Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie znam się za bardzo na odtwarzaczach a nie chciałbym kupić jakiegoś szajsu co mi wepchną w sklepie, dlatego potrzebuje małej porady :). Także oto kilka warunków jakie miałby spełniać odtwarzacz:

- oczywiście odtwarzanie filmów w 4k :D najlepiej ze wsparciem dla plików w formacie 4k (mkv itp....)
- wsparcie dla Dolby Atmos, 7.1 no i żeby ogólnie miał dobrą jakość dźwięku
- nie wiem czy takie coś znajdę, ale możliwość łączenia się z serwerem multimediów (takim lokalnym w domu), ewentualnie z komputerem
- Wi-Fi
- obsługa Netflix
- i jak mi się coś przypomni to w następnych postach napiszę alby wy-edytuje ten :)

Co do ceny to nie powiem, że nie gra roli, ale może nie być z najwyższej półki, tak coś pomiędzy wysoką a średnią. Marka - byle by spełniała wymagania...

Z góry dziękuję za pomoc

Edytowane przez Bambusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś czy potrzebujesz tackę - jeśli nie to polecę Nvidia Shield TV  od 750 do 999 zł z padem

Łyka wszystko :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciał by się napisać a może jeszcze frytki do tego .. :) nie ma takich musisz mieć osobne urządzenie do plików osobne do płyt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, D4r3KS napisał:

ub420 / ub820

ok, a jaka jest między nimi różnica oprócz ceny? :D albo inaczej, dlaczego 820 jest 2 razy droższy ?😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj panasonic'a :) ub420 nie ma Dolby Vision taka jest różnica w funkcjonalności a reszta to materiały jakość obudowy zasilania itd. 

ub420 to taka popierdułka mała :) ub820 normalny pełno wymiarowy klocek.

Edytowane przez D4r3KS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Bambusz napisał: