Skocz do zawartości
Lucky1777

kanały satelitarne

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Mam telewizor LG 55UK6500MLA i kupiłem talerz satelitarny canal + z konwerterem TWIN. Wszystko połączone kablem koncetrycznym. Z uwagi na, fakt, że jestem nowy w tej dziedzinie mam pytanie. Czy jest możliwość odbierania kanałów bezpłatnych, jakich, w jaki sposób, jak zacząć? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam.

Pytanie bylo   dawno ale moze ktos w przyszlosci  bedzie  szukal odpowiedzi.

Kanaly  niekodowane  to inaczej FTA.Odbior  kanalow  mozliwy  po podlaczeniu  anteny satelitarnej do  telewizora   lub tunera.Jesli  korzystamy   tylko  z jednego    konwertera    mozemy odbierac   kanaly tylko z jednego satelity.Jesli mamy dwa  lub      cztery konwertery przy antenie mozemy ogladac programy z   4 satelit. Do odbioru programu z czterech satelit potrzebny  bedzie przelacznik diseqc.

Najwiecej   polskich kanalow  FTA czyli niekodowanych  nadawanych jest z satelity HOTBIRD.Do odbioru  potrzebna bedzie  antena satelitarna z jednym konwerterem   ustawiona  na HOTBIRDA.

Nizej wykaz Polskich  kanalow FTA  nadawanych z satelity HOTBIRD.Jesli obok  nazwy kanalu jest  tylko   informacja  lyngsat stream.Odbior  mozliwy  jest tylko  przez internet  .

https://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html

Przykladowo    interesuje nas muzyczny kanal STARS.TV   ,klikamy na  STARS TV.W otwartym nowym   oknie mam parametry odbioru  czyli  czestotliwosc 10758, polaryzacje  V czyli pionowa, system  dvb-s2 , SR FEC 27500 3/4.Parametry trzeba wprowadzic w tunerze   zewnetrznym   lub w telewizorze  z  tunerem satelitarnym.

internetowa strona STARS.TV z parametrami odbioru

http://starstv.eu/jak-ogladac/

 

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji