Skocz do zawartości

Pytanie

Witam od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem 55 C9 LG. Niestety zauważyłem,że matryca nie jest doklejona prawidłowo z lewej strony.Jej lewa strona od dołu się rozwarstwia.

Telewizor mam 2 tygodnie,czy reklamować u LG,boję się że będzie dalej z czasem klej puszczać. Czy u was obie strony są idealnie klejone ? Co sądzicie? Prawa strona idealnie prosta,lewa...

20200130_134658.jpg

20200130_134655.jpg

20200130_134645.jpg

20200130_134643.jpg

20200130_134639.jpg

20200130_134612.jpg

20200130_134601.jpg

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

22 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, Damianos19932 napisał:

To cofaj póki masz prawo , potem będzie pozamiatane 

Ale jak i gdzie?  Na zwrot do sklepu jest 14 dni ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zależy gdzie kupiłeś , jeśli na firmę to zwrot jest dużo krótszy jeśli normalnie bez faktury to tak 14 dni na zwrot . Jeśli w internecie to masz jeszcze więcej czasu bo generalnie sklepy dają czas na zwrot nawet do 90 dni od daty zakupu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Zależy gdzie kupiłeś , jeśli na firmę to zwrot jest dużo krótszy jeśli normalnie bez faktury to tak 14 dni na zwrot . Jeśli w internecie to masz jeszcze więcej czasu bo generalnie sklepy dają czas na zwrot nawet do 90 dni od daty zakupu .
Na firmę nie ma zwrotu, chyba że regulamin sklepu twierdzi inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
22 godziny temu, cureman napisał:

Czy u was obie strony są idealnie klejone ?

To OLED LG jest na kleju? :o   Przecież są to jak by nie było flagowe TV :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
28 minut temu, chmiel2k napisał:
15 godzin temu, Damianos19932 napisał:
Zależy gdzie kupiłeś , jeśli na firmę to zwrot jest dużo krótszy jeśli normalnie bez faktury to tak 14 dni na zwrot . Jeśli w internecie to masz jeszcze więcej czasu bo generalnie sklepy dają czas na zwrot nawet do 90 dni od daty zakupu .

Na firmę nie ma zwrotu, chyba że regulamin sklepu twierdzi inaczej.

Różnie z tym bywa , w media jest sam brałem na firmę i zwróciłem tv kolejnego dnia bez problemów .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zgłosiłem dziś do LG i zobaczymy czy uznają to za wadę fabryczna ? Telewizor mam równe 16 dni. 

Czy każdy z was by to reklamował?  Jak mam postąpić?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
3 godziny temu, marsellus_w napisał:

Gdzie kupiłeś?

Jeżeli w MM to wymienią Ci na nową sztukę.

Ekspert.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Gdzie kupiłeś?
Jeżeli w MM to wymienią Ci na nową sztukę.
Skąd pomysł, że MM wymienia TV? Są dwie opcje, albo reklamacja, albo zwrot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
33 minuty temu, chmiel2k napisał:
4 godziny temu, marsellus_w napisał:
Gdzie kupiłeś?
Jeżeli w MM to wymienią Ci na nową sztukę.

Skąd pomysł, że MM wymienia TV? Są dwie opcje, albo reklamacja, albo zwrot.

Czy LG może dac nowy tv ? W sklepie nie mają już tego modelu, kupiłem ostatni 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
58 minut temu, chmiel2k napisał:
4 godziny temu, marsellus_w napisał:
Gdzie kupiłeś?
Jeżeli w MM to wymienią Ci na nową sztukę.

Skąd pomysł, że MM wymienia TV? Są dwie opcje, albo reklamacja, albo zwrot.

w MM masz 30 dni na zwrot. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
42 minuty temu, chmiel2k napisał:
50 minut temu, klaus71 napisał:
w MM masz 30 dni na zwrot. 

W klubie MM masz 45 dni.

Ludzie nie kupiłem go w MM ! 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 30.01.2020 o 13:58, cureman napisał:

Witam od dwóch tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem 55 C9 LG. Niestety zauważyłem,że matryca nie jest doklejona prawidłowo z lewej strony.Jej lewa strona od dołu się rozwarstwia.

Przecież matryca nie jest przyklejona to 'puszki z elektronika' O_o, widziałem jak  u mnie wymieniali matryce (wprawdzie B8) ta maskownica plastikowa jest wciskana na 'klik' i faktycznie serwisantowi w jednym narożniku nie zakliknęła do końca to po zwróceniu uwagi docisnął i doszło. Według mnie na twoim zdjęciach wygląda to identycznie (ew. podczas składania nie dokręcili do końca w narożniku śrubki mocująca elektronikę do matrycy) taka moja opinia. Najwyżej serwis przyjedzie i 'dociśnie' ;).Pzdr

Ps. teraz przyglądałem się swojej B8 (użytkowana od 15miechów) i nadal mam szczelinę w tym miejscu co ty tylko mniejszą niż u ciebie (drugi narożnik lepiej dopasowany) , także żadne rozklejenie matrycy tylko pucha elektroniki nie jest ekstra spasowana. Szczerze nie zwróciłem na to uwagi do czasu zobaczenia twojego postu ;). Podobny efekt jak swego czasu ktoś na forum zwrócił uwage ze same w sobie matryce oled nie są idealnie gładkie tylko pofalowe i ludzie zaczęli sprawdzać swoje egzemplarze i chcieli reklamować :).

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Serwis LG dzwonił i chcą zlecić naprawę,  zdecydowanie powiedziałem nie zgadzam się na naprawę 2 tygodniowego telewizora i interesuje mnie tylko wymiana na nowy tv.Co  rozbić w tej sytuacji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Serwis LG dzwonił i chcą zlecić naprawę,  zdecydowanie powiedziałem nie zgadzam się na naprawę 2 tygodniowego telewizora i interesuje mnie tylko wymiana na nowy tv.Co  rozbić w tej sytuacji ?
Serwis wymienia TV tylko jeśli nie ma możliwości naprawy. Nie bardzo rozumiem dlaczego nie chcesz go naprawić. Jeśli nie widzisz niczego niepokojącego na samej matrycy (banding, zafarby), to nie kombinuj. Taka moja rada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Cureman, źle kojarzę, czy to już chyba piąty TV (za każdym razem inny model), który się psuje / nie nadaje się do użytku / uznajesz za szrot itd.? :D 

Wcześniej pamiętam były różne Samsungi na liście.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
8 godzin temu, Fjubens napisał:

Cureman, źle kojarzę, czy to już chyba piąty TV (za każdym razem inny model), który się psuje / nie nadaje się do użytku / uznajesz za szrot itd.? :D 

Wcześniej pamiętam były różne Samsungi na liście.

Dokładnie,  widocznie albo mam zbyt duże wymagania albo ewidentnie pecha ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...