teudas 1 Napisano 7 Listopada 2019 Wystąpił taki problem na moim telewizorku. Czy podlega to reklamacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Caution 104 Napisano 10 Listopada 2019 Chodzi o clouding? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 teudas 1 Napisano 11 Listopada 2019 Chodzi mi o te biale plamy przy lewej i prawej stronie krawędzi matrycy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 mirek 59 170 Napisano 11 Listopada 2019 Urok krawędziowej podświetlania niestety moim zdaniem matryca do wymiany 🙁 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Caution 104 Napisano 11 Listopada 2019 Chodzi mi o te biale plamy przy lewej i prawej stronie krawędzi matrycy. Od początku tak nie miałeś? Czy dopiero teraz to zauważyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 teudas 1 Napisano 11 Listopada 2019 Od jakiegoś miesiąca zaczęły się pojawiać, te plamy są coraz większe. Mam jescze guarda więc chyba skorzystam z reklamacji.Tylko jeszcze nie reklamowałem niczego. Zadzwonić na infolinie? Dajcie jakieś podpowiedzi żeby dobrze się pokierować. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Caution 104 Napisano 11 Listopada 2019 Jak szybko plamy się powiększają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 mirek 59 170 Napisano 11 Listopada 2019 (edytowane) To są wypalone ledyi będą coraz większe te rozjaśnienia U mnie szybko to postępowało z tego co pamietam Na YT masz test RGB zrób i będziesz coś więcej wiedział Edytowane 11 Listopada 2019 przez mirek 59 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Caution 104 Napisano 11 Listopada 2019 To są wypalone ledyi będą coraz większe te rozjaśnienia U mnie szybko to postępowało z tego co pamietam Na YT masz test RGB zrób i będziesz coś więcej wiedział A jaki model miałeś? Było wszystko git i nagle się zaczęły robić rozjaśnienia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 mirek 59 170 Napisano 11 Listopada 2019 Wystąpiło tak po 2.5 roku zaczęło się jw po około 2-3 miesięcy to był dramat tu jedna fotka ale na innych planszach było nawet gorzej TV to JS 9000 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Xisiek 1 657 Napisano 11 Listopada 2019 O kur.. ka, Samsung chwilami przegina ! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 teudas 1 Napisano 11 Listopada 2019 Telewizor to samsung js8500 suhd i wygląda to jak u Ciebie mirek59. Czyli śmiało mogę to reklamować?? Dzwonić na infolinię czy inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Caution 104 Napisano 11 Listopada 2019 Po zaprezentowaniu przez NVIDIĘ pierwszej karty, która dawała sobię radę w 4K GTXa 1080 i obsługującego w końcu HDMI 2.0b zacząłem pluć sobie w brodę, że nie zdecydowałem się parę dni wcześniej na super okazje w postaci Panasonica 50CX800E. Przecież teraz bez przeszkód można w końcu przeskoczyć na nową jakość obrazu i odejść od leciwego już FHD. Jako bardzo, bardzo zadowolony posiadacz 3 starszych modeli Samsunga, po bardzo długim czasie czytania forów, przeglądaniu testów i braku innych alternatyw zdecydowałem się na zakup modelu 48JS8500 w nie tak dobrej cenie jak Pans, lecz dalej w promocji, która przez wielu użytkowników forum nazywana była "Super Okazją". Sądziłem, że może to i nawet okazja warta jest dopłaty. Nie były to psie pieniądze, bo obecnie w cenie jaką dałem za tego Szajsunga to bym miał 55" OLED Phillipss 809 Otrzymując tego najnowszego Samsunga SUHD ze wszystkimi bajerami typu: najnowsza technologia obrazu kropek kwantowych Quantum Dot, HDR i jako jedynym TV na rynku, który obsługuje aktywne 3D działające w pełnej rozdzielczości 4K (pozostałe jedynie w 1080p) byłem wręcz pewny, że jakość obrazu spowoduje u mnie opad szczeny do podłogi, a otrzymałem takie coś jak na zdjęciu poniżej. No cóż, myślałem, że to jest tak dlatego, że to TV z ekspozycji, a w nowych to się nie będzie działało. Tak, kompletnie nieświadomie kupiłem telewizor z ekspozycji. Z braku alternatyw uparłem się na kupno jeszcze raz tego modelu i przez parę ładnych miesięcy chodziłem po sklepach i je testowałem. W każdym z TV jaki tylko widziałem obecne były te wypalenia. Sprzedawca nawet namawiał mnie na kupno modelu z taką wadą i reklamować sprzęt od razu po zakupie na własną rękę, gdzie widziałem posty na forach, że totalnie olewali w tej kwestii klienta Dzisiaj widzę, że dosłownie w każdym egzemplarzu ten problem nastąpi. Co tu dużo mówić, Szajsung całkowicie odowalił jakościowy bubel. Po paru latach, a nawet miesiącach posiadacze tej serii będą mieli telewizor, który będzie wyglądał jak jakaś najtańsza Manta Rok temu z czystej ciekawości prosiłem ludzi, aby mi wysyłali zdjęcia obrazu na czarnym tle i już u prawie wszystkich było widać postępujące przebicie światła po bokach matrycy! Brawo Szajsung! Spadłeś z jednego z najlepszych na samo dno. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 mmpeg-4 338 Napisano 11 Listopada 2019 W każdym tv LCD za matrycą są jeszcze 3 takie folie polaryzacyjne i pewnie boczne przyczepy tych folii puściły i folia się nieco zawinęła do wewnątrz odsłaniając nieco światło od tych metalowych pionowych pasków na których są umieszczone diody podświetlające obraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 Caution 104 Napisano 11 Listopada 2019 To prawda w każdym, ale u Samsung można mieć pewność, że to nie będzie długi okres czasu zanim to puści Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 mirek 59 170 Napisano 12 Listopada 2019 Dzwon normalnie do serwisu pewnie będziesz robił fotki wysyłka a potem to zobaczysz co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 teudas 1 Napisano 13 Listopada 2019 dzwoniłem i ma robić fotki dam znać co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 mirek 59 170 Napisano 13 Listopada 2019 To czekamy 👍 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0 teudas 1 Napisano 24 Listopada 2019 W skrócie - przyjechał serwisant z dokumentem DAW zabrał telewizor. A ja od wczoraj jestem, mam nadzieję szczęśliwym posiadaczem q90r 65" Tylko doznałem szoku jak chciałem odtworzyc film avi z tego samego pena co w starym telewizorze i przy każdym pliku z filmem wyskakuje mi "wybrany plik nie jest obecnie obsługiwany" Co mam zrobić. Pendrive jest w systemie ntvs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wystąpił taki problem na moim telewizorku. Czy podlega to reklamacji?
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach