Skocz do zawartości
  • 0
akumaharadza

Phililps 65OLED803/12 Problem z 4K

Pytanie

Witajcie,

Tv jak w temacie, problem związany z wyświetlaniem/buforowaniem obrazu 4K. Szukałem takiego wątku i niestety nie znalazłem.

 

Problem:

a) aplikacja YouTube - wybrane pozycje posiadają opcję rozdzielczości max 720/1080p, pomimo tego, że powinny być w 4K, na innych urządzeniach działają w 4K. Tylko wybrane pozycje 4K odtwarzają się w tej rozdzielczości, nie ma reguły które są ok, a które nie...

B) Netflix i brak 4K - pomimo materiału który ma oznaczenie ultra hd 4K obraz buforuje się tylko do 1080p (spr funcją info). Na innym TV jest Ok.

 

Philips (transfer nie zmienia się od samego początku):

56ed41b8b5614a4fb93f557b9229d48a.jpg

 

Inny TV (transfer rośnie i finalnie buforuje się do 4K):

b76376dd20b59882e0606904ba2cf6c0.jpg

 

 

Stan pacjenta:

TV sprawny, wszystko działa ok. Aktualizacja do najnowszego softu

e860c8fa44d59289ab9a3b5c863cd10e.jpg

 

 

Wykonane działania:

1. Tv przywrócony do ustawień fabrycznych oraz wykonana opcja zainstalowania tv od nowa. Nie mogę/ nie potrafię przywrócić starej wersji oprogramowania.

2. W ustawieniach Netflix wybrana opcja odtwarzania w max rozdzielczości.

3. Aplikacje Netflix oraz YouTube odinstalowane i wyczyszczona pamięć podręczna.

4. Sprawdzone łącze internetowe - na innych urządzeniach działa ok. TV podpięty kablem skrętka lub wifi, brak różnic. Sprawdzone na innym wifi, problem nadal występuje.

 

Według mnie zawiniła aktualizacja softu, problem wcześniej nie występował ale nie wiem kiedy dokładnie TV miał aktualizację, od jakiegoś czasu nie oglądałem materiałów 4K i nie zwracałem na to uwagi. Wcześniej było ok.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

TP Vision (Philips TV) są świadomi obecnych ograniczeń w korzystaniu z poszczególnych usług przesyłania strumieniowego w niektórych modelach telewizyjnych roczników 2017 i 2018. Zawartość nie zawsze jest zwracana do żądanej i oczekiwanej rozdzielczości.

W ciągu ostatnich dwóch dni sytuacja już się poprawiła. Niemniej jednak nasi specjaliści współpracują z partnerami, aby ustalić dokładną przyczynę, aby rozwiązać błąd tak szybko, jak to możliwe. Gdy rozwiązanie dla tego niepożądanego stanu jest dostępne, zostanie ono aktywowane na wszystkich telewizorach philips, których dotyczy problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
4 godziny temu, UHD fan napisał:

TP Vision (Philips TV) są świadomi obecnych ograniczeń w korzystaniu z poszczególnych usług przesyłania strumieniowego w niektórych modelach telewizyjnych roczników 2017 i 2018. Zawartość nie zawsze jest zwracana do żądanej i oczekiwanej rozdzielczości.

W ciągu ostatnich dwóch dni sytuacja już się poprawiła. Niemniej jednak nasi specjaliści współpracują z partnerami, aby ustalić dokładną przyczynę, aby rozwiązać błąd tak szybko, jak to możliwe. Gdy rozwiązanie dla tego niepożądanego stanu jest dostępne, zostanie ono aktywowane na wszystkich telewizorach philips, których dotyczy problem.

Dzięki, to cenna informacja, możesz podać źródło?

Ps przepraszam za [beeep]likat wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Miałem ten sam problem. Po prostu na pilocie ktoś z rodziny wcisnął przycisk INFO i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...