Jump to content
adriank13

Pierwszy telewizor praca + rozrywka

Recommended Posts

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 16m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? Zazwyczaj 2 Max 5
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? Raczej na wzrost, narożnik na wprost 5 miejsc + 5 miejsc bokiem (nawet bokiem nie będzie jakoś pod kątem, tak ustawiona kanapa)
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju ? Na przeciwko telewizora ale raczej nie ma znaczenia, oglądamy telewizor wieczorami + rolety dzień/noc.
7. Jaki masz obecnie telewizor ? Brak (kupione mieszkanie)
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? Stawiam na Android TV (pracuję jako programista więc ma służyć też do pracy)
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? 4K
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? 2x laptop + może jeszcze jakaś konsola w przyszłości.
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? W zależności od dnia nie więcej niż 6h dziennie.
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Raczej bez znaczenia, jak będzie matowa to plus przy świetle.
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Jeżeli nie używam do pracy to sport ew filmy (Netflix HBO, YT)
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? Tak
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? Zdążą się ale HDMI 2.1 przyda się też do pracy.
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Zdecydowanie wieczorami, w dzień praca.
17. Preferencje co do wielkości? Tutaj brak, myślałem nad 65 ale przy takiej rozdzielczości i 3m od telewizora nie będzie żadnej różnicy. Więc pewnie musi być większa ?
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? Raczej nie ma nic takiego, ewentualnie brak aktualizacji dla Smart tv