Skocz do zawartości
Dariusz Was

Problem z połączeniem Soundbar Panasonic FZ800 Netflix dźwięk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, pytałem przy teście telewizora ale nikt nie pomógł, dlatego tworzę nowy temat :)

Zakupiłem FZ800, przez jakiś czas nie był podłączony z żadnym zestawem audio.

Trafiło się tak, że miałem do dyspozycji dwa Soundbary, Harman Kardon Omni Bar+ i Sounbar Samsung/Harman Kardon Q80r.

Mam problem przy aplikacji Netflix, odpalanej bezpośrednio w telewizorze. Uruchamiam aplikację i po jakimś czasie (zauważyłem, że im dłużej telewizor był włączony bez aplikacji to szybciej po jej włączeniu zaczynają się problemy), od kilku minut do kilku godzin.

Wszystko występuje niezależnie od tego jak podłączymy, ARC/HDMI czy optyczny

 

Przy podłączonym Omni Bar+

- znika dźwięk całkowicie

- rozjeżdżanie dźwięku

- dźwięk samej muzyki (bez dialogu)

W przypadku znikającego dźwięku pomaga wyłączenie telewizora od gniazdka

 

Przy Samsung Soundbar Q80r

- zmiana dźwięku jak zmiana dźwięku, żeby nikt go nie rozpoznał

W tym przypadku wyłączenie telewizora z gniazdka nie zawsze pomaga

 

Jedyną opcją w tym przypadku to podłączenie Apple TV, Mi Box itp. bezpośrednio do Soundbara do Samsunga Q80r.

Problem jest taki, że nie chce uruchamiać 100 rzeczy, żeby coś obejrzeć, dodatkowe piloty i tak dalej.

Czy mieliście takie przypadki w swoich telewizorach? A może to tylko w Panasonicu ma miejsce z powodu słabego systemu? Czy serwis Panasonica coś tutaj pomoże?

Mam chętnego domownika na telewizor, który nie ogląda Netflixa :D więc teoretycznie mogę kupić inny telewizor, oczywiście trzeba dołożyć, pytanie co kupić, żeby nie mieć taki przygód.


Z góry dziękuje za pomoc!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie, pytałem przy teście telewizora ale nikt nie pomógł, dlatego tworzę nowy temat
Zakupiłem FZ800, przez jakiś czas nie był podłączony z żadnym zestawem audio.
Trafiło się tak, że miałem do dyspozycji dwa Soundbary, Harman Kardon Omni Bar+ i Sounbar Samsung/Harman Kardon Q80r.
Mam problem przy aplikacji Netflix, odpalanej bezpośrednio w telewizorze. Uruchamiam aplikację i po jakimś czasie (zauważyłem, że im dłużej telewizor był włączony bez aplikacji to szybciej po jej włączeniu zaczynają się problemy), od kilku minut do kilku godzin.
Wszystko występuje niezależnie od tego jak podłączymy, ARC/HDMI czy optyczny
 
Przy podłączonym Omni Bar+
- znika dźwięk całkowicie
- rozjeżdżanie dźwięku
- dźwięk samej muzyki (bez dialogu)
W przypadku znikającego dźwięku pomaga wyłączenie telewizora od gniazdka
 
Przy Samsung Soundbar Q80r
- zmiana dźwięku jak zmiana dźwięku, żeby nikt go nie rozpoznał
W tym przypadku wyłączenie telewizora z gniazdka nie zawsze pomaga
 
Jedyną opcją w tym przypadku to podłączenie Apple TV, Mi Box itp. bezpośrednio do Soundbara do Samsunga Q80r.
Problem jest taki, że nie chce uruchamiać 100 rzeczy, żeby coś obejrzeć, dodatkowe piloty i tak dalej.
Czy mieliście takie przypadki w swoich telewizorach? A może to tylko w Panasonicu ma miejsce z powodu słabego systemu? Czy serwis Panasonica coś tutaj pomoże?
Mam chętnego domownika na telewizor, który nie ogląda Netflixa więc teoretycznie mogę kupić inny telewizor, oczywiście trzeba dołożyć, pytanie co kupić, żeby nie mieć taki przygód.

Z góry dziękuje za pomoc!

Dziwne, ja mam podłaczony zestaw 5.1 po optyku i wszystko działa normalnie. Może w ustawieniach dźwięku na tv masz coś nie tak ustawione?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.12.2019 o 08:05, Patryk Mistrz napisał:


Dziwne, ja mam podłaczony zestaw 5.1 po optyku i wszystko działa normalnie. Może w ustawieniach dźwięku na tv masz coś nie tak ustawione?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zgłaszam do Panasonica na gwarancji, ustawienia są ok, nawet jakby było nie tak, to chyba nie ma ustawień, że po jakimś czasie zepsuj się ale znawcą nie jestem :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...