andrzejnrs@gmail.com 0 Napisano 2 Kwietnia 2020 Witam! Posiadam LG OLED B7 od prawie dwóch lat, w maju kończy się gwarancja, więc postanowiłem zaczerpnąć troche informacji... Otóz od pewnego czasu mam problem z matrycą, na środku ekranu pojawił się prostokąt, który ma jakby odrobinę inny kontrast niz pozostała część ekranu, najbardziej go widać przykładowo na kolorze fioletowym, pomaranczowym, czerwonym, na kolorach niebieskim, zielonym jest słabiej widoczny, prawie w ogóle. Niemniej jednak drazni to przy oglądaniu... Czy spotkal się ktoś u siebie z takim problemem ? Mam zamiar oddać docelowo na gwarancję, podobno przy większych gabarytach jak np. TV 55" teoretycznie ktoś powinien przyjechać do domu zobaczyć usterkę, zeby nie targać telewizora do sklepu. Nie wiem jak ta sytuacja się ma do obecnej pandemii... Zamieszczę podglądowe zdjęcia, które zrobiłem jakiś czasu temu, akurat wtedy był jeszcze problem z przepaleniem loga śniadaniówki w lewym dolnym rogu ale z tym sobie poradziłem poprzez funkcję odswiezania pikseli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LV426 734 Napisano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) Fajne wypalenia ale nie przejmuj się bo recenzenci i szpece w internetach gwarantują przecież, że wypalały się tylko pierwsze generacje jak B6 i LG zapewnia od lat (a recenzenci powtarzają tę mantrę speców od marketingu), że taki tv podziała bez problemu 50 000 godzin a nawet więcej. A tak serio to zgłaszaj jak najszybszej na gwarancje (wyślij te zdjęcia serwisowi LG). To logo na bank powróci. Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez LV426 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudziszewski 64 Napisano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) Wypalona matryca, dzwoń na infolinię LG. Kazdy OLED się kiedyś wypali pytanie jest czy wypali się w trakcie gwarancji czy już po W lewym dolnym rogu wypalone logo chyba Pytanie na śniadanie XD Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez Brudziszewski 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejnrs@gmail.com 0 Napisano 2 Kwietnia 2020 Godzinę temu, Brudziszewski napisał: Wypalona matryca, dzwoń na infolinię LG. Kazdy OLED się kiedyś wypali pytanie jest czy wypali się w trakcie gwarancji czy już po W lewym dolnym rogu wypalone logo chyba Pytanie na śniadanie XD Tak hahah, moja dziewczyna często to ogląda Chociaz szczerze mowiac nie tak często jakby się mogło wydawać, często uzytkownicy piszą o przepaleniach jak np grają kilkadziesiat godzin w tę samą grę, gdzie interfejs itd jest w tym samym miejscu. A umówmy się, program trwa chwilę i nijak się ma do logówek stacji, które są 'aktywne' cały czas i jakoś ich nie wypala ? Na szczescie to logo akurat zniknęło po procesie odswiezenia pikseli, czy jak to się nazywalo... TV kupiony w Saturn (obecnie Mediamarkt), lepiej uderzać teraz do nich jako zgłoszenie reklamacji, czy bezposrednio do LG ? Jeśli mam być calkowicie szczery to to pierwszy sprzęt RTV, przy którym będę korzystal z gwarancji, więc jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o działanie marketów / serwisów, z którymi współpracują... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brudziszewski 64 Napisano 3 Kwietnia 2020 Ogolnie lepiej do sklepu w ramach rekojmi. Ale w tym wypadku szybciej zalatwisz wymiane kontaktujac sie bezposrednio z lg. Tylko pamietaj ze musisz miec dowod zakupu i podbita ksiazeczke gwarancyjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 3 Kwietnia 2020 15 godzin temu, andrzejnrs@gmail.com napisał: Jeśli mam być calkowicie szczery to to pierwszy sprzęt RTV, przy którym będę korzystal z gwarancji, więc jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o działanie marketów / serwisów, z którymi współpracują... Poczytaj to forum, będziesz wszystko wiedział. Np ten wątek: https://hdtvpolska.com/forum/topic/51294-reklamacja-jak-się-za-to-zabrać-prawidłowo-lg65b7v/ Generalnie korzystniej dla Ciebie reklamować z tytułu rękojmi w sklepie. Telewizora nigdzie nie zawozisz, wysyłasz tylko papier pocztą. Poczytaj sobie też to: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Natomiast szybciej sprawę załatwisz na pewno przez gwarancję i serwis LG. Ta wada z prostokątem którą pokazałeś to jakaś usterka programowa modułu sterowania matrycą czy coś, a nie żadne wypalenie. Obejrzyj sobie ten materiał: https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI&feature=youtu.be Naprawiają to bez problemów nawet po gwarancji, ale na Twoim miejscu uderzałbym w rękojmię do sklepu - masz dużą szansę że dostaniesz nawet nowy TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JohnnyCash 121 Napisano 30 Kwietnia 2020 Pytanie do OP: udało się pozytywnie rozwiązać problem?Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Boogu 0 Napisano 10 Września 2020 W dniu 3.04.2020 o 13:26, efel napisał: Poczytaj to forum, będziesz wszystko wiedział. Np ten wątek: https://hdtvpolska.com/forum/topic/51294-reklamacja-jak-się-za-to-zabrać-prawidłowo-lg65b7v/ Generalnie korzystniej dla Ciebie reklamować z tytułu rękojmi w sklepie. Telewizora nigdzie nie zawozisz, wysyłasz tylko papier pocztą. Poczytaj sobie też to: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ Natomiast szybciej sprawę załatwisz na pewno przez gwarancję i serwis LG. Ta wada z prostokątem którą pokazałeś to jakaś usterka programowa modułu sterowania matrycą czy coś, a nie żadne wypalenie. Obejrzyj sobie ten materiał: https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI&feature=youtu.be Naprawiają to bez problemów nawet po gwarancji, ale na Twoim miejscu uderzałbym w rękojmię do sklepu - masz dużą szansę że dostaniesz nawet nowy TV. Co masz na myśli pisząc, że naprawiają nawet po gwarancji ? Posiadam 55b7v i dziś pojawiły się wypalenia, a kupiony 29.12.2017 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 11 Września 2020 15 godzin temu, Boogu napisał: Co masz na myśli pisząc, że naprawiają nawet po gwarancji ? Mam na myśli dokładnie to co napisałem: wadę z prostokątem naprawiają nieodpłatnie każdemu. To nie jest wypalenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach