Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Jestem laikiem w temacie obecnych technologii i szukam porady. W związku z tym że w najbliższym czasie będę dokonywać zakupu TV chciałbym aby był to jak najlepszy i przemyślany zakup. Potrzebuję dwóch telewizorów. Myślałem nad Samsung QE82Q60RA oraz Samsung QE75Q60RA. Obecnie pod względem cenowym i jakościowym wydają się one ciekawą propozycją. Telewizory będą służyć tylko do oglądania TV i filmów przez smart TV. Żadnych konsol, grania itp.

Chciałbym się poradzić czy jest to warty uwagi model czy lepiej rozważyć zakup czegoś innego. 

Generalnie przy zakupie obu tv chciałbym się zmieścić w budżecie ok 15 tyś.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Do ogladania filmow bardzo  dobry wybor  to  telewizor OLED.  Jesli mozesz przeznaczyc na telewizor okolo 15 tys to nie warto kupowac lcd. Najlepsze wrazenia  wizualne w czasie  ogladania filmow   tylko  w telewizorze oled .

Posiadam kilka telewizorow  plazmowych.W tym tygodniu  kupuje OLED Panasonica gz950  bo cena  jest atrakcyjna.Nizsza raczej juz nie bedzie.

 Kliknij na linki nizej i przeczytaj.

https://hdtvpolska.com/panasonic-oled-gz950-test-wstep-do-kinowej-jakosci/

http://www.tvtest.pl/panasonic-55fz800-test/

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor OLED Panasonica  wlasnie kupilem  przez internet. Jak dojdzie, pochwale sie 😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź i porady. Obawiam się że w budżecie 15tyś za dwa telewizory w technologi oled się nie zmieszczę. Planowałem kupić jeden w przedziale 75-85 cali i mniejszy 65-75 cali. Czy znajdę jakieś inne godne rozważenia, lepsze od wcześniej wymienionych? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)