Jump to content
  • 1
Mcmc

Jakie różnice między OLED B9PLA a B97LA

Question

Bardzo proszę o informacje i opinie czym różnią się te dwa modele telewizorów i czy warto zakupić droższy model 

lg oled 65B97LA - koszt 8200
lg oled 65B9PLA - koszt 7400 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :) 

Recommended Posts

• 0

Niczym. Może kolorem. Generalnie to jest dokładnie ten sam model pod względem obrazu.

• 0
7 minut temu, Gmeru napisał:

Niczym. Może kolorem. Generalnie to jest dokładnie ten sam model pod względem obrazu.

przepraszam bardzo jestem laikiem ale dostrzegłem kilka różnic obserwując specyfikacje na zagranicznych stornach - znalazłem 

B97LA - odświeżanie  40 do 100 Hz

Podobno ten model ma rozwiązanie gniazdo antenowe telewizji naziemnej  (tuner jeśli się nie mylę) z UHD i jest robiony na rynek niemiecki 

B9PLA - odświeżanie 100 do 120 Hz 

Dodatkowo Sprzedawca zapewnia mnie że matryca w B97LA jest matryca stosowana w C9 

??? proszę o ewentualna weryfikacje tych informacji 

• 0

Najlepiej dodaj sobie do porównywarki na stronie media expert te dwa modele:

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-lg-oled-65b97la-uhd-4k-a7-thinqai-hdr-pro-pilot-magic-tv

https://www.mediaexpert.pl/telewizory-i-rtv/telewizory/telewizor-lg-oled-65b9-uhd-4k-a7-gen-2-thinqai-hdr-pro-pilot-magic-tv

A wszystko pojawi się gotowe na tacy :) Wyposażenie jest nieco inne jak napisałeś - stąd różnica w cenie modelu 65" gdyż 55" kosztują dokładnie tyle samo: 4999zł. Obrazowo to są te same telewizory. 120Hz, procesor alfa 7 itd.

• 0
Posted (edited)

Gmeru ale różnica cenowa jest i skądś te różnice muszą się brać , bo inaczej oby dwa modele o rożnych końcówkach by kosztowały tyle samo ??? 7499 - minus rabat = 6999 a wersja bez promocji 8299 i tylko za kolor by taka była różnica ?? Sam nawet nie wiedziałem że są różne wersje w sprzedaży a na Polskiej stronie są aż trzy końcówki modelu B9 :