Skocz do zawartości
Adrian Ruszczyński

Pierwszy dobry TV w życiu. Jaki?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę kupić TV, można powiedzieć że to mój pierwszy dobry TV w życiu. Nowy dom, nowy TV. Po przeczytaniu całego internetu i przejrzeniu sklepów (nawet posłuchaniu kilku panów pracujących w sklepach) wytypowałem dwa telewizory:

Samsung QLED QE65Q77TAT 

Sony KD-65XH9096

Tylko, że jestem kompletnym laikiem, zupełnie się nie znam. Dlatego pytam Was o zdanie. Nie muszą być to konieczne w/w tv. Może macie lepszego kandydata. Jestem otwarty

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 40m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? ~3-4m 
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? Najczęściej 2
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? Na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Wisieć
6. Jak słońce świeci w pokoju ? Nie przeszkadza
7. Jaki masz obecnie telewizor ? 40cali w wynajmowanym mieszkanku
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? Smart tv, bajery, hdmi 2.1
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? 4k
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? Dekoder 4k, ps4, później ps5
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? ~8
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Nie mam preferencji
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Sport, sport i sport
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? Tak
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie?  Tak, około połowę czasu
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Wieczorem
17. Preferencje co do wielkości? 65"
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? Nic
19. Preferencje co do marki ? Sony lub Samsung (chyba najlepsze)
20. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? Nie musi mieć
21. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? Do 6k