Skocz do zawartości
pmcomp

Usterka drogiego OLEDa ... serwis LG stanął na wysokości zadania

Rekomendowane odpowiedzi

Mojemu sąsiadowi dwa tygodnie temu padł OLED 65W. Prawie dwa lata temu kosztował ok. 35 tys zł. To ten cienias wiszący na ścianie, połączony taśmą z telewizorem znajdującym się w soundbarze.

i-lg-oled65w7v.jpg

 

Uszkodzenie objawiało się brakiem obrazu i możliwości włączenia telewizora. Serwis przyjechał i bez zbędnych problemów wymienił w ramach gwarancji panel na nowy oraz sparowany z nim kontroler znajdujący się w soundbarze. Najprawdopodobniej zawiodło taśmowe połączenie pomiędzy obydwoma częściami.

Serwisowi można pogratulować szybkiej reakcji, a firmie LG dbania o klienta, który wydaje na telewizor ciut więcej niż średnia krajowa.

A mój sąsiad miał szczęście gdyż do końca gwarancji pozostały dwa miesiące :) .

 

PS. rada: posiadacze mający ten TV powinni uważać na taśmę łączącą.

  • Lubię 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli, był na Gwar. to czemu by mieli niby odmówić? to ich obowiązek. Za to jestem ciekaw jak by było, po dość krótkim czasie po gwarancji już. :) Bo najgorzej jak sprzęt pada, 2-6 dni po okresie Gwarancyjnym. A tak się zdarza.. :(

  • Plusik 2
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow. Szok i  niedowierzanie że LG uznało gwarancję i to jeszcze za drogi tv. Tacy dobrzy.

  • Plusik 1
  • Lubię 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby byli upierdliwi mogli uznać, że uszkodzenie taśmy łączącej jest usterką mechaniczną powstałą z winy użytkownika.

  • Lubię 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jakby serwis podszedł do tego gdyby było tydzień lub dwa po gwarancji .... żegnaj Genia czy wymiana 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Robert_1988_KrK napisał:

Jeżeli, był na Gwar. to czemu by mieli niby odmówić? to ich obowiązek. 

Nic dodać, nic ująć.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko,że Lg mogloby doprowacowac polaczenie panelu z soundbarem . Tasma z jednej strony jest na stale podlaczona do ekranu, a z drugiej konczy wtyczka, ktora na stałe jest przytwierdzona do soundbaru i dodatkowo przykrecona dwoma srubkami. Kazdy minimalny ruch soundbarem(np przy podlaczeniu dodatkowego kabla hdmi, mi sie zdarzylo w pierwszym dniu po montażu ekipy monterow z lg) powoduje brak obrazu i dziwne wzorki na matrycy. Choć montazysci mowili, że w razie reklamacji lg dba o swoich klientów, a tym bardziej kupujących ich flagowce z serii lg signature

Edytowane przez llukk
  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, llukk napisał:

Tylko,że Lg mogloby doprowacowac polaczenie panelu z soundbarem . Tasma z jednej strony jest na stale podlaczona do ekranu, 

Połączenie taśmy z ekranem moim zdaniem jest niedopracowane. Ciekawe jakie są statystyki naprawy tego modelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgodzę słabym ogniwem jest  taśma, która nie może być wygięta oraz sama wtyczka

Edytowane przez llukk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, llukk napisał:

Tasma z jednej strony jest na stale podlaczona do ekranu, a z drugiej konczy wtyczka, ktora na stałe jest przytwierdzona do soundbaru i dodatkowo przykrecona dwoma srubkami.

Wtyczka powinna być z dwóch stron, nie wiem jak fizycznie rozwiązaliby ten problem, żeby nie zwiększać grubości ekranu, ale kabel to zawsze najsłabsze ogniwo i powinno dać się go wymienić. W przypadku tego TV po gwarancji uszkodzisz przypadkiem, z własnej winy jeden kabelek i 35 tys do piachu... Fajnie być bogatym, ale nie ma chyba nikogo kogo nie zabolałoby takie przypadkowe uszkodzenie. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...