Skocz do zawartości
Gmeru

Sprzedaż telewizorów Samsung najlepsza od 6 lat

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedaż telewizorów Samsung najlepsza od 6 lat

Według najnowszych danych firmy badawczej IHS Markit udział firmy Samsung w globalnym rynku telewizorów za II kw. 2019 roku wyniósł 31,5 procent. To najlepszy kwartalny wynik od 2013 roku. W Polsce Samsung niezmiennie zajmuje pozycję lidera z ponad 25 proc. udziałem[1] ilościowym w pierwszym półroczu br.

 

Przeczytaj całość

  • Lubię 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypomniała mi się historia o pewnym bardzo dużym statku i jak na nim orkiestra grała żeby ludzie się nie martwili gdy miał problemy na oceanie 😁

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za debilny komentarz.
Samsung nigdy nie mial sie lepiej.
To ze odpuszcza pewne tematy, jak smartphony, czy LCD, wylacznie swiadczy o wlasciwym podejciu do zarzadzania i strategicznym planowaniu. Sugestia, ze ta firma to tonacy okret, to dowod ignorancji i zacietrzewienia.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie dziala tak jak sie niektorym wydaje, Samsung to jest wielkie korpo, a to znaczy, ze praktycznie ostatnim czynnikiem branym pod uwage jest to czy dany produkt jest dobry czy kiepski. Tam liczy sie (w skrocie) zysk i ciecie kosztow, dlatego czesto gesto line up na kolejny rok, ma widoczne pewne ograniczenia wzgledem modelu schodzacego, choc marketingowo jest naj/naj/naj.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ... w przypadku Samsunga tymi ograniczeniami - kastrowaniem są brak DTS , DolbyVision , gorsi następcy na nowy rok ...

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście klient głosuje portfelem, a to że klient bywa różny to widzimy w treści postu 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, binary napisał:

Co za debilny komentarz.
Samsung nigdy nie mial sie lepiej.
To ze odpuszcza pewne tematy, jak smartphony, czy LCD, wylacznie swiadczy o wlasciwym podejciu do zarzadzania i strategicznym planowaniu. Sugestia, ze ta firma to tonacy okret, to dowod ignorancji i zacietrzewienia.

Otwórz umysł, odetchnij ironią, złap dystans i uruchom poczucie humoru.

Samsung ugrzązł w przeciętnych telewizorach i nie jest postrzegany jako marka premium w segmencie "telewizyjnym". W świadomości konsumenckiej Samsung istnieje z powodu agresywnego marketingu, wszechobecnych reklam i tego typu mało merytorycznych działaniach. We wszystkich gałęziach elektronicznej produkcji wszyscy producenci robią sprzęt lepiej (wykonanie, technologia, parametry itp.). Samsung nie jest firmą telewizyjną opartą na tradycjach, rozwiązaniach i technologii tworzonej latami przez pasjonatów, fachowców tak jak np. Mercedes lub BWM w branży motoryzacyjnej. To koncern produkujący wszystko masowo i na poziomie przewidzianym dla mas czyli sprzęt dobry ale przeciętny. Chodzi o audio, video a obecnie nawet telefony. LG po kilku latach wzniósł się ponad poziom (nawet swojej) przeciętności i widać tam ciężką pracę technologiczną, widać rozwój, chęć prawdziwych (a nie marketingowych) zmian na lepsze. Sony, Panasonic (Philips już nieco mniej) to marki od lat ugruntowane w swojej telewizyjnej pozycji. A Samsung? Zapatrzony w swoją "ilościowa siłę" sprzedaży i marketing produkuję wciąż to samo od paru lat w milionach wersji gdzie statystyczny klient nawet nie wie czym się poszczególne modele od siebie różnią. I efekt jest taki, że inni się wznoszą a Samsung zaczyna opadać. Finansowo pewnie powoli ale wizerunkowo znacznie. Widzimy w telewizji reklamy Sony, Panasonica, LG? A które marki wiodą ostatnio w zestawieniach i testach fachowców?

Są takie powiedzenia: dzwon jest głośny bo w środku jest pusty, krowa która dużo ryczy mało mleka daje albo pies, który głośno szczeka nie gryzie itp. I tak to widzę odnoście zmasowanych zestawień,  zapewnień o wielkości przy mało weryfikowalnych danych i szumie, który Samsung o sobie rozsiewa. LG zaczyna dominować i konkurent z Korei czuje drżące podłoże więc odwraca uwagę hałasem.

Silny, mocny i świadomy swoich możliwości zawodnik jest spokojny, cichy i nie rzuca się w czy bo wszyscy znają jego możliwości. A pycha kroczy przed upadkiem...

 

Pozdrawiam,

Debilny Komentator 😉

 

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...