Skocz do zawartości
gsa

Wymiana gwarancyjna KD-X8509C na KD-XG8599

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Od ponad 3 lat bylem szczesliwym posiadaczem Bravii X8509C wraz  z rozszerzona gwarancja do 4 lat. 

Miesiac temu telewizor przestal sie wlaczac. Zglosilem problem na infolinii Sony. 
Serwis telewizor odebral, naprawil w przeciagu tygodnia. Diagnoza - wymiana plyty glownej.

Po ok 2 tygodniach zaczely sie problemy:
- przerazliwie glosne trzaski po ok 2-3h uzytkowania (szczegolnie przy ogladaniu Netflixa z HDRem) wydobywajace sie z glosnikow - pomagalo wyciszenie do 0 / wylaczenie na dluzej odbiornika,
- za ktoryms razem pojawily sie na matrycy poziome linie - tutaj juz restart nie pomagal.
Problem zgloszony. Serwis odebral telewizor.

Dzis dostalem informacje, ze sa 2 opcje:
- wymiana na KD-XG8599 z nowa 2 letnia GW
- wymiana matrycy (i tu pytanie czy na nowa czy np na uzywana z tv gdzie padla elektronika) i tu gw skonczy mi sie w 01.2020

O ile brak 3D moge przebolec bo technologia troche umarla to zastosowany typ matrycy juz mnie troche martwi. 
W obecnym byl to VA, a w proponowanym IPS. TV ogladam z odl. ok 2m - nie zawsze w dzien, zdarzaja sie nocne seanse bez dodatkowego oswietlenia.
TV uzywany byl rowniez z PS4 (tu akurat IPS na +).

Co radzicie w takiej sytuacji? Tak naprawde na + dla nowego modelu dla mnie to:
- nowszy android,
- wiecej RAMu
- chyba najwazniejsze - 2 lata spokoju (ew. dokupie roszerzona na 5)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej :)

No model fajny - pech chcial, ze bylem w Sony Center (Krakow Bonarka) i wisialy praktycznie obok siebie XG85 55'  i XG95 55' (na VA z local dimming) i niestety przepasc jest jesli chodzi o jasnosc (nawet jasne sceny gdzie local dimming sie zbytnio nie udzielal). No nic sprobuje sie dogadac zeby moze jednak doplacic do XG95 / XF90. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, gsa napisał:

No nic sprobuje sie dogadac zeby moze jednak doplacic do XG95 / XF90.

Nie powinni robić problemów w takim wypadku. Było setki podobnych tematów tu na Forum. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do doplaty - nie ma niestety wg autoryzowanego serwisu takiej mozliwosc. 

Nie zgodzilem sie na wymiane na zaproponowany model, zaproponowalem XF90 / XG95 i czekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, gsa napisał:

Co do doplaty - nie ma niestety wg autoryzowanego serwisu takiej mozliwosc. 

Nie zgodzilem sie na wymiane na zaproponowany model, zaproponowalem XF90 / XG95 i czekam.

Bardzo dobrze zrobiłeś. Jak i na to sie nie zgodzą to bierz wymianę matrycy z rozszerzoną gwarancją.

Edytowane przez Waldo94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :)

Serwis/dystrybutor stanal na wysokosci zadania - TV zostal wymieniony na model XF90, nowy egzemplarz (produkcja 09/2019) :)

Doplacilem do rozszerzonej gwarancji - spokoj na 5 lat :)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...