Skocz do zawartości
  • 0
Wojaczek Adrian

LG C9- ThinQ nie działa prawidłowo

Pytanie

Od kilku dni jestem posiadaczem LG C9. Sprawdzałem już wszelkie możliwe ustawienia, ale nie potrafię rozwiązać tego problemu, otóż asystent głosowy ThinQ zamiast na polecenie "włącz Netflix" uruchomić aplikację to podaje mi wyniki z Youtube, jest tak z każdym poleceniem czy zapytaniem. Wie może ktoś jak rozwiązać ten problem? :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Sprobuj "ogladaj netflix" albo " ogladaj wiedzmin na netflix" niestety raz dziala lepiej raz gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zmieniłem lokalizacje na "Polska" i język menu, rozpoznawania głosu też na "Polska", jednak teraz słyszę komunikat od asystenta "Nie rozpoznano głosu, spróbuj ponownie". TV kupiony w Niemczech, ale to chyba nie powinno mieć znaczenia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Godzinę temu, Wojaczek Adrian napisał:

Zmieniłem lokalizacje na "Polska" i język menu, rozpoznawania głosu też na "Polska", jednak teraz słyszę komunikat od asystenta "Nie rozpoznano głosu, spróbuj ponownie". TV kupiony w Niemczech, ale to chyba nie powinno mieć znaczenia. 

:) To przecież oczywiste, ze jak tv jest kupiony w Niemczech to trzeba mówić po niemiecku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
36 minut temu, Nygus napisał:

:) To przecież oczywiste, ze jak tv jest kupiony w Niemczech to trzeba mówić po niemiecku :)

Wydaje mi się, że nie, inaczej nie byłoby możliwości zmiany rozpoznawania mowy na polski, lokalizacji na polską itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
6 godzin temu, Wojaczek Adrian napisał:

Wydaje mi się, że nie, inaczej nie byłoby możliwości zmiany rozpoznawania mowy na polski, lokalizacji na polską itp. 

:) to może trzeba próbować po koreańsku? LG to jednak koreańska firma... :)

 

A tak na poważnie, to czy zaglądałeś do instrukcji? tv jest podłączony cały czas do netu? prawdopodobnie tak jak ThinQ, pewnie przez cały czas "uczy się" rozpoznawać komendy, tak i Ty powinieneś tego spróbować jeśli chodzi o komendy, na pewno to nie działa jeszcze w 100% tak jakby chciał użytkownik. Trzeba próbować.

https://www.lg.com/pl/wsparcie/pomoc-produktowa/CT20198005-1435054586161-others

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

10 razy szybciej jak powiedzieć do pilota "włącz netflix" jest wcisnąć przycisk na pilocie "netflix".

 

TV wyszukuje na YouTube i netflixie (w sensie że w odpowiedniej aplikacji) już normalnie, czy tam też coś nie działa? Albo wyszukuje z błędami?

 

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
13 godzin temu, Wojaczek Adrian napisał:

.... TV kupiony w Niemczech, ale to chyba nie powinno mieć znaczenia. 

Tv chyba tęskni za krajem rodzinnym , wygląda jakby mu źle w Polsce było ... :)

Panie - masz guzik bezpośredni do Netflixa .... 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mam to samo, tez tv kupiony i uzywany po za Polska, wszystko co by nie pytac to wlacza yt...... a mial byc taki madry.... 

Edytowane przez Robert Rydzynski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

...dobra juz wiem, jak mu przelaczylem na jezyk angielski glowny  i mowilem komendy po angielsku to reagowal tak jak powinien, w ogole  odrazu podlaczyl sie  z google assistance. Jezeli wlaczysz inny jezyk niz kraj w ktorym wlasnie sie znajduje telewizor, z powoduje to ze kazda szukana fraza otwiera sie you tubem......

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...