Skocz do zawartości
Macio13

Philips OLED65/903 problem, i wadliwy uchwyt?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W tą sobotę doszedł do mnie telewizor  Philips 65OLED903/12 i uchwyt https://allegro.pl/oferta/regulowany-uchwyt-scienny-tv-lcd-plazma-32-75-cali-7715229625?snapshot=MjAxOS0xMS0yMFQxOToxNjoxNC4zODdaO2J1eWVyOzFiYTdmNjM2MTdlNWJiZDRhMzM1OWEyNTk4ZDMyOTk3YjYxMDM5MGJlZGRiMTFlMjI2NzUwMjM5OTA2NGQ1MDk%3D . 

Problemy:

1) Na telewizorze widnieją tak jakby szare paski (nierówna jasność, coś w tym stylu), mimo uruchomienia programu czyszczącego z pozostałości, dalej widnieją. Mam rozszerzoną gwarancję z rtveuroagd więc z oddaniem na gwarancję nie będzie problemu? ile mniej więcej to będzie trwać? naprawią czy dadzą nowy? to nie problem że ze 2 styropiany z pudełka się połamały?

2) telewizor przechylił się o około 2 stopnie w lewo, po przyłożeniu poziomicy oczko ucieka za linie, uchwyt zamontowany tak że w każdym oczku szyny jest kołek rozporowy, a nie tylko 4 jak w zestawie.

Wydaje mi się  że ten ''elastyczny'' element się wygiął, czy dokręcenie śruby łączącej ramie jest bezpieczne? czy lepiej uchwyt też na gwarancję oddać? :PPPimage.png.c2138e1e3199ef7f2e0f3177679ef5d1.png

Nie ukrywam jak to dziadek powiedział że droższego szajsu nie widział, tyle płacisz a jakoś tv - od nowości problemy z matrycą - gorsze jak tv z chińczyka.

Pzdr i dzięki za odpowiedź.

Telewizor wisi pod  kątem różnica od lewego do prawego końca z 3cm w odległości od ziemi 😜

Edytowane przez Macio13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Macio13 napisał:

1) Na telewizorze widnieją tak jakby szare paski (nierówna jasność, coś w tym stylu), mimo uruchomienia programu czyszczącego z pozostałości, dalej widnieją. Mam rozszerzoną gwarancję z rtveuroagd więc z oddaniem na gwarancję nie będzie problemu? ile mniej więcej to będzie trwać? naprawią czy dadzą nowy? to nie problem że ze 2 styropiany z pudełka się połamały?

Domyślam się po słowach 'W tą sobotę doszedł do mnie telewizor' że kupiłeś go przez internet. Masz dwie opcje: poużywaj go trochę, tak żeby pochodził kilka dni po parę godzin, albo oddawaj od razu do sklepu.

 Domyślam się że wada którą widzisz to vertical banding. Jest to typowe zjawisko na OLEDach, ale powinien być widoczny tylko na szarych planszach poniżej 20% jasności. Na normalnych treściach nie powinno tego w ogóle być widać. Zapuść jakieś plansze np na youtube '5% gray', '10% gray' itp i pooglądaj jak to wygląda.

Jeżeli wada po paru dniach się nie wyrówna, to oddawaj bez podania przyczyny do sklepu, połamane styropiany nie powinny sprawić problemu. Ja kiedyś oddawałem telewizor do Media Markt, nie robili problemów że folie lekko potargane i styropian też uszkodzony w jednym miejscu. Ważne dla nich było tylko to, że telewizor nie nosił żadnych śladów używania (zero rys itp).

Gwarancja to jest poroniony pomysł. Będziesz czekał minimum 2 tyg na decyzję, a w przypadku wady którą opisujesz na 90% dostaniesz decyzję odmowną i bzdurne tłumaczenie że sprzęt jest zgodny ze specyfikacją. W tym momencie będziesz już ugotowany, bo minie Ci okienko zwracania do sklepu bez podania przyczyny.

10 godzin temu, Macio13 napisał:

Nie ukrywam jak to dziadek powiedział że droższego szajsu nie widział, tyle płacisz a jakoś tv - od nowości problemy z matrycą - gorsze jak tv z chińczyka.

Pewnie tego nie wiesz, ale kupiłeś telewizor właśnie od chińczyka. Markę telewizorów Philips w 2014 roku przejął chiński koncern TP Vision. Telewizory Philips nie mają już nic wspólnego z tym starym holenderskim Philipsem. To chińczyki - chińska jakość, chiński serwis itp. 

Z uchwytem nie pomogę, ale wygląda również na chiński badziew, który należałoby oddać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie,

Tv kupiłem w salonie na raty, normalnie go zanieść i powiedzieć żeby dali nowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.11.2019 o 11:07, Macio13 napisał:

Dzięki wielkie,

Tv kupiłem w salonie na raty, normalnie go zanieść i powiedzieć żeby dali nowy?

Jeżeli kupiłeś stacjonarnie, czyli poszedłeś do sklepu i wyszedłeś stamtąd z telewizorem to niestety jesteś ugotowany i jesteś skazany na rękojmię albo gwarancję. W każdym innym przypadku po prostu zadzwoń do sklepu i się zapytaj czy możesz po prostu odstąpić od umowy, bo się rozmyśliłeś. Nie jestem ekspertem w sprzedaży ratalnej i nie mam pojęcia, czy jak poszedłeś do sklepu podpisać umowę na raty i wziąłeś telewizor z transportem do do domu, czy to się liczy jako sprzedaż stacjonarna czy internetowa. Co to był za sklep?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...