Skocz do zawartości
  • 0
nommad87

Samsung q90t , podswietlenie nie dziala poprawnie?

Pytanie

Czesc, wczoraj zakupilem samsunga q90t, telewizorem bylem zachwycony...do dzis, w trakcie ogladania filmikow z gry na you tube zauwazylem cos dziwnego - takie jakby migotanie obrazu w dolnej prawej czesci, niestety na filmiku ktory nagralem srednio to widac ale da sie zauwazyc normalnie widac to bardziej, co to moze byc? i druga sprawa na srodku ekranu przy przesuwaniu sie paska z filmiku nr1 na srodku ekranu pasek ten sie rozjasnia w srodku...na innym tescie gdy poruszal sie kwadrat wszystko bylo ok to chyba nie jest normalne? podczas ogladania filmow zwierzat itp w 4k na YT nie widac zadnych nieprawidlowosci wszystko wyglada super..nie wiem o co chodzi z tymi dwoma rzeczami ;/  i jak uwazacie pod wzgledem DSE chyba nie jest zle? jestem totalnym laikiem..dodam tylko ze te poziome paski na zdjeciach dodal aparat z telefonu heh i ta biala poswiate na niebieskiej planszy na zywo wyglada to lepiej, co o tym wszystkim sadzicie?

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 17.10.2020 o 21:53, nommad87 napisał: