Skocz do zawartości
P & G

Oled55b9pla

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kupiłem b9 około dwa tygodnie temu tv przez obecnie już drugi dzień sam się wyłącza co najlepsze trudno go włączyć a jeszcze lepsze przy podłączonym pc używając komunikatora dźwięk wszystko jest tylko ekran się wyłączył. Wszelkie aktualizacje porobione timery wylaczone. Może ktoś się spotkał z takim problemem. Przy próbie włącznie tylko jakby dźwięk zaskoczenia matrycy i nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń do LG. Jak zdalnie nie pomogę, zwróć do sklepu, niech wymienią. To był nowy, czy outlet? B9 PLA jest normalnie wyprzedane już, przedłużona produkcja na ten rok to SLA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, R Junk napisał:

Dzwoń do LG. Jak zdalnie nie pomogę, zwróć do sklepu, niech wymienią. To był nowy, czy outlet? B9 PLA jest normalnie wyprzedane już, przedłużona produkcja na ten rok to SLA.

Nowka sztuka. Na pnd już wizytę serwisanta mam bo na szczęście zgłosiłem przed upływem14 dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakbyś zgłosił po upływie 14 dni to co? To serwis by nie pomógł? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, P & G napisał:

Nowka sztuka. Na pnd już wizytę serwisanta mam bo na szczęście zgłosiłem przed upływem14 dni.

14 dni masz na zwrot kupując przez www 🙂 A serwis masz 24msc za freee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy czasem nie jest tak, że jak wezwiesz serwis od producenta to już potem zwrócić do sklepu nie możesz? Tzn sklep jak jest spoko to przyjmie, ale prawnie już chyba nie ma obowiązku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też wezwałem serwisanta, zamiast oddać 65 b9 SLA i załuje, bo już zmienany panel miałem 2 razy i ciągle dostaje wadliwy, martwe pixele i przebarwienia, a teraz juz odmawiają kolejnej naprawy, tłumaczac że to normalne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.08.2020 o 14:06, pr0t0m napisał:

Ja też wezwałem serwisanta, zamiast oddać 65 b9 SLA i załuje, bo już zmienany panel miałem 2 razy i ciągle dostaje wadliwy, martwe pixele i przebarwienia, a teraz juz odmawiają kolejnej naprawy, tłumaczac że to normalne...

To dziwne że Ci wymieniali A teraz nie chce. Z tego co się naczytalem to powinni Ci niby na model wyżej już wymienić. U mnie sie okazal zasilacz do wymiany. Dzisiaj odbieram ciekawe czy sie problem rozwiaze czy cos nowego się pojawi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, P & G napisał:

To dziwne że Ci wymieniali A teraz nie chce. Z tego co się naczytalem to powinni Ci niby na model wyżej już wymienić. U mnie sie okazal zasilacz do wymiany. Dzisiaj odbieram ciekawe czy sie problem rozwiaze czy cos nowego się pojawi.

Bo teraz niby 3 zastępowalne martwe pixele są dopuszczalne ( do 8 jest mozliwych, chyba że są w odległości mniejszej od siebie niż 20 cm ). A banding i przebarwienie po prawej tłumaczą, że to normalna specyfikacja panelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.07.2020 o 21:02, P & G napisał:

Witam. Kupiłem b9 około dwa tygodnie temu tv przez obecnie już drugi dzień sam się wyłącza co najlepsze trudno go włączyć a jeszcze lepsze przy podłączonym pc używając komunikatora dźwięk wszystko jest tylko ekran się wyłączył. Wszelkie aktualizacje porobione timery wylaczone. Może ktoś się spotkał z takim problemem. Przy próbie włącznie tylko jakby dźwięk zaskoczenia matrycy i nic.

Niestety dzień po odebraniu b9 nadal jest ten sam problem z zasilaczem jak to technicy mowili. Tv juz nawet podłączyłem pod oddzielną listę antyprzepieciowa i niestety już zaczynam mieć dosyć tej śmiesznej marki. Zgłaszam dalej zobaczymy co dalej wywnioskują. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, P & G napisał:

Niestety dzień po odebraniu b9 nadal jest ten sam problem z zasilaczem jak to technicy mowili. Tv juz nawet podłączyłem pod oddzielną listę antyprzepieciowa i niestety już zaczynam mieć dosyć tej śmiesznej marki. Zgłaszam dalej zobaczymy co dalej wywnioskują. 

Spróbuj DC Blocker od Tomanka. Kiedyś można było wypożyczyć na testy. Może pomoże, kto wie?

http://pro.tcelectronic.pl/tomanek-dc-blocker-dcb1-reduktor-skladowej-stalej-sieci-zasilajacej-230v.html

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.07.2020 o 18:16, R Junk napisał:

Tylko czy czasem nie jest tak, że jak wezwiesz serwis od producenta to już potem zwrócić do sklepu nie możesz? Tzn sklep jak jest spoko to przyjmie, ale prawnie już chyba nie ma obowiązku.

To nie robi różnicy możesz na przemian używać gwarancję jak i rękojmie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 27.08.2020 o 01:28, pr0t0m napisał:

Jak tam sprawa ? Ja wróciłem z wakacji i będę walczył dalej :) 

Temat dalej trwa po ostatniej (niby) naprawie przy dostarczeniu tv do domu. W czasie konfiguracji po około 20 minutach przy technikach na własne oczy problem wystąpił ten sam. W skrócie wysłałem ich i z miejsca zabrali znów do naprawy. Przy skierowaniu sprawy wyżej do lg. Tego samego dnia miałem tel. Z serwisu z wyjaśnieniami że już wiadomo jaki problem i już część wadliwe zamówiona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, P & G napisał:

. Przy skierowaniu sprawy wyżej do lg. 

Mi też mówili, że sprawa będzie skierowana wyżej do LG i nic takiego nie miało miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwnie dziś do serwisu jak stoimy z naprawa. Dostałem informacje że matryca cała została zamówiona. A miało być coś innego wymienionego. Brak słów zaraz miesiąc bez tv będę hahah. Dobrze że mam na czym cokolwiek oglądać. A przypuszczam że to jeszcze nie będzie ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, P & G napisał:

. Przy skierowaniu sprawy wyżej do lg. 

Weź obowiązkowo badź przy wymianie matrycy i dopilnuj, żeby przy Tobie otworzyli karton i folie próżniową, bo jest podejrzenie, że serwis, który mi wykonywał naprawę podmienia panele na używki. 
Ps. W jakim mieście to serwisujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z Płocka serwis. Jak mi to przywioza to idę i rezygnuje z tego. To jest kpina aby 4 razy tv był  naprawiamy. Towar jest wadliwy i będą nadal z nim problemy to logiczne. Kasę biorą do tego za roboczo godziny części drogie A mogli odrazu wymienić tv na nowy to lepiej się bawić nie mając pojęcia. 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak zakończyła się sprawa reklamacji związanej z wyłączaniem TV? Pytam ponieważ kolega kupił B9 i ma podobny problem.

Ktoś jeszcze miał/ma podobny problem?

Edytowane przez Pixeel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...