P & G 0 Napisano 30 Lipca 2020 Witam. Kupiłem b9 około dwa tygodnie temu tv przez obecnie już drugi dzień sam się wyłącza co najlepsze trudno go włączyć a jeszcze lepsze przy podłączonym pc używając komunikatora dźwięk wszystko jest tylko ekran się wyłączył. Wszelkie aktualizacje porobione timery wylaczone. Może ktoś się spotkał z takim problemem. Przy próbie włącznie tylko jakby dźwięk zaskoczenia matrycy i nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R Junk 7 Napisano 31 Lipca 2020 Dzwoń do LG. Jak zdalnie nie pomogę, zwróć do sklepu, niech wymienią. To był nowy, czy outlet? B9 PLA jest normalnie wyprzedane już, przedłużona produkcja na ten rok to SLA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P & G 0 Napisano 31 Lipca 2020 2 godziny temu, R Junk napisał: Dzwoń do LG. Jak zdalnie nie pomogę, zwróć do sklepu, niech wymienią. To był nowy, czy outlet? B9 PLA jest normalnie wyprzedane już, przedłużona produkcja na ten rok to SLA. Nowka sztuka. Na pnd już wizytę serwisanta mam bo na szczęście zgłosiłem przed upływem14 dni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marciniozo 64 Napisano 31 Lipca 2020 A jakbyś zgłosił po upływie 14 dni to co? To serwis by nie pomógł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mxmxm 47 Napisano 31 Lipca 2020 4 godziny temu, P & G napisał: Nowka sztuka. Na pnd już wizytę serwisanta mam bo na szczęście zgłosiłem przed upływem14 dni. 14 dni masz na zwrot kupując przez www 🙂 A serwis masz 24msc za freee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
R Junk 7 Napisano 31 Lipca 2020 Tylko czy czasem nie jest tak, że jak wezwiesz serwis od producenta to już potem zwrócić do sklepu nie możesz? Tzn sklep jak jest spoko to przyjmie, ale prawnie już chyba nie ma obowiązku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 11 Sierpnia 2020 Ja też wezwałem serwisanta, zamiast oddać 65 b9 SLA i załuje, bo już zmienany panel miałem 2 razy i ciągle dostaje wadliwy, martwe pixele i przebarwienia, a teraz juz odmawiają kolejnej naprawy, tłumaczac że to normalne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P & G 0 Napisano 13 Sierpnia 2020 W dniu 11.08.2020 o 14:06, pr0t0m napisał: Ja też wezwałem serwisanta, zamiast oddać 65 b9 SLA i załuje, bo już zmienany panel miałem 2 razy i ciągle dostaje wadliwy, martwe pixele i przebarwienia, a teraz juz odmawiają kolejnej naprawy, tłumaczac że to normalne... To dziwne że Ci wymieniali A teraz nie chce. Z tego co się naczytalem to powinni Ci niby na model wyżej już wymienić. U mnie sie okazal zasilacz do wymiany. Dzisiaj odbieram ciekawe czy sie problem rozwiaze czy cos nowego się pojawi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 13 Sierpnia 2020 8 godzin temu, P & G napisał: To dziwne że Ci wymieniali A teraz nie chce. Z tego co się naczytalem to powinni Ci niby na model wyżej już wymienić. U mnie sie okazal zasilacz do wymiany. Dzisiaj odbieram ciekawe czy sie problem rozwiaze czy cos nowego się pojawi. Bo teraz niby 3 zastępowalne martwe pixele są dopuszczalne ( do 8 jest mozliwych, chyba że są w odległości mniejszej od siebie niż 20 cm ). A banding i przebarwienie po prawej tłumaczą, że to normalna specyfikacja panelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P & G 0 Napisano 14 Sierpnia 2020 W dniu 30.07.2020 o 21:02, P & G napisał: Witam. Kupiłem b9 około dwa tygodnie temu tv przez obecnie już drugi dzień sam się wyłącza co najlepsze trudno go włączyć a jeszcze lepsze przy podłączonym pc używając komunikatora dźwięk wszystko jest tylko ekran się wyłączył. Wszelkie aktualizacje porobione timery wylaczone. Może ktoś się spotkał z takim problemem. Przy próbie włącznie tylko jakby dźwięk zaskoczenia matrycy i nic. Niestety dzień po odebraniu b9 nadal jest ten sam problem z zasilaczem jak to technicy mowili. Tv juz nawet podłączyłem pod oddzielną listę antyprzepieciowa i niestety już zaczynam mieć dosyć tej śmiesznej marki. Zgłaszam dalej zobaczymy co dalej wywnioskują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek 529 Napisano 14 Sierpnia 2020 Godzinę temu, P & G napisał: Niestety dzień po odebraniu b9 nadal jest ten sam problem z zasilaczem jak to technicy mowili. Tv juz nawet podłączyłem pod oddzielną listę antyprzepieciowa i niestety już zaczynam mieć dosyć tej śmiesznej marki. Zgłaszam dalej zobaczymy co dalej wywnioskują. Spróbuj DC Blocker od Tomanka. Kiedyś można było wypożyczyć na testy. Może pomoże, kto wie? http://pro.tcelectronic.pl/tomanek-dc-blocker-dcb1-reduktor-skladowej-stalej-sieci-zasilajacej-230v.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mxmxm 47 Napisano 15 Sierpnia 2020 W dniu 31.07.2020 o 18:16, R Junk napisał: Tylko czy czasem nie jest tak, że jak wezwiesz serwis od producenta to już potem zwrócić do sklepu nie możesz? Tzn sklep jak jest spoko to przyjmie, ale prawnie już chyba nie ma obowiązku. To nie robi różnicy możesz na przemian używać gwarancję jak i rękojmie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 26 Sierpnia 2020 Jak tam sprawa ? Ja wróciłem z wakacji i będę walczył dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P & G 0 Napisano 8 Września 2020 W dniu 27.08.2020 o 01:28, pr0t0m napisał: Jak tam sprawa ? Ja wróciłem z wakacji i będę walczył dalej Temat dalej trwa po ostatniej (niby) naprawie przy dostarczeniu tv do domu. W czasie konfiguracji po około 20 minutach przy technikach na własne oczy problem wystąpił ten sam. W skrócie wysłałem ich i z miejsca zabrali znów do naprawy. Przy skierowaniu sprawy wyżej do lg. Tego samego dnia miałem tel. Z serwisu z wyjaśnieniami że już wiadomo jaki problem i już część wadliwe zamówiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 8 Września 2020 5 godzin temu, P & G napisał: . Przy skierowaniu sprawy wyżej do lg. Mi też mówili, że sprawa będzie skierowana wyżej do LG i nic takiego nie miało miejsca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P & G 0 Napisano 8 Września 2020 Dziwnie dziś do serwisu jak stoimy z naprawa. Dostałem informacje że matryca cała została zamówiona. A miało być coś innego wymienionego. Brak słów zaraz miesiąc bez tv będę hahah. Dobrze że mam na czym cokolwiek oglądać. A przypuszczam że to jeszcze nie będzie ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 8 Września 2020 7 godzin temu, P & G napisał: . Przy skierowaniu sprawy wyżej do lg. Weź obowiązkowo badź przy wymianie matrycy i dopilnuj, żeby przy Tobie otworzyli karton i folie próżniową, bo jest podejrzenie, że serwis, który mi wykonywał naprawę podmienia panele na używki. Ps. W jakim mieście to serwisujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P & G 0 Napisano 9 Września 2020 Z Płocka serwis. Jak mi to przywioza to idę i rezygnuje z tego. To jest kpina aby 4 razy tv był naprawiamy. Towar jest wadliwy i będą nadal z nim problemy to logiczne. Kasę biorą do tego za roboczo godziny części drogie A mogli odrazu wymienić tv na nowy to lepiej się bawić nie mając pojęcia. 😂 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pixeel 0 Napisano 29 Listopada 2020 (edytowane) Witam, Jak zakończyła się sprawa reklamacji związanej z wyłączaniem TV? Pytam ponieważ kolega kupił B9 i ma podobny problem. Ktoś jeszcze miał/ma podobny problem? Edytowane 29 Listopada 2020 przez Pixeel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach