Skocz do zawartości
andrzejnrs@gmail.com

LG OLED B7 - problem z matrycą.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Posiadam LG OLED B7 od prawie dwóch lat, w maju kończy się gwarancja, więc postanowiłem zaczerpnąć troche informacji... Otóz od pewnego czasu mam problem z matrycą, na środku ekranu pojawił się prostokąt, który ma jakby odrobinę inny kontrast niz pozostała część ekranu, najbardziej go widać przykładowo na kolorze fioletowym, pomaranczowym, czerwonym, na kolorach niebieskim, zielonym jest słabiej widoczny, prawie w ogóle. Niemniej jednak drazni to przy oglądaniu... Czy spotkal się ktoś u siebie z takim problemem ? Mam zamiar oddać docelowo na gwarancję, podobno przy większych gabarytach jak np. TV 55" teoretycznie ktoś powinien przyjechać do domu zobaczyć usterkę, zeby nie targać telewizora do sklepu. Nie wiem jak ta sytuacja się ma do obecnej pandemii... 

Zamieszczę podglądowe zdjęcia, które zrobiłem jakiś czasu temu, akurat wtedy był jeszcze problem z przepaleniem loga śniadaniówki w lewym dolnym rogu ale z tym sobie poradziłem poprzez funkcję odswiezania pikseli.

 

IMG_3306.jpg

IMG_3305.jpg

IMG_3304.jpg

IMG_3303.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne wypalenia ale nie przejmuj się bo recenzenci i szpece w internetach gwarantują przecież, że wypalały się tylko pierwsze generacje jak B6 i LG zapewnia od lat (a recenzenci powtarzają tę mantrę speców od marketingu), że taki tv podziała bez problemu 50 000 godzin a nawet więcej. 

A tak serio to zgłaszaj jak najszybszej na gwarancje (wyślij te zdjęcia serwisowi LG). 

To logo na bank powróci. 

Edytowane przez LV426
  • Plusik 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wypalona matryca, dzwoń na infolinię LG. Kazdy OLED się kiedyś wypali pytanie jest czy wypali się w trakcie gwarancji czy już po :)

 

W lewym dolnym rogu wypalone logo chyba Pytanie na śniadanie XD

Edytowane przez Brudziszewski
  • Plusik 2
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Brudziszewski napisał:

Wypalona matryca, dzwoń na infolinię LG. Kazdy OLED się kiedyś wypali pytanie jest czy wypali się w trakcie gwarancji czy już po :)

 

W lewym dolnym rogu wypalone logo chyba Pytanie na śniadanie XD

Tak hahah, moja dziewczyna często to ogląda ;) Chociaz szczerze mowiac nie tak często jakby się mogło wydawać, często uzytkownicy piszą o przepaleniach jak np grają kilkadziesiat godzin w tę samą grę, gdzie interfejs itd jest w tym samym miejscu. A umówmy się, program trwa chwilę i nijak się ma do logówek stacji, które są 'aktywne' cały czas i jakoś ich nie wypala ?  Na szczescie to logo akurat zniknęło po procesie odswiezenia pikseli, czy jak to się nazywalo...

TV kupiony w Saturn (obecnie Mediamarkt), lepiej uderzać teraz do nich jako zgłoszenie reklamacji, czy bezposrednio do LG ? Jeśli mam być calkowicie szczery to to pierwszy sprzęt RTV, przy którym będę korzystal z gwarancji, więc jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o działanie marketów / serwisów, z którymi współpracują... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie lepiej do sklepu w ramach rekojmi. Ale w tym wypadku szybciej zalatwisz wymiane kontaktujac sie bezposrednio z lg. Tylko pamietaj ze musisz miec dowod zakupu i podbita ksiazeczke gwarancyjna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, andrzejnrs@gmail.com napisał:

Jeśli mam być calkowicie szczery to to pierwszy sprzęt RTV, przy którym będę korzystal z gwarancji, więc jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o działanie marketów / serwisów, z którymi współpracują... 

Poczytaj to forum, będziesz wszystko wiedział. Np ten wątek:

https://hdtvpolska.com/forum/topic/51294-reklamacja-jak-się-za-to-zabrać-prawidłowo-lg65b7v/

Generalnie korzystniej dla Ciebie reklamować z tytułu rękojmi w sklepie. Telewizora nigdzie nie zawozisz, wysyłasz tylko papier pocztą. Poczytaj sobie też to:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Natomiast szybciej sprawę załatwisz na pewno przez gwarancję i serwis LG. 

Ta wada z prostokątem którą pokazałeś to jakaś usterka programowa modułu sterowania matrycą czy coś, a nie żadne wypalenie. Obejrzyj sobie ten materiał:

https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI&feature=youtu.be

Naprawiają to bez problemów nawet po gwarancji, ale na Twoim miejscu uderzałbym w rękojmię do sklepu - masz dużą szansę że dostaniesz nawet nowy TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do OP: udało się pozytywnie rozwiązać problem?

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.04.2020 o 13:26, efel napisał:

Poczytaj to forum, będziesz wszystko wiedział. Np ten wątek:

https://hdtvpolska.com/forum/topic/51294-reklamacja-jak-się-za-to-zabrać-prawidłowo-lg65b7v/

Generalnie korzystniej dla Ciebie reklamować z tytułu rękojmi w sklepie. Telewizora nigdzie nie zawozisz, wysyłasz tylko papier pocztą. Poczytaj sobie też to:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Natomiast szybciej sprawę załatwisz na pewno przez gwarancję i serwis LG. 

Ta wada z prostokątem którą pokazałeś to jakaś usterka programowa modułu sterowania matrycą czy coś, a nie żadne wypalenie. Obejrzyj sobie ten materiał:

https://www.youtube.com/watch?v=nX0AXzWm2cI&feature=youtu.be

Naprawiają to bez problemów nawet po gwarancji, ale na Twoim miejscu uderzałbym w rękojmię do sklepu - masz dużą szansę że dostaniesz nawet nowy TV.

Co masz na myśli pisząc, że naprawiają nawet po gwarancji ? Posiadam 55b7v i dziś pojawiły się wypalenia, a kupiony 29.12.2017

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Boogu napisał:

Co masz na myśli pisząc, że naprawiają nawet po gwarancji ?

Mam na myśli dokładnie to co napisałem: wadę z prostokątem naprawiają nieodpłatnie każdemu. To nie jest wypalenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...