie bardzo trafia do mnie taka argumentacja... Czy ktoś z użytkowników również spotkał się z takim problemem? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Hej, 

Jest to temat znany od 2 miesiecy i jest to problem po stronie obu firm które nie dogadały się z kodekami i aktualizacjami.

Wsparcie samsunga jest beznadziejne, nic nie wiedzą o swoich produktach.

Warto wpisać w google samsung 1310.4 youtube problem i wyskoczy cala masa artykułów. 

Jeden post na forum samsunga ma juz ponad 120 komentarzy.

podsumowując, czekamy na naprawienie problemu.

Temat zostal juz zaczęty na innym poscie :

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...