Skocz do zawartości
Gmeru

Telewizor Philips OLED+934 | WIDEO | Co nowego?

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji. Po aktualizacji i wykryciu niedziałającego subwoofera zrobiłem reset i na nowo zainstalowałem TV tracąc tym samym swoje wcześniejsze ustawienia tv, które ściągnąłem z jakiegoś zachodniego forum, potem sam sobie trochę podkręciłem i byłem z nich zadowolony. Teraz jednak nie potrafię ich odnaleźć i męczę się sam z ustawieniami. Ma ktoś może jakieś gotowe parametry? Wiem, wiem kalibracja. Kiedyś się starej wygadałem, że to tysiaka kosztuje i teraz już mogę o niej zapomnieć.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak. Ponieważ oni w pierwszej kolejności odpowiadają takimi gotowymi szablonami. To już któraś moja uwaga skierowana do nich w kwestii błędów w oprogramowaniu. Zawsze pisze do nich że nie liczę na złote rady z ich strony, tylko zgłaszam błąd w oprogramowaniu i proszę o przekazanie do kompetentnych osób.
 
Jak tak to ujmiesz korespondencji do nich to dostaniesz instrukcje jak zapisać na penie logi z telewizora i poproszę o wysłanie do nich tych logów.
Hejka właśnie dostałem instrukcję jak zapisać logi i prośbę o ich przesłanie.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Miejmy nadzieję, że szybko przywrócą odpowiedni stan rzeczy.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa i pół miesiąca. Taką zależność zauważyłem w częstotliwości pojawiania się kolejnych, nowych wersji oprogramowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra. Zatem święta z subwooferem stoją pod znakiem zapytania ;). Na razie "zbieram" logi.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem kiedy to zgrać. Żaden komunikat mi się nie pojawił. Ostatnio też nie miałem czasu się tym zająć więc chyba dzisiaj już to wszystko zgram w chmurę dropboxa postępując zgodnie z ich instrukcją i odeślę.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem wczoraj zipem i na razie kontakt się urwał. Ciekawe czy odpiszą. Pytanie też czy nie za krótko potrzymałem pendrive'a w TV.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to muszę jeszcze raz to zrobić, bo miałem chyba tylko 5 minut. Polatałem po kanałach, korygowałem ustawienia odpowiedzialne za dźwięk i odłączyłem. Aczkolwiek i tak pewnie to nic nie da i musimy czekać na najbliższą aktualizację w nadziei, że usuną ten defekt sami.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nowy soft.

Woofer działa !!!!

Być może będziesz musiał wejść w menu i zaawansowane ustawienia dźwięku

i wyłączyć go i włączyć ponownie. U mnie tak było.

Generalnie - czad 😁

Edytowane przez marcin.petrus
Dopisanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super. Zapewne to dzięki naszym zgłoszeniem. Być może mieli więcej innych w skali naszego kraju ale pewnie także z Europy.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ledwo wszedłem do domu to już pilot w rękę i właśnie ciągnie mu już aktualizację. Nie mogę się doczekać. ;)

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie miałem wczoraj pisać, że elegancko. Nie zdążyłem sprawdzić czy dołożyli jeszcze coś nowego.

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedną rzecz zauważyłem. Jeżeli Twoje nastawy dźwięku były oparte o ustawienia korektora graficznego, to teraz trzeba go ponownie włączyć w ustawieniach zaawansowanych. Wcześniejsze nastawy samego korektora pozostaną niezmienione. Czyli będą takie jak miałeś tam nastawione przed aktualizacją.

Edytowane przez marcin.petrus
Dopisanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie bawiłem się tymi ustawieniami. Dopiero teraz jak napisałeś wszedłem w te nastawy i zrobiłem sobie parabolę ;)

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie. Swoją drogą dziwne, że mając włączoną funkcję autoaktualizacji nie zaciąga z automatu, albo po prostu przy włączeniu tv nie wyskakuje komunikat o nowym sofcie. Za chwilę potestuję jakość dźwięku.

Przy okazji czy odtwarzając film z DolbyVision nasz TV wyświetla komunikat jak ma to miejsce w przypadku formatu HDR?
Na razie miałem tylko komunikaty takie:
HDR, HDR10

Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację. Niestety nie sprawdzę, bo nie mam Netflixa, ale wystarczy, że potwierdzasz :)


Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...