Skocz do zawartości
  • 0
Konioxx

TV Sony Bravia KD-55XF9005 - nie włącza się, pojawiają się na ekranie poziome paski

Pytanie

Witam,

Potrzebuję porady. Od miesiąca jestem posiadaczem TV Sony Bravia KD-55XF9005 pierwsze wrażenia bardzo pozytywne.

Po miesiącu zaczeły się problemy telewizor sam się wyłącza w najmniej oczekiwanym momencie i później nie reaguje na próby włączenia przez przycisk na  tv i na pilocie, przy zgłaszaniu/ ściszaniu pojawiają się poziome paski w dolnej części ekranu, raz pojawiły się przy korzystaniu z Miracastu, czasem pojawiają się na sekundę przed wyłączeniem. Problemy  pojawiają się nie regularnie. Czy TV jest uszkodzoney do reklamacji czy usterki to kwestia ustawień i ew. aktualizacji Androida?

 

IMG_20190905_221654.jpg

IMG_20190905_221702.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

będzie podejrzewam wymiana... musisz się przygotować, ze wymieniany model będzie z naprawy poreklamacyjnej... Twojego też kiedyś gdzieś ktoś dostanie,,, tak to działa.

Przykro mi. wytrwałości życzę i cierpliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Serwis jak nic. Zdarzają się takie przypadki czasami,  gdzieś na innym forum kiedyś o czymś podobnym czytałem. Pech. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dokładnie pech ... kolejny dowód na to że ani LCD ( LED , QLED )  ani OLED nie jest bez wad .. Wszystko zależy na jaką sztukę się trafi 

Innymi słowy życie ... 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wczoraj przywieźli tv z serwisu, wymieniony moduł podczerwieni HIR oraz kontroler obrazu T-Con + aktualizacja oprogramowania. Rozpakowałem, zakodowałem programy, PO KILKU GODZINACH WYŁĄCZYŁ SIĘ :(, tak jak poprzednio nie reaguje na przyciski na pilocie i obudowie tv, trzeba wyciągać wtyczkę żeby odżył. Dziś zrobiłem ponowne zgłoszenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

UPDATE

telewizor ewidentnie pechowy.

Dwie wizyty w serwisie i wciąż te same usterki, które powracają w ciągu 2 dni. Powraca problem z czasowym brakiem reakcji na próby włączenia pilotem i przyciskiem na obudowie telewizora w trakcie zgłaszania/ ściszania.

Po 1szym serwisie wymienili TCON i HIR, po drugim info: „Sprawdzenie i wielogodzinne testy funkcjonalne w serwisie nie potwierdziły zgłaszanych symptomów, TV sprawny.”  Serwisant sugerował problem po mojej stronie t.j. podpięcie czegoś pod HDMI, tyle, że korzystam z anteny naziemnej, nawet nie zdążyłem TVSat podpiąć, bo tv w sumie więcej czasu stoi wyłączony, jest w serwisie niż używany.

Dodaje zdjęcia z usterką przed 1szym serwisem, po zwrocie z 1szego i 2giego serwisu. Jak widać wciąż to samo. W sieci pojawiły się wpisy o problemach z włączaniem całej serii 9005, ale Sony ignoruje temat.  Z mojej strony zgłosiłem 2 dni temu  problem z serwisem  na customersupport.pl@eu.sony.com  i jak na razie cisza.

Ma ktoś jakiś pomysł? spotkał się z podobną sytuacją z serwisem lub usterką?

IMG_20190905_221705_1.jpg

IMG_20191030_214654.jpg

i zdjęcie po 2 gim serwisie

IMG_20191126_101951a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...